NFL Fantasy Football

Vermoedelijk wel.

Ik kan enkel voor de playoffs de ploegen aanpassen. Eens ze bezig zijn is het gewoon "go with the flow". Wat er dus gaat gebeuren is voor mij ook koffiedik kijken.
Maar kom, voor een 10de finale is dit wel een specialleke dat het extra spannend maakt.
Zal wel zijn 💪🏻
 
Ik denk dat die wedstrijd wel zal ingehaald worden. De NFL kan dat niet maken om 2 ploegen zo te bevoordelen/benadelen.

Maar voor ons gaat het weinig uitmaken wanneer die wordt herspeeld.
Het gaat misschien vreemd zijn, maar de 18de speeldag gaat gewoon door zoals normaal. Nadat de wedstrijd is ingehaald, zullen de twee winnaars van de halve finales bekend zijn en automatisch in de SB-bracket zitten, waarop dan de punten van speeldag 18 ineens te zien zijn.
Gewoon geen zorgen maken en zien dat je die laatste speeldag het meeste scoort ;)
Er moeten al mirakels gebeuren om Booka uit de SB te houden. Voor de andere halve is het ietsjes ingewikkelder natuurlijk. Wel bijzonder zo!
 
W18 gaat dus gewoon door alsof de scores van W17 finaal waren.
Maar, als Bills-Bengals opnieuw zal gespeeld worden, kan het alsnog zijn dat er niet de juiste ploegen tegen mekaar de SB spelen en er gewoon gekeken zal worden naar de hoogste score.
 
W18 gaat dus gewoon door alsof de scores van W17 finaal waren.
Maar, als Bills-Bengals opnieuw zal gespeeld worden, kan het alsnog zijn dat er niet de juiste ploegen tegen mekaar de SB spelen en er gewoon gekeken zal worden naar de hoogste score.
En als de nfl die match cancelled is het de score die toen op het scorebord stond dat telt?
 
W18 gaat dus gewoon door alsof de scores van W17 finaal waren.
Maar, als Bills-Bengals opnieuw zal gespeeld worden, kan het alsnog zijn dat er niet de juiste ploegen tegen mekaar de SB spelen en er gewoon gekeken zal worden naar de hoogste score.
Nieuws van de fantasy site:

For leagues that had scheduled matchups in Week 18, there are additional implications:
  • Matchups for Week 18 will be set using the partial scores from the Bills-Bengals game, but, as above, these scores are subject to retroactive adjustment once the game is finalized either by cancellation or completion at a later date.
  • Teams should set their rosters with the assumption that Week 18 will be played as scheduled.
  • Waivers will be processed according to the timing set in your league settings beginning Wednesday, January 4 at 2:00 p.m. EST.
  • In the event that scores from the Bills-Bengals game need to be adjusted after the completion of Week 18, the system will recalculate the results of Week 17 and determine new Week 18 matchups. It will automatically re-run Week 18 as well.
League commissioners can use their admin tools to make adjustments in this scenario as well.

Blijkbaar kan ik er wel aan prutsen, maar ik blijf er netjes af ;)
Maar het is dus zoals gezegd. W18 wordt normaal gespeeld, alleen kan er nadien nog een aanpassing komen.
Ik denk dat die zaak enkel belangrijk is voor Stekene & Ossendrecht. Jij was 99% zeker van hun plek.
Voor de andere ploegen is't gewoon spelen voor een rangschikking die niet echt van tel is.
 
Er is nu sprake van om Bills-Bengals niet meer te spelen, en de winnaar te beslissen met een coin flip, of seedings laten afhangen van winning percentage ipv absolute wins. Fantasy scores zouden dan idd blijven.
 
Laatst bewerkt:
Geheel in lijn met het seizoen om er zo uit te gaan, moest het niet hervat worden 😅 maar goed, met 60 punten had ik er tegen al de rest wss ook uitgegaan en het belangrijkste is dat Hamlin erdoor komt 🙏🏻
 
Misschien volgend seizoen toch eens kijken voor het seizoen te laten eindigen in week 17 i.p.v. 18 want met ploegen die starters laten rusten, kan het echt alle kanten uit deze week 😅
 
Misschien volgend seizoen toch eens kijken voor het seizoen te laten eindigen in week 17 i.p.v. 18 want met ploegen die starters laten rusten, kan het echt alle kanten uit deze week 😅
Dat wou ik inderdaad ook voorstellen na het seizoen! Ik ben ook voorstander
 
Misschien volgend seizoen toch eens kijken voor het seizoen te laten eindigen in week 17 i.p.v. 18 want met ploegen die starters laten rusten, kan het echt alle kanten uit deze week 😅
Bwa, dat "probleem" was er ook toen de NFL maar 17 weken speelde natuurlijk.
Maar ik zal er een poll van maken als we aan volgend seizoen beginnen ;)
 
Bwa, dat "probleem" was er ook toen de NFL maar 17 weken speelde natuurlijk.
Maar ik zal er een poll van maken als we aan volgend seizoen beginnen ;)
Klopt, langs de ene kant maakt het gewoon dat je met meer rekening moet houden, en omdat dat toch voor iedereen geldt, is het gewoon een extra wrinkle.

Maar een reden om het daarvoor niet te doen, was dat onze PO’s dan al vroeg begonnen, omdat we met veel teams zijn. Maar dankzij de 18w hebben we nu wel een weekje langer regular fantasy season. Ik denk dat ik ook wel voorstander ben.
 
Te hard gespeeld op de Jax.. dat kan mij duur komen te staan.
Maar je hebt wel de Chiefs defense en je LB die beter scoren dan verwacht. Ik heb heel wat spelers die wrs geen volledige match spelen door week 18 dus ik vermoed dat je de overwinning al binnen hebt, maar je weet maar nooit he 😊
 
Maar je hebt wel de Chiefs defense en je LB die beter scoren dan verwacht. Ik heb heel wat spelers die wrs geen volledige match spelen door week 18 dus ik vermoed dat je de overwinning al binnen hebt, maar je weet maar nooit he 😊
En Barkley die ze aan de kant houden..
De 9ers D gaan mij wel nog pijn doen en dan afwachten wat Breida gaat doen..

Nu wel Diggs die de meubelen weet te redden.
 
Terug
Bovenaan