NFL Fantasy Football

Awel, ik ben al een paar weken hetzelfde aan het denken, maar het is er nog niet van gekomen. Ik zou zeggen dat we hier gewoon verder gaan!
Ineens @Remi maar eens taggen, dat die uit zijn winterslaap moet komen! Ik plaats het lijstje uit de vorige thread nog eens hier. Iedereen mag zijn team nog eens bevestigen!

Division 1: Noord
- Schoten Squirrels
- Antwerp Aces
- Brasschaat Ragdolls
- Turnhout Jacks


Division 2: Oost
- Salt Lions
- Spalbeek Scribes

- Sint-Niklaas Titans
- Duffel Coats

Division 3: Zuid
- Beveren Beavers
- Zemst Rams
- Lokeren Hazen
- Stekene Stekelbaarzen


Division 4: West
- Diksmuide Warriors
- Deinze Leopards
- Kortrijk Patriots
- Varsenare Blues

Aangezien @Gavin weer in the house is, wil hij de Jumbo League misschien opnieuw opstarten? Deze roll call is in ieder geval voor League 1, dezelfde als vorig jaar!
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar het hele seizoen van dichtbij gevolgd. Fantasy komt imo voor mij dus nog iets te vroeg maar als ge volk te kort komt smijt ge mij er maar bij.
 
Turnhout Jacks doen ook weer mee!

als Gavin het niet ziet zitten om de Jumbo te starten/beheren wil ik dat wel overnemen eventueel. Maar dan moet ik nog wel wat info verzamelen hoe dat juist werkt 😅
 
Urgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.

De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u

Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.
 
Laatst bewerkt:
Urgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.

De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u

Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.
9FL is dead. Long live BGFL!
 
Urgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.

De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u

Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.
Hm, is 4/9 misschien ook een mogelijkheid? 5/9 is de KOTK-loop met BG en ik weet niet wanneer die afgelopen gaat zijn. Hopen daar toch wat volk van hier ook tegen te komen, en het is in Koksijde, aka de andere kant van de wereld :D

Als 5/9 voor de meesten beter is, geen enkel probleem, hè!
 
Terug
Bovenaan