Onweer-thread

Leuven is (alweer) geschampt. Juist wat malse regen en een discobar in de lucht. Ondertussen fluit de merel alweer. In Tienen was het er precies goed op.
 
Hier ook niet de moeite, klank en lichtspel (vooral veel lichtspel) en een stevige regenbui.
(Hier is Velm, tussen Sint-Truiden en Landen)
 
Ik heb met raam open geslapen en niets gemerkt. Zal niet veel geweest zijn hier in Gent.
Nope, hier ook niets gemerkt. Nochtans gisterenavond op noodweerbenelux zag het er naar uit dat tss 2 en 4 een halve apocalyps ging afkomen rond Gent
 
In de buurt van Dendermonde was er rond 1u 's nachts toch wel een zéér luide knal én ook onmiddellijk na de flits te horen. (luidste bliksem dat ik tot nu toe hoorde). Ik ging buiten gaan kijken en zag verschillende buren toch ook uit het raam staren.
 
Hier int pajottenland is een zondvloed geweest. De straten liggen vol steentjes en schors van de voortuinen en opritten..
 
Beetje wind gemerkt vannacht in Hasselt en da was het.
Ik rook precies wel wat regen maar of 't geregend heeft geen idee, was te tam om mijn bed uit te komen.
 
Beetje wind gemerkt vannacht in Hasselt en da was het.
Ik rook precies wel wat regen maar of 't geregend heeft geen idee, was te tam om mijn bed uit te komen.

Rond 4 uur is er toch heel wat uitgevallen in Stevoort.. Werd net op tijd wakker om de vensters snel dicht te smijten :unsure:
 
Rond 4 uur is er toch heel wat uitgevallen in Stevoort.. Werd net op tijd wakker om de vensters snel dicht te smijten :unsure:

Niks van gemerkt hier of ik moet echt supervast geslapen terug :p
Ff wakker geworden om de gordijn open te doen die naar buiten vloog
 
In de stille kempen is het rond 3:30 ook 3 kwartier lang met bakken uit de lucht gevallen.
En geflits en geflikker begon al rond 3 uur
 
Ik wil regen en veel, mijne regenput is leeg en ben al een tijdje aant sproeien met kraantjeswater!
 
Rond 1u deze nacht is het hier stevig beginnen regenen, tot 5u ongeveer.
Nu weer niets, terwijl het hoognodig is.
Alles plakt, nergens een koel plaatsje.
 
Hier weer geen druppel gezien, kan me zelfs niet herinneren wanneer hier nog eens een fatsoenlijk onweer geweest is.
 
Het stormweer van de voorbije dagen was weer zeer Belgisch.
Warm, vochtig, meer druppels zweet gevallen dan regen.
Twee meter verplaatsen -> het regent zweet.
Huid die in contact komt met gelijk wat -> plakkerig zweet waarbij ge begint te smeken om wat verfrissende regen, die natuurlijk niet komt.
 
In de buurt van Dendermonde was er rond 1u 's nachts toch wel een zéér luide knal én ook onmiddellijk na de flits te horen. (luidste bliksem dat ik tot nu toe hoorde). Ik ging buiten gaan kijken en zag verschillende buren toch ook uit het raam staren.
Zelf heb ik niets gehoord van onweer vannacht 😜 (dendermonde). Ik slaap wel vrij vast.
 
Terug
Bovenaan