Nieuwe Forumindeling

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Zoals jullie zien hebben we de forumindeling opgefrist!

Dat stond al op de planning van bij de overstap naar BG, maar doordat we wel genoeg andere katjes te geselen hadden, is het wat naar achteren geschoven. Dat is uiteindelijk x jaar geworden, maar nu is het zover!

De nieuwe opdeling is uiteraard gebaseerd op hoe het hiervoor was, met in het achterhoofd waar we vandaan komen, maar vooral met het oog op de evolutie tot waar we nu staan qua activiteit en waar we uiteindelijk heen gaan of willen. Je zult je favoriete forum nog altijd terugvinden, er is niks verdwenen. Onder andere in Tech Center is er één en ander door elkaar gehaald, en dat is een werkje van een paar dagen dus geef ons even.

Veel plezier!
De crew
 
kermit-panic.gif


Mijn vertrouwde plek was deze morgend niet meer dezelfde, het zweet brak mij even uit...

:tongue:

Neenee, zal wel wennen, ziet er beter uit zo.
 
Ik vind het wel een verbetering om van een aantal "sub-sufora" af te geraken, duidelijker zo.

Detail: Ik zie niet goed in waarom "Creatief" een aparte sectie is, met enkel "Het Atelier", in plaats van dat onder "Vrije Tijd" te zetten, maar het is nu ook niet dat het mij stoort.
 
Detail: Ik zie niet goed in waarom "Creatief" een aparte sectie is, met enkel "Het Atelier", in plaats van dat onder "Vrije Tijd" te zetten, maar het is nu ook niet dat het mij stoort.
Omdat er daar op termijn mogelijks nog subfora bijkomen en het wat vreemd is om dat tussen eten & drinken e.d. te zien staan.
(opmerking gekregen van verschillende mensen die creatief bezig zijn, zowel hier als van buitenaf)
 
Ik vind het wel een verbetering om van een aantal "sub-sufora" af te geraken, duidelijker zo.

Detail: Ik zie niet goed in waarom "Creatief" een aparte sectie is, met enkel "Het Atelier", in plaats van dat onder "Vrije Tijd" te zetten, maar het is nu ook niet dat het mij stoort.
Wat strijk al zei. + Creatief hoeft ook niet gelijk te staan aan vrije tijd. Mensen kunnen dit professioneel ook invullen.
 
no-noooo.gif


Mijn twee grote duimswipes naar onderen (en automatisch in mijn geliefd onderdeel terechtkomen) is weg!?!

Jus kidding, ik moet gewoon wat beter mikken vanaf nu. And you can quote me on that.

Qua OCD kon dit wel effe tellen zo ineens alles anders. Was het daarmee dat ik terug moest inloggen?
 
't Is wel heel veel scrollen naar beneden voor Voetbal tegenwoordig. Kan dat niet gewoon bovenaan gezet worden? Of beter nog, kunnen forumgebruikers niet de forumindeling customizen?
 
Qua aantal berichten is sport de tweede grootste categorie, dus dan is het misschien niet helemaal logisch dat die zo laag onderaan staat?
 
Ik zal wel afwachten en ter tijd en stond wat klagen dat het te lang duurt.
@Senn0 heeft er al een oplossing gezet, als dat geen service is!

... niet helemaal logisch dat die zo laag onderaan staat?
We hebben een wat logische flow van onderwerpen proberen maken in combinatie met wat de frontpage aanlevert als "hogere prioriteit" (= games + multimedia) en de populaire algemene fora opvolgend. Het uitsplitsen van sport als aparte categorie was zelfs pas heel recent beslist net omdat ie zoveel posts had (en dat in onze ogen wel verdiende + dit opent wel wat mogelijkheden naar de toekomst om sport nog wat meer uit te werken).

En een populaire categorie lager zetten sleurt mensen ook wel voorbij categorieën die ze anders misschien zouden missen :unsure: (dat zal in marketingtermen wel een fancy naam hebben)

Iedereen (zowel users als mods) willen uiteraard dat hun eigen favoriete stek zo hoog mogelijk staat, er is geen perfecte oplossing om iedereen gelukkig te maken :(
 
@Senn0 heeft er al een oplossing gezet, als dat geen service is!


We hebben een wat logische flow van onderwerpen proberen maken in combinatie met wat de frontpage aanlevert als "hogere prioriteit" (= games + multimedia) en de populaire algemene fora opvolgend. Het uitsplitsen van sport als aparte categorie was zelfs pas heel recent beslist net omdat ie zoveel posts had (en dat in onze ogen wel verdiende + dit opent wel wat mogelijkheden naar de toekomst om sport nog wat meer uit te werken).

En een populaire categorie lager zetten sleurt mensen ook wel voorbij categorieën die ze anders misschien zouden missen :unsure: (dat zal in marketingtermen wel een fancy naam hebben)

Iedereen (zowel users als mods) willen uiteraard dat hun eigen favoriete stek zo hoog mogelijk staat, er is geen perfecte oplossing om iedereen gelukkig te maken :(
Draai de pagina 90 graden. Dan staan ze naast elkaar. Graag gedaan.
 
Er zitten enkele zaken in die ik heel hard toejuich (Slowchat niet meer onder algemene discussies bvb)


Maar ik vind wel dat "Aankoopadvies" daar wat raar staat in "shopping center - buy and sell"
 
Zou wel tof zijn als we zelf de indeling konden bepalen.
Daarnaast vind ik het nu ook wel gek ogen dat onder sport: sport, voetbal, en wielrennen te vinden is. Voetbal is geen sport, maar wielrennen wel. Nu goed, het steekje terzijde: misschien het forum sport hernoemen naar sport algemeen? Dat leest logischer naast voetbal en wielrennen.
 
Terug
Bovenaan