Green Mamba
Well-known member
Voor wie klappen ze dan? Voor de man achter de digitale projector?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij eindelijk gedaan was?
Ik ga echt regelmatig naar de bioscoop en klappen op het einde van een film heb ik nu echt nog nooit gehad.
C. Nolan die incognito in de zaal zatVoor wie klappen ze dan? Voor de man achter de digitale projector?

bij avant premies gebeurt dit toch regelmatig heb ik de indruk. het zijn daar toch allemaal fanboys die aanwezig zijn. Wij gaan helaas pas volgende week donderdag. wou goede plaatsen en het was de eerste dag waar je netjes in het midden kon zitten voor de imax zaal in bxl. Al de rest zat stampvol of hier en daar nog een kutplek terbeschikking.Omdat hij eindelijk gedaan was?
Ik ga echt regelmatig naar de bioscoop en klappen op het einde van een film heb ik nu echt nog nooit gehad.
Gisteren was volgens mij letterlijk élk plaatsje bezet in Antwerpen. We hadden ons met drie op een rij van 4 gezet en zelfs dat ene plaatsje zat iemandbij avant premies gebeurt dit toch regelmatig heb ik de indruk. het zijn daar toch allemaal fanboys die aanwezig zijn. Wij gaan helaas pas volgende week donderdag. wou goede plaatsen en het was de eerste dag waar je netjes in het midden kon zitten voor de imax zaal in bxl. Al de rest zat stampvol of hier en daar nog een kutplek terbeschikking.

Vraag ik me eigenlijk bij elke film af. Die eerste rijen daar wil ik nu nooit eens zitten. Eenmaal 20 jaar terug met de ouders gedaan en met nekpijn naar huis als klein manneke. Trauma's.Gisteren was volgens mij letterlijk élk plaatsje bezet in Antwerpen. We hadden ons met drie op een rij van 4 gezet en zelfs dat ene plaatsje zat iemand
Vraag me wel af hoe genietbaar zo'n film is vanop de eerste rij.
.
.

nolan films moeten echt wel op reference level afgespeeld worden. was een hele heisa over dat tenet mumble dialogue had, maar was de schuld van de cinemazalen die het zachter zetten omdat de bass te fel aanwezig was.Ben hem in gewone versie gaan zien. Geluid in de Imax is me veel te luid.
imax heeft niets met geluid te maken. je bedoelt wss atmos of dtsVond dat gisteren wel heerlijk die IMAX sound.
Bij deze echt een gigantische meerwaarde

Imax heeft normaal ook hun eigen sound setup, waar de filmmakers een specifieke sound mixing specifiek maken ervoor.imax heeft niets met geluid te maken. je bedoelt wss atmos of dts![]()