NFL Fantasy Football

Gefeliciteerd! En dat met een autodraft 🙈 Dat was serieus rechttrekken :D
Het ging één van ons twee worden, dat voelde je aan alles!
 
Proficiat Booka en zijn Salt Lions.

Tevens een dikke respec' voor Stekene, al 3 jaar op rij in de topt 3. Je moet het maar kunnen. Na 2 jaar 3de, is het nu al een stapje hoger. Volgend jaar de titel dan maar?

Ook proficiat aan alle deelnemers.
We zijn al 10 jaar bezig, en ondanks een hele hoop ploegen te hebben zien passeren, blijft het toch een redelijk stabiele competitie.
Geniet nog van de playoffs, de superbowl,... en tot volgend seizoen allemaal !!!
 
Merci iedereen! De draft door drukte aan mij voorbij moeten laten gaan en dan begonnen aan een metamorfose van mijn team.
Maar dit is nog maar een voorsmaakje: ik wil de eerste zijn met 2 Fantasy SB wins! :oi22:

Edit: en na alle commotie rond Bills-Bengals toch blij dat ik van de 4 ploegen in de semi-final het meeste punten heb kunnen scoren. Zo is er voor mij alvast geen wrang randje aan deze titel :D
 
Ligt het aan mij, of worden er geen trofeeën meer uitgereikt?
Ik kan over het ganse seizoen niets terug vinden, terwijl er normaal wekelijks een 7tal moeten verschijnen.
 
Ligt het aan mij, of worden er geen trofeeën meer uitgereikt?
Ik kan over het ganse seizoen niets terug vinden, terwijl er normaal wekelijks een 7tal moeten verschijnen.
Er zijn er dit seizoen wel al uitgereikt, in ieder geval. Geen idee tot welke week, maar misschien is dat nu ook eventjes geschrapt in afwachting van de finale beslissing ivm Bills-Bengals (in zoverre dat die nog neit finaal was)?
 
Er zijn er dit seizoen wel al uitgereikt, in ieder geval. Geen idee tot welke week, maar misschien is dat nu ook eventjes geschrapt in afwachting van de finale beslissing ivm Bills-Bengals (in zoverre dat die nog neit finaal was)?
Dan ligt het misschien aan mijn browser. De fantasysite is sowieso al fucked up, maar ik zie dus over gans't seizoen niets van trofeeën.
Ik probeer ook een eigen trofee toe te voegen, maar daar loopt het ook al serieus mis :mad:
 
Allez, toch de consolation bracket nog gewonnen, volgend jaar ga 'k voor de andere ;)
Het was nipt! Had Jefferson een volledige wedstrijd gespeeld, was het misschien nog gelukt :D Maar as is verbande turf. Knap gedaan, en verdiend gewonnen!
 
Het was nipt! Had Jefferson een volledige wedstrijd gespeeld, was het misschien nog gelukt :D Maar as is verbande turf. Knap gedaan, en verdiend gewonnen!
Merci. M'n roster was eigenlijk best ok, maar mijn QB situatie was een klucht, dat heeft zowat mij hele seizoen naar de vaantjes geholpen. Nu, prediction was 5-10 dus kan uiteindelijk wel leven met 't resultaat, was ook nog maar den eerste keer.
 
Proficiat booka!

Eigen ploeg was veel sterker dan ik heb kunnen scoren.. ik miste een top wr vooral

On to next year!!
 
Terug
Bovenaan