Oppenheimer

Film Oppenheimer (Nolan)

DaFreak

Crowdfunder FE
OoJYJJk.jpg

Christopher Nolan's newest will follow the life of theoretical physicist J. Robert Oppenheimer, the manager of the Los Alamos Laboratory during the Manhattan Project and his contributions that led to the creation of the atomic bomb.

Release: July 21, 2023

Cast: Rami Malek, Benny Safdie, Josh Hartnett, Dane DeHaan, Jack Quaid, Matthew Modine, Dylan Arnold, Olli Haaskivi, Alden Ehrenreich, David Krumholtz, Michael Angarano, Kenneth Branagh, David Dastmalchian, Jason Clarke, Louise Lombard, Scott Grimes, Christopher Denham, James D'Arcy, David Rysdahl, Guy Burnet, Danny Deferrari, Josh Peck, Harrison Gilbertson, Emma Dumont, Matthias Schweighöfer, Gustaf Skarsgård, Devon Bostick, Alex Wolff, Tony Goldwyn, Trond Fausa Aurvåg, Gary Oldman, Josh Zuckerman, Olivia Thirlby, Casey Affleck

Laatst bewerkt:
Samenwerking met Kodak voor de perfecte zwartwitte IMAX shots.

Also; Voor Tenet crashte Nolan een echte 747. How to top that?

Christopher Nolan's Biggest Challenge On Oppenheimer Was Creating A Nuclear Detonation With No CGI
"I think recreating the Trinity test [the first nuclear weapon detonation, in New Mexico] without the use of computer graphics, was a huge challenge to take on. Andrew Jackson –- my visual effects supervisor, I got him on board early on –- was looking at how we could do a lot of the visual elements of the film practically, from representing quantum dynamics and quantum physics to the Trinity test itself, to recreating, with my team, Los Alamos up on a mesa in New Mexico in extraordinary weather, a lot of which was needed for the film, in terms of the very harsh conditions out there -– there were huge practical challenges."

Yep, hype levels are swelling.

Laatst bewerkt:
Zonder CGI een film maken over de vader van de atoombom, ik ben benieuwd hoe dat er gaat uitzien. Een kernexplosie is een esthetisch wonder.

Vlak voor de IMAX voorstelling van Avatar the way of water is er een Oppenheimer preview (excuses voor de slechte kwaliteit en het feit dat de tweet wss straks al is verdwenen met een takedown):
EDIT: Ik zal proberen om de meest recente link te posten die nog up is, maar ze houden het niet lang vol, ze worden snel neergehaald.

Laatst bewerkt:
4nj1l524d1ya1.jpg

Ben benieuwd of ze in de film dieper gaan ingaan op enkele van de ongevallen die voorvielen tijdens het manhattan project. Ik zou ze graag het demon core incident naar het doek zien vertalen. Dat zou serieus onderstrepen hoe gestoord en bijna onvatbaar de krachten waar we toen veel te losjes mee aan het spelen waren zijn.

Possible spoiler I guess? (I hope 🤞)

21 juli kan hier niet snel genoeg zijn.

Ziet er top uit. Hopelijk houd Nolan het eens simpel.
Vond zijn laatste 2 films maar matig dus tijd dat hij nog eens een topper levert.

Ziet er top uit. Hopelijk houd Nolan het eens simpel.
Vond zijn laatste 2 films maar matig dus tijd dat hij nog eens een topper levert.
Idd.
Altijd dat onnodig ingewikkelde subdiversiërende plot. Hoeft niet steeds.

Terug
Bovenaan