Oorlog tussen Hamas en Israël

Zelfmoordneigingen?

Dit gaat niks helpen en gewoon voor meer lees zorgen. Het is niet alsof Hamas ook maar een redelijke kans op slagen heeft.
 
Meerdere Israelische burgers gedood, voertuigen buitgemaakt, soldaat gekidnapt, zuiveringsacties in Sderot... Dit gaat echt niet eindigen zoals Hamas denkt.
 
Meerdere Israelische burgers gedood, voertuigen buitgemaakt, soldaat gekidnapt, zuiveringsacties in Sderot... Dit gaat echt niet eindigen zoals Hamas denkt.
Ik denk dat dit exact gaat eindigen zoals Hamas verwacht.
 
"speciale operatie" lol, is het nu de pers die deze term erop plakt, of is het Hamas zelf die daarmee af komt?
Zaterdagochtend kondigde Hamas aan dat het een "speciale operatie" start tegen Israël
 
Hoeveel zou Putin ze gegeven hebben om wat de aandacht van zijn conflict te proberen afleiden?

Hamas -> Iran -> Rusland right?
 
Dit is van een ander niveau.

Ik heb ondertussen beelden gezien gemaakt door verschillende aanvallers. Ik tel minstens 27 doden. Burgers en soldaten door elkaar. Mensen aan bushokjes. Mensen in een keuken. Een vrouw in een auto. Het gaat maar door.

Israël heeft een van de meest gesofisticeerde staatsveiligheidsapparaten ter wereld. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
 
Sderot overgenomen. Ben daar nog geweest in 2017.
Grote escalatie zo te zien.
 
Hoe die amateurs het altijd in hun hoofd krijgen om Israel aan te vallen...
Bibi gaat er gehakt van maken en Palestinie deze keer reduceren tot een hoopje schroot. Dat zie je toch van ver aankomen.
 
Sderot overgenomen. Ben daar nog geweest in 2017.
Grote escalatie zo te zien.

Het is onwaarschijnlijk. Net een nieuwe video van jihadisten die een Israëlische tank overmeesterd hebben en de bemanning dood eruit zeulen.

Ik zie ook veel beelden van Joodse lijken die (vermoed ik) terug naar de Gazastrook gereden worden als een soort van trofee. Ik doe die veronderstelling aangezien de omstaanders lopen te joelen van plezier.
 
Dit is van een ander niveau.

Ik heb ondertussen beelden gezien gemaakt door verschillende aanvallers. Ik tel minstens 27 doden. Burgers en soldaten door elkaar. Mensen aan bushokjes. Mensen in een keuken. Een vrouw in een auto. Het gaat maar door.

Israël heeft een van de meest gesofisticeerde staatsveiligheidsapparaten ter wereld. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
Nog geen 2 dagen geleden lees ik in de pers dat de President van Israël waarschuwt voor onderschatting van de tegenstander door de interne polarisatie van het volk (tiens waar hebben we dat nog gehoord?).

En nu dit :frown:
 
Het is onwaarschijnlijk. Net een nieuwe video van jihadisten die een Israëlische tank overmeesterd hebben en de bemanning dood eruit zeulen.

Ik zie ook veel beelden van Joodse lijken die (vermoed ik) terug naar de Gazastrook gereden worden als een soort van trofee. Ik doe die veronderstelling aangezien de omstaanders lopen te joelen van plezier.
Ook al beelden van Israëlische vrouwen die worden ontvoerd.
 
Dit gaat toch gewoon evolueren naar een eenzijdige genocide ? Palestina binnen een maand volledig veroverd?
 
Terug
Bovenaan