TV Op zoek naar serie (met vindersloon)

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik ben op zoek naar een serie die ik denk ik op Netflix gezien heb.

Het is zodanig lang geleden dat ik mij de naam / verhaallijn moeilijk kan herinneren, maar er is mij 1 scene bijgebleven die ik graag opnieuw zou zien.

De serie ging over tieners / jongvolwassenen en in één van de laatste afleveringen als iemand zijn vriendin verloren was (of iemand gestorven was) zingen ze akoestisch zonder muziek met enkele vrienden binnen aan tafel “Someone like you” van Adele.

Ik weet dat het nogal vaag is, maar mijn geheugen laat me echt in de steek. Heeft iemand toevallig een idee?

Heb reeds vanalles proberen Googlen, maar kan niks relevant vinden.

Bonus: Wie mij de serie kan vinden, krijgt een tegoedbon van € 20 voor Netflix.

Update:

  • Serie is “Please like me”
  • Vindersloon ging naar @Polle32
 
Laatst bewerkt:
Vind je de serie niet terug in je view activity op netflix?
Daarin vind je alles terug wat je ooit bekeken hebt.
Dat staat bij profiel
 
De serie is gelukkig gevonden :) Andere mensen die iets willen opdiepen uit het geheugen kunnen ook de Netflix view history gebruiken:
Onderaan staat een link "alles downloaden". Het bestand kan je dan in Excel openen en doorzoeken op datum. Ik weet niet of het alle jaren bevat maar toch wel zeker de laatste 5 jaar. Series die Netflix niet meer heeft blijven in de historiek bestaan.
 
De serie is gelukkig gevonden :) Andere mensen die iets willen opdiepen uit het geheugen kunnen ook de Netflix view history gebruiken:
Onderaan staat een link "alles downloaden". Het bestand kan je dan in Excel openen en doorzoeken op datum. Ik weet niet of het alle jaren bevat maar toch wel zeker de laatste 5 jaar. Series die Netflix niet meer heeft blijven in de historiek bestaan.
Wist niet dat dit bestond. Daarin heb ik inderdaad de serie gevonden. Maar omdat ik de naam niet meer wist had ik het zo mogelijks ook niet herkend.

Ben blijkbaar begonnen in 2016 met de serie. 😄

Please Like Me: Season 1: Horrible Sandwiches31/12/16
Please Like Me: Season 1: Spanish Eggs30/12/16
Please Like Me: Season 1: All You Can Eat29/12/16
Please Like Me: Season 1: Portuguese Custard Tarts28/12/16
Please Like Me: Season 1: French Toast28/12/16
Please Like Me: Season 1: Rhubarb and Custard26/12/16
 
Terug
Bovenaan