NFL Fantasy Football

Kupp last minute benchen voor Williams is een uitstekende keuze gebleken, anders had dat een zure L geweest 😅
@Remi, deze week kloppen de matchups nog niet zeker? Anders moet ik voor de 3de keer tegen Stekene
Alle matchups staan goed tot aan de play-offs.
De reden dat je nu voor de 3de keer tegen Stekene speelt is eerder toevallig.
De wedstrijdkalender is al sinds de verdeling in divisies voorzien op 14 reguliere speeldagen. Het komt dan mooi uit dat iedereen 2x tegen elke divisiegenoot speelt, 1x tegen elke ploeg uit de andere conference divisie en dan 4 wedstrijden random tegen ploegen uit de andere conference.
Door het feit dat de NFL er een speeldag heeft bijgeplakt, zitten we nu met 15 reguliere speeldagen, en wordt de eerste speeldag gewoon random gespeeld. In jouw geval dus inderdaad tegen Stekene.
Om de eenvoud van de wedstrijdkalender te behouden, is het misschien beter om volgend jaar (indien het nog mogelijk is) terug te keren naar 14 + 3 speeldagen.
 
Alle matchups staan goed tot aan de play-offs.
De reden dat je nu voor de 3de keer tegen Stekene speelt is eerder toevallig.
De wedstrijdkalender is al sinds de verdeling in divisies voorzien op 14 reguliere speeldagen. Het komt dan mooi uit dat iedereen 2x tegen elke divisiegenoot speelt, 1x tegen elke ploeg uit de andere conference divisie en dan 4 wedstrijden random tegen ploegen uit de andere conference.
Door het feit dat de NFL er een speeldag heeft bijgeplakt, zitten we nu met 15 reguliere speeldagen, en wordt de eerste speeldag gewoon random gespeeld. In jouw geval dus inderdaad tegen Stekene.
Om de eenvoud van de wedstrijdkalender te behouden, is het misschien beter om volgend jaar (indien het nog mogelijk is) terug te keren naar 14 + 3 speeldagen.
Oh oke, dan heb ik niets gezegd 😁 bedankt voor de uitleg!
14+3 is voor mij in ieder geval in orde moest dat echt op tafel liggen. Zit je in de Super Bowl niet met topspelers die ze rust gunnen
 
Amai, jammer voor Sint-Teunis, die geweldig mooi overpresteert tov zijn projections... maar wat een prestatie van een paar kleppers bij mij :D
Vlieg ik er verdikke maandag nog net boven met Chase. Die had ik wel echt niet verwacht :eek:

1701768698779.png
 
Ik verlies van een ploeg met 3 bye's 😬
En die haalt zomaar even 96 punten met 6 spelers (en dan nog een bank om u tegen te zeggen).
 
Allez, mijn eigen seizoen is toch een beetje gekleurd na deze 13de speeldag.
Volgens de voorspelling had ik een A-team, en zou ik bijzonder hoog eindigen. welja, de laatste zullen de eerste zijn, denk ik dan.

Maar hoe staat het voor de andere ploegen met nog twee reguliere wedstrijden in't verschiet?

Division 1: NFC Oost
- Brecht Bandits 7-6
- Beerse Bizons 7-6
- Brasschaat Ragdolls 6-7

- Schoten Squirrels 4-9

Division 3: NFC West
- Ossendrecht Ogres 8-5
- Stekene Stekelbaarzen 6-7
- Sint-Niklaas Football team 6-7
- Beveren Beavers 5-8


Division 2: SFC Oost
- Spalbeek Scribes 10-3
- Salt Lions 9-4

- Sint Teunis Snakes 6-7
- Duffel Coats 6-7


Division 4: SFC West
- Deinze Leopards 8-5
- Roeselare Riverfrogs 6-7
- Varsenare Blues 5-8
- Deurne Dachshundd 5-8


Slechts 2 ploegen zijn al zeker van een plekje in de playoffs, al moeten Scribes en Lions onderling nog uitmaken wie de divisiewinst van SFC Oost op zijn rekening mag schrijven. Wordt de stand een herhaling van vorig seizoen of doen de Lions een ultieme jump?
In SFC West heeft Deinze de beste papieren, al kan Roeselare in een eindsprint de groepswinst voor zijn rekening nemen als ze zelf alles winnen en Deinze alles verliest. De Blues en Dachshund zullen daar een rol in spelen, gezien ze alle twee nog beide ploegen treffen; Ook zij doen er best aan om alles te winnen, ze maken immers nog een waterkansje om de playoffs te halen.

in de NFC ligt alles nog vrij open. Enkel Schoten is al zeker van de toekomst ondanks hun onverwachte winst tegen Brasschaat. De Ragdolls zullen de komende 2 weken nog volop aan de bak moeten komen tegen Brecht en Beerse om de divisiewinst toe te eigenen. Ze moeten daarbij wel hopen op hulp van het team dat hun kansen op de play offs danig heeft doen kelderen in W13. In de NFC West staan de Ogres dan weer op het punt hun tweede divisietitel op rij binnen te halen. Winnen tegen Sint-Niklaas is voldoende voor een playoff-ticket en de groepswinst.
 
Allez, mijn eigen seizoen is toch een beetje gekleurd na deze 13de speeldag.
Volgens de voorspelling had ik een A-team, en zou ik bijzonder hoog eindigen. welja, de laatste zullen de eerste zijn, denk ik dan.

Maar hoe staat het voor de andere ploegen met nog twee reguliere wedstrijden in't verschiet?

Division 1: NFC Oost
- Brecht Bandits 7-6
- Beerse Bizons 7-6
- Brasschaat Ragdolls 6-7

- Schoten Squirrels 4-9

Division 3: NFC West
- Ossendrecht Ogres 8-5
- Stekene Stekelbaarzen 6-7
- Sint-Niklaas Football team 6-7
- Beveren Beavers 5-8


Division 2: SFC Oost
- Spalbeek Scribes 10-3
- Salt Lions 9-4

- Sint Teunis Snakes 6-7
- Duffel Coats 6-7


Division 4: SFC West
- Deinze Leopards 8-5
- Roeselare Riverfrogs 6-7
- Varsenare Blues 5-8
- Deurne Dachshundd 5-8


Slechts 2 ploegen zijn al zeker van een plekje in de playoffs, al moeten Scribes en Lions onderling nog uitmaken wie de divisiewinst van SFC Oost op zijn rekening mag schrijven. Wordt de stand een herhaling van vorig seizoen of doen de Lions een ultieme jump?
In SFC West heeft Deinze de beste papieren, al kan Roeselare in een eindsprint de groepswinst voor zijn rekening nemen als ze zelf alles winnen en Deinze alles verliest. De Blues en Dachshund zullen daar een rol in spelen, gezien ze alle twee nog beide ploegen treffen; Ook zij doen er best aan om alles te winnen, ze maken immers nog een waterkansje om de playoffs te halen.

in de NFC ligt alles nog vrij open. Enkel Schoten is al zeker van de toekomst ondanks hun onverwachte winst tegen Brasschaat. De Ragdolls zullen de komende 2 weken nog volop aan de bak moeten komen tegen Brecht en Beerse om de divisiewinst toe te eigenen. Ze moeten daarbij wel hopen op hulp van het team dat hun kansen op de play offs danig heeft doen kelderen in W13. In de NFC West staan de Ogres dan weer op het punt hun tweede divisietitel op rij binnen te halen. Winnen tegen Sint-Niklaas is voldoende voor een playoff-ticket en de groepswinst.
Stond dit weekend al op 0.45 van divisie winst 😭 paar slechte keuzes en mn 10de blessure van het seizoen kosten me een comfortabele 2 weken, blijft toch spannend zo 😂
 
Ja, dat was weer heerlijk slecht gezind wakker worden, deze ochtend. :love:
De helft van m'n ploeg in bye, dan weet je dat het moeilijk wordt.
 
Het is dat @Booka Shade nu toch verloren heeft, maar anders had ik wel een eitje te pellen met Duffel :D Drie spelers op Bye, en een alternatief op je bank in deze fase van de league...
 
Ik vrees dat ik op de slechte moment ben afgestapt van Russell Wilson en dat het ontbreken van een deftige WR1 mijn toch een PO spot zal kosten. Ekeler ook geen topjaar en de Ravens zijn wel goed maar Lamar ook niet dé top QB qua yards...nu, ik ben al content dat ik mijn projection toch maar mooi weet te overtreffen.
 
Division 1: NFC Oost
- Brecht Bandits 8-6
- Brasschaat Ragdolls 7-7
- Beerse Bizons 7-7

- Schoten Squirrels 4-9

Division 3: NFC West
- Ossendrecht Ogres 9-5
- Stekene Stekelbaarzen 6-8
- Sint-Niklaas Football team 6-8
- Beveren Beavers 6-8


Division 2: SFC Oost
- Salt Lions 10-4
- Spalbeek Scribes 10-4

- Sint Teunis Snakes 7-7
- Duffel Coats 6-8


Division 4: SFC West
- Deinze Leopards 8-6
- Roeselare Riverfrogs 6-8
- Varsenare Blues 6-8
- Deurne Dachshundd 6-8


De laatste speeldag komt er aan. Ondertussen kennen we al 5 van de 8 deelnemers aan de play offs.

In de SFC voegt Deinze zich ondanks verlies bij play off-getrouwe Lions en Scribes. Spalbeek verloor de leidersplaats in SFC Oost en hoopt in tegenstelling tot de rest van de SFC op winst van Snakes. Sint-Teunis staat met één been in de play offs, terwijl het voor de andere 4 achtervolgers nog mathematisch mogelijk is om dat laatste ticketje binnen te rijven. Als de Snakes tenminste verliezen van Lions, de laatste wil natuurlijk in schoonheid afsluiten als kampioen van het reguliere seizoen.

De NFC heeft al 1 divisiewinnaar. Ossendrecht volgt zich daar zelf op en ziet Brecht al mee dartelen in het potje dat voor de NFC titel gaat spelen. De Bandits zijn al zeker van deelname aan de play offs, maar op de laatste speeldag kan het met wat pech nog wegzakken naar de 3de plek in NFC Oost. Kan het gekker? Zeer zeker. Stekene, Sint-Niklaas en Beveren hebben er baat bij om die laatste speeldag toch hun beste beentje voor te zetten. Bij verlies van Brasschaat en/of Beerse, maken zelfs zij nog allemaal kans op een ticketje play offs.
 
Division 1: NFC Oost
- Brecht Bandits 8-6
- Brasschaat Ragdolls 7-7
- Beerse Bizons 7-7

- Schoten Squirrels 4-9

Division 3: NFC West
- Ossendrecht Ogres 9-5
- Stekene Stekelbaarzen 6-8
- Sint-Niklaas Football team 6-8
- Beveren Beavers 6-8


Division 2: SFC Oost
- Salt Lions 10-4
- Spalbeek Scribes 10-4

- Sint Teunis Snakes 7-7
- Duffel Coats 6-8


Division 4: SFC West
- Deinze Leopards 8-6
- Roeselare Riverfrogs 6-8
- Varsenare Blues 6-8
- Deurne Dachshundd 6-8


De laatste speeldag komt er aan. Ondertussen kennen we al 5 van de 8 deelnemers aan de play offs.

In de SFC voegt Deinze zich ondanks verlies bij play off-getrouwe Lions en Scribes. Spalbeek verloor de leidersplaats in SFC Oost en hoopt in tegenstelling tot de rest van de SFC op winst van Snakes. Sint-Teunis staat met één been in de play offs, terwijl het voor de andere 4 achtervolgers nog mathematisch mogelijk is om dat laatste ticketje binnen te rijven. Als de Snakes tenminste verliezen van Lions, de laatste wil natuurlijk in schoonheid afsluiten als kampioen van het reguliere seizoen.

De NFC heeft al 1 divisiewinnaar. Ossendrecht volgt zich daar zelf op en ziet Brecht al mee dartelen in het potje dat voor de NFC titel gaat spelen. De Bandits zijn al zeker van deelname aan de play offs, maar op de laatste speeldag kan het met wat pech nog wegzakken naar de 3de plek in NFC Oost. Kan het gekker? Zeer zeker. Stekene, Sint-Niklaas en Beveren hebben er baat bij om die laatste speeldag toch hun beste beentje voor te zetten. Bij verlies van Brasschaat en/of Beerse, maken zelfs zij nog allemaal kans op een ticketje play offs.
Wat zijn de division records momenteel van iedereen? En/of andere tie breakers die van belang zijn.
Kan bv Brecht mijn #1 seed nog afsnoepen bij verlies van mij en winst van hem? Heb het onderlinge duel in mn voordeel maar heb geen idee of er nog een andere tie breaker in het spel is 😁 alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan