Notorious mcGregor

Horse

Well-known member
Zalig om te zien! Aanrader voor iedereen (die eender welke sport doet). Werkt heel motiverend.

dat gevecht met José snap ik écht niet, 10 jaar ongeslagen en dan niets van dekking en KO na amper 10 seconden

respect voor Diaz trouwens

ik had wel meer willen zien voor tijdens en na zijn gevecht met Floyd Mayweather!
 
Ligt in dezelfde lijn als de docu over Ronda Rousey. Beide docu's heel motiverend maar ook wel heel subjectief in het voordeel van de athleet. Ze stoppen ook op de goeie moment want sindsdien ging Mcgregor van hero naar zero over heel de lijn.
 
Je ziet hem idd wel evolueren, in de negatieve zin. Terwijl je dat niet ziet bij toppers in tennis, snooker, golf, basketbal, etc…
 
Leuk om eens mee te kijken achter de schermen, maar inderdaad heel subjectief.

Diaz - McGregor I was de eerste grote nederlaag voor Conor.
Diaz - McGregor II heeft Conor niet gedomineerd en won dan ook nipt op punten (majority, geen unanimous decision).

In de docu is het precies of Conor daar totaal gedomineerd heeft en zo zijn 'redemption' heeft kunnen waarmaken.

Wat het Aldo gevecht betreft: ik denk dat dit een duidelijk voorbeeld is van hoe hij met zijn 'trash talk' onder de huid van z'n tegenstanders kan kruipen. José vocht vanuit emotie.
 
Inderdaad biased.
Want naar mijn mening heeft Diaz dat tweede gevecht ook gewonnen.


Had wat meer van de film verwacht, ook een meer eerlijke kijk.
 
Terug
Bovenaan