NFL Fantasy Football

Hier ook weer goed. McLaurin ineens op IA. Zijn vervanger Crowder haalt 22pt en de score gaat verlopig gelijk op...
Idem hier. Mijn RB ineens IA. Als ik dat op voorhand had geweten, had ik moeten schuiven et mijn RWT en had ik een WR kunnen bijzetten (die dan 25 punten haalt).
Nuja, gelukkig moest mijn QB nog, en die heeft de tegenstander weer eventjes vernederd. Moet nog wel eens nakijken wie dat weer was :thinking:
 
Idem hier. Mijn RB ineens IA. Als ik dat op voorhand had geweten, had ik moeten schuiven et mijn RWT en had ik een WR kunnen bijzetten (die dan 25 punten haalt).
Nuja, gelukkig moest mijn QB nog, en die heeft de tegenstander weer eventjes vernederd. Moet nog wel eens nakijken wie dat weer was :thinking:

Ja inderdaad. Bij u ook nog serieus wat puntjes op de bank.
Wat een seizoen toch weer. Van in het begin achter de feiten aanlopen door blessures.
 
Zuur voor mij dat ge net tegen mij een superprestatie haalde met 134 punten. Anders had ik de finale gespeeld. nu moet ik bikkelen voor plaatsje 5 of 6 :(
En dat na een winning streak van wat, 6? Wel ferm!
Maar ik kon het toch ook niet nalaten om eens te gaan kijken, en jawel... Als JuJu 5 punten had gehaald die week, had ik Diksmuide geklopt, en deze week zou ik ook Deinze hebben tussen gehad. Dan zat ik in de Super Bowl! Gemiste kansen 😭
 
toch straf met een ploeg die 7-7 eindigt in het regular season. Zo zie je maar hoe onvoorspelbaar het spelletje is.

Hehe inderdaad wel zeer nipt de playoffs gehaald door te winnen in de laatste week en andere teams die verloren. Maar eens in de playoffs is natuurlijk alles mogelijk en heb je wat geluk nodig.

In regular season wel reeds het 3de meeste aantal punten gescoord, dus vind het zeker niet gestolen.
 
Proficiat aan Lokeren met hun overwinning.
Ook proficiat aan iedereen die meespeelde in dit vreemde seizoen
Zonde voor Diksmuide, een gans seizoen domineren en dan jammerlijk weinig punten pakken tegen een bijzonder sterk Lokeren.
Het lijkt voor Diksmuide altijd net niet te zijn. Ze zijn de eeuwige 2de.. voor de 4de keer al. Al moet gezegd zijn, ze hebben de traditie doorbroken, normaal is 2de worden het plan in de oneven seizoenen.
 
Proficiat aan Lokeren met hun overwinning.
Ook proficiat aan iedereen die meespeelde in dit vreemde seizoen
Zonde voor Diksmuide, een gans seizoen domineren en dan jammerlijk weinig punten pakken tegen een bijzonder sterk Lokeren.
Het lijkt voor Diksmuide altijd net niet te zijn. Ze zijn de eeuwige 2de.. voor de 4de keer al. Al moet gezegd zijn, ze hebben de traditie doorbroken, normaal is 2de worden het plan in de oneven seizoenen.

Mercie! Wat een topspel (als alles in de plooi valt). Van 3-6 naar league champion :D In begin nog serieus gevloekt dat ik Shepard niet had opgesteld ipv Diggs. Ik was dit serieus aan het overwegen aangezien Diggs geen volledige match ging spelen. Gelukkig Henry met weer een knalprestatie, wat een beest!

Achteraf gezien wel goed gedraft met o.a. Henry, Diggs en Jefferson.
 
Mercie! Wat een topspel (als alles in de plooi valt). Van 3-6 naar league champion :D In begin nog serieus gevloekt dat ik Shepard niet had opgesteld ipv Diggs. Ik was dit serieus aan het overwegen aangezien Diggs geen volledige match ging spelen. Gelukkig Henry met weer een knalprestatie, wat een beest!

Achteraf gezien wel goed gedraft met o.a. Henry, Diggs en Jefferson.
Congrats nuikke!
ik zeg dit waarschijnlijk elk jaar maar wat een kloteseizoen alweer. 😄
 
Goed gedaan, Lokeren! Een seizoen for the ages, zeg... Inderdaad supersterk gedraft, maar ook wel zuur voor Diksmuide. Die heb ik inderdaad wel al een paar keer op de tweede plek zien staan.
 
Terug
Bovenaan