NFL Fantasy Football

Hm, is 4/9 misschien ook een mogelijkheid? 5/9 is de KOTK-loop met BG en ik weet niet wanneer die afgelopen gaat zijn. Hopen daar toch wat volk van hier ook tegen te komen, en het is in Koksijde, aka de andere kant van de wereld :D

Als 5/9 voor de meesten beter is, geen enkel probleem, hè!
Voor mij is dat goed, 't is gewoon best in dat weekend omdat het tussen het pre-season en regular season is.
Ik heb een poll gemaakt op de league-pagina
 
Waar vind ik de poll terug ?
Zaterdag weet ik pas smiddags of ik er al dan niet zal bij zijn , maandag kan evt ook
 
Urgh, volledig uit het oog verloren. Natuurlijk doe ik weer mee.

De timing (als iedereen akkoord is)
1 keeper selecteren voor 22/8
online draft op 5/9 om **u

Ik heb via de league een mail gestuurd naar iedereen. Moest je je deelname al bevestigd hebben, hoef je dat natuurlijk niet meer te doen.
Ik ben op vakantie de eerste twee weken van September, dus zal auto-draft worden voor mij 😅
 
Ik kan voorlopig enkel op zondag als het om 20u is.
Zaterdag om 19u kan eventueel wel voor mij, dan ben ik nog op tijd klaar voor mijn sociale verplichtingen 😅
 
Ik ben nog eens alle teams afgegaan, en volgens mij missen we alleen het Sint-Niklaas Football Team van Tatakai en de Kortrijk Patriots.
Tatakai heeft ook geen BG-account, dus ik kan hem verder niet echt opsporen.

Als die twee niets van zich laten horen, hebben we dus nog wel plek. De Commish zal dat vast nog wel aangeven, maar als StannekeS en de connectie van sten.dw het nog zien zitten, zijn we compleet.

Aan de kalender te zien, zal de draft naar alle waarschijnlijkheid op 5/9 doorgaan, om 20u dan.

(trouwens, even spammen: wie wat voorsprong in de fantasyleague wil halen, kan altijd eens een kijkje nemen bij de 100%-zekere, nooit raterende voorspellingen op de frontpage :unsure: )
 
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik mijn keeper aanduiden? Ik zie hiervoor nergens een functionaliteit. Team van vorig seizoen ook niet meer zichtbaar.
 
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik mijn keeper aanduiden? Ik zie hiervoor nergens een functionaliteit. Team van vorig seizoen ook niet meer zichtbaar.
keepers.png
 
Of niet, in mijn geval :D Ik heb een paar weken zitten tobben of ik Lamar Jackson en zijn ideeën aankan in mijn team, maar ik denk het niet. Ik wil mijn team ook graag kunnen laten trainen zonder mondmaskers, dus mijn vaccinatiegraad moet hoog genoeg zijn! :D Nee, maar als ik lees dat hij nu voor de tweede keer geveld is, dan durf ik de gok echt niet te nemen.
 
Is het nog mogelijk om een keeper te kiezen? Te laat gezien dat de lock datum op gisteren stond, Ik had graag Kamara meegenomen.
Als het toch te laat is, geen probleem.
 
Terug
Bovenaan