NFL Fantasy Football

Wel iets anders dan de NFL Fantasy, maar iedereen kan eender welke speler selecteren voor zijn pick. En na elke PO ronde moet je opnieuw kiezen.
Gaat wel vrij snel en kan nog wel tof zijn.
 
Wel iets anders dan de NFL Fantasy, maar iedereen kan eender welke speler selecteren voor zijn pick. En na elke PO ronde moet je opnieuw kiezen.
Gaat wel vrij snel en kan nog wel tof zijn.
De spelers die je kiest, gaan telkens door naar de volgende ronde als ze niet geëlimineerd worden. En dan krijg je daarvoor een multiplier.
Als je in de eerste week alleen niet-Wildcard teams kiest, ga je 0 punten scoren, maar volgende week sowieso een multiplier hebben.
 
De spelers die je kiest, gaan telkens door naar de volgende ronde als ze niet geëlimineerd worden. En dan krijg je daarvoor een multiplier.
Als je in de eerste week alleen niet-Wildcard teams kiest, ga je 0 punten scoren, maar volgende week sowieso een multiplier hebben.
Ola, dat wist ik niet!
Dan toch nog eens mijn spelers herbekijken :laugh:
 
Toch veel volk dat hun lineup voornamelijk uit bengals en niners spelers hadden precies.

Kiezen is verliezen natuurlijk. Veel chance dat ik op de eagles heb gegokt 😅
 
Is er interesse voor een dynasty league op te richten? Daar we toch elk jaar in grote lijnen met dezelfde mensen spelen ?
 
Ik ben vorig jaar op een ander forum een dynasty league begonnen, wel heel leuk.

Hier heb ik nog niet meegedaan met de regular fantasy, maar als er nog een plaatsje vrij is, wil ik me wel kandidaat stellen.
 
Gegroet sportieven,

de grote vakantie komt er aan, dus het is weer tijd om iedereen wakker te schudden. Want wie o wie, speelt er nog mee in het nieuwe seizoen van de NFL Fantasy league?

Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- Brecht Bandits (sten.dw)
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)


Division 2: SFC Oost
-
Salt Lions (Booka Shade)
- Spalbeek Scribes (Loser)

- Zemst Rams (Fryto) Duffel Coats (Exorikos)
- Sint Teunis Snakes (Dimzu)

Division 3: NFC West
- Beveren Beavers (Joramovic)
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)


Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs (Rub1nho)
- Deinze Leopards (Mizik)

- Kortrijk Patriots (belvedere86) Deurne Dachshundd (Mike Hunt)
- Varsenare Blues (luigi_1981)


Belangrijke data:
... - zo 06/8: bevestiging teams
ma 07/08 - zo 13/08: inschrijving nieuwe teams
zo 13/8: keeper lock date
ma 14/8:
draft order (+ indeling divisies)
wo 16/8 - zo 3/9 : 9FL Speelschema
za 2/9 of zo 3/9: 9FL live online draft
vr 8/9 - di 12/9: 9FL W1 Draft play
W16 & W17: Play-off
W18: 9FL Superbowl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan