Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je die post van Tomski gezien in Ergernissen? Iemand die hij al zo lang kent dat hij niet meer durft naar z'n naam te vragen? Wel... welk team ben jij?Ik speel mee en heb nog een extra persoon als reserve moest er een plek vrijkomen..

9FL is dead. Long live BGFL!Urgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.
De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u
Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.
Voorlopig de 9FL, we zoeken nog een geschikte naam, suggesties zijn welkom.9FL is dead. Long live BGFL!

Hm, is 4/9 misschien ook een mogelijkheid? 5/9 is de KOTK-loop met BG en ik weet niet wanneer die afgelopen gaat zijn. Hopen daar toch wat volk van hier ook tegen te komen, en het is in Koksijde, aka de andere kant van de wereldUrgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.
De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u
Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.