Slyke
Well-known member
Volgende week een afspraak bij Goed. Ik vond toch dat die van Alpine wat irritant zaten tijdens Rammstein vorige week en zo'n custom setje is nooit weggegooid. Gaat bij Amber Broos al goed van pas komen in Oktober/November.
Goede beslissing, zowel de afspraak bij Goed als het event van Amber Broos
!Voordeel van maatwerk is nog steeds dat ze perfect aansluitend zullen zijn, wat hij generieke oordopjes niet altijd gegarandeerd kan worden.
Het kan wel zijn dat je de customs mettertijd ontgroeit, maar dat zal niet voor de eerste jaren zijn.

)

Heb er zelfs een tijdje geleden eens een druk en lichte piep door gehad (ik dacht een prop, maar dit was het toch niet volgens de huisarts), maar dit is gelukkig weggetrokken na een paar dagen. (Neusspray, neusspoeling en sinu/allergie-pillen gebruikt op voorschrift.) 
Ik heb links weliswaar een beetje verlies door een ongeval en dat merkte ik ook weer tijdens de test, maar daar heb ik in de praktijk nog lang geen last van.
In ieder geval is het al een pak dragelijker. Ik denk dan ook dat ik deze oordoppen dan ook niet enkel bij concerten ga gebruiken, want ik heb erg snel last van "lawaai".