NFL Fantasy Football

Gaan we nu twee nieuwe ploegen introduceren? of is er iets gehoord van Sint-Niklaas en Kortrijk?
Kortrijk had zich hier nog gemeld, @belvedere86! Maar als die niet echt meer zin/tijd heeft, @StannekeS staat ook nog op de wachtlijst. Anders is de plek uiteraard nog voor hem!

Er is sowieso nog één nieuwe ploeg nodig, en dat zal dan @Yarrid94 zijn, de eerste op de reservelijst.
 
En dan mag @Remi nog de draftvolgorde geven, zodat ik eindelijk eens aan wat mocks kan beginnen! Veel te laat, maar zal nog wel goed komen!
 
Voor alle duidelijkheid (voor ik er éne uitzwier die wil blijven), Sint-Niklaas gaat vervangen worden door @Yarrid94 ?
nu hoop ik voor de gemakkelijkheid dat die van't Waasland is :D
 
Zo uitnodiging verstuurd.

Geen paniek voor zij die nog een blik werpen op de league. De divisies zijn door elkaar gesmeten omdat ik 2 extra ploegen moest bijvoegen.
Die domme site laat het niet toe om 1 ploeg te verwijderen/wisselen.
Van zodra Yarrid94 is ingeschreven en ik de divisies weer goed heb gezet, wordt er een random draft-order aangemaakt.
 
Ik zweer het... ik heb op random order gedrukt. :eek2: (btw, first pick is dik gescheten in een snake order)

update:
Draft order staat vast !!!
Eerstdaags worden de divisies aangepast (geen verschil buiten Sint-Niklaas dat wordt vervangen door onze eerste internationale ploeg "Ossendrecht Ogres") en de speeldagen op punt gezet.
 
Die competitievervalsing begint al voor ze gestart is 😉
Lucky number 13 dit jaar, ik ben benieuwd 😬
Zondag om 20u he? 😊
Inderdaad.. kan zijn dat het op de fantasy website no niet geheel goed staat, maar daar werken ze dus met tijdzones die niet altijd kloppen met de werkelijkheid blijkbaar.
 
** NIEUWSFLITS **

9FL2122.png

Op de kaart is te zien dat de huidige divisienamen niet meer kloppen. Vandaar dient zich ook een nieuwe naamswijziging aan zonder veel gevolg:
De Horizontal Conference wordt vanaf heden de Southern Football Conference (SFC). De vroegere Oost en West Divisie blijven hetzelfde onder een iets langere naam; SFC Oost en SFC West
De Vertical Conference wordt de Northern Football Conference (NFC). Hier verandert Divisie Zuid in NFC West en Noord in NFC Oost.

Voorts verwelkomen we Ossendrecht Ogres die de plek inneemt van Sint-Niklaas.

Succes allemaal en denk eraan ... "De commish, weet van nish"
 
Ik krijg het schijt van die fantasy site.
Dagen op voorhand gecheckt dat het wel degelijk om 20u is, en nu zegt die teller dat de draft pas binnen 1u12min (21u) is :rolleyes:
Ik kan'm zelfs niet vervroegen naar 20u30
 
Ik was niet mee in de draft. Op de 13de en 20ste plek waren mijn top RB’s en WR’s al weg en moest ik mijn plan helemaal omgooien.
Er zal nog wel wat getrade moeten worden vrees ik 😂
Ik doe mee met de survivor!
 
Ugh, in een andere league gisteren ook draft gehad maar mij miskeken van uur dus er is automatisch gedraft van mijn list.
En die had ik vorige week niet meer up to date gemaakt na oa de blessure van Dobbins.
De helft van mijn RB's zijn uit tot '22 en ik heb Hurts als QB.

Kga nog werk hebben!
 
Terug
Bovenaan