onbekend onbemind?

Agony

Well-known member
Ik heb een heleboel boardgames. Van dat aantal heb ik er een paar die ik nog nooit gespeeld heb (ooit gekregen als cadeau of als tip) maar er nog nooit toe geraakt om te spelen. Daarom lijkt me het leuk om een topic te starten waar mensen me kunnen overtuigen om het spel toch een kans te geven en waarom. Als er spellen tussen zitten die me ondanks dit topic niet kunnen warm maken zal ik ze verkopen (mogelijks zitten er hier dan geïnteresseerden).

Hier alvast mijn lijst:
- Cappo della Maffia
- Kalimambo
- Hacienda
- Puerto Rico
- Mountains
- River Dragons
 
Ik ken er maar 2 van, dat zijn Hacienda en Puerto Rico.

Hacienda vond ik zelf niet zo fascinerend, dus weinig hulp van mij daar.

Puerto Rico is een heeel goeie, heeft ook lang top 10 op BGG gestaan, dus dat toont toch al 'iets' aan :). Tis te lang geleden om veel details te geven, maar ik weet dat ik toen zei dat ik hem nog wou spelen :p..
 
Puerto Rico is inderdaad een klassieker, zeker de moeite om eens te spelen.

RIver Dragons is een geestig tussendoortje, vooral met veel spelers en kinderen. Wel wat fiddly met die stukjes brug. WIj hebben dit spel ook, maar spelen het wel niet veel meer. Al blijft hij wel in de collectie voor als de kinderen wat groeter zijn hier.

Hacienda heb ik al een paar keer zien passeren, maar zelf nog niet gespeeld. De andere zeggen mij totaal niets
 
Capo Della Maffia is brol.
Kalimambo enkel leuk als je kinderen hebt.
De andere nog niet gespeeld.
 
Terug
Bovenaan