Oppenheimer

Film Oppenheimer (Nolan)

Nog nooit naar een IMAX voorstelling geweest, maar voor deze wil ik het wel eens proberen.
Maar is het normaal dat die maar 1 week beschikbaar is? Zowel in Antwerpen als Brussel na 25/07 enkel nog de gewone voorstelling te vinden :/
 
Nog nooit naar een IMAX voorstelling geweest, maar voor deze wil ik het wel eens proberen.
Maar is het normaal dat die maar 1 week beschikbaar is? Zowel in Antwerpen als Brussel na 25/07 enkel nog de gewone voorstelling te vinden :/
Is maar tot 25/7 te boeken al, normaal is die nog wel langer beschikbaar.
 
Nog nooit naar een IMAX voorstelling geweest, maar voor deze wil ik het wel eens proberen.
Maar is het normaal dat die maar 1 week beschikbaar is? Zowel in Antwerpen als Brussel na 25/07 enkel nog de gewone voorstelling te vinden :/
Gaat sowieso lang in IMAX spelen. De eerstvolgende in IMAX is pas 9/8 denk ik, en da's Gran Turismo.
 
Beetje zitten opzoeken. Imax Brussel schijnt beter te zijn dan die in Antwerpen. Groter scherm en de "ware" 1.43:1 verhouding ipv 1.9:1.

Iemand ervaring met de seats & beenruimte? Want Kinepolis is overt algemeen geen plezierreisje voor mij wat dat betreft; en deze duurt 3u...
 
Beetje zitten opzoeken. Imax Brussel schijnt beter te zijn dan die in Antwerpen. Groter scherm en de "ware" 1.43:1 verhouding ipv 1.9:1.

Iemand ervaring met de seats & beenruimte? Want Kinepolis is overt algemeen geen plezierreisje voor mij wat dat betreft; en deze duurt 3u...
Ben in zowel Antwerpen als Brussel geweest en het verschil is echt wel immens. In Antwerpen merk je amper verschil met een gewone zaal, in Brussel heb je een compleet andere ervaring. Qua beenruimte heb ik in geen van de twee verschil gemerkt met een gewone zaal.
 
S1vQbIk.jpg


The world is never gonna be the same again. :woohoo:
 
Beetje zitten opzoeken. Imax Brussel schijnt beter te zijn dan die in Antwerpen. Groter scherm en de "ware" 1.43:1 verhouding ipv 1.9:1.

Iemand ervaring met de seats & beenruimte? Want Kinepolis is overt algemeen geen plezierreisje voor mij wat dat betreft; en deze duurt 3u...
Valt goed mee imo, maar ik ben "maar" 1m83, geen idee hoe groot jij bent?

Neem desnoods een stoel aan de gang he. Kunt ge uw benen eens goed strekken zonder iemand te hinderen.
 
Vrij schandalig dat er maar één 70mm print is voor heel Europa (Praag). Ben serieus aant overwegen tripje naar Londen te maken. De UK heeft er 3.

Antwerpen is nog steeds Liemax met 1.9:1 aspect ratio en zonder stadium seating vermoed ik? Tzal weer Londen of digitaal in Brussel worden dan I guess. 😕 Wordt echt wel eens tijd dat we in Antwerpen ook een echte krijgen.
 
Terug
Bovenaan