NFL Fantasy Football

De post klopt, de settings van de play offs niet :S
Die site doet echt weer achterlijk, want mijn wijzigingen waren blijkbaar niet doorgevoerd.
Ik heb het rechtgezet naar wat het moest zijn, wat dus jammerlijk is voor sommige ploegen die nu hun winst in rook zien opgaan 😩

Mijn excuses vooral aan Ossendrecht, die verliezen nu 0.24 punten van Stekene.
O, nee! Ik dacht wel dat het zoiets was, hoor. Zuur voor Ossendrecht, zeker dan nog eens omdat het echt monsterscores waren! Cooper en de Ravens. En Pickens was ook wel iets! Het was niet de week van de normale cijfers.
 
De post klopt, de settings van de play offs niet :S
Die site doet echt weer achterlijk, want mijn wijzigingen waren blijkbaar niet doorgevoerd.
Ik heb het rechtgezet naar wat het moest zijn, wat dus jammerlijk is voor sommige ploegen die nu hun winst in rook zien opgaan 😩

Mijn excuses vooral aan Ossendrecht, die verliezen nu 0.24 punten van Stekene.
Had er al rekening mee gehouden ✌🏻 2x dat ik verlies van Stekene met minder dan een half punt 😅 anders zat hij niet in de playoffs en nu wipt hij mij er uit met de 49ers die 3x beslissen te passen op de 1 yard lijn met MVP Cmc in de backfield, verklaren wie verklaren kan .. sack en int later en ik lig eruit met mn hoogste score van het seizoen, zeer frustrerend 😂 maar congratz aan de halve finalisten 💪🏻
 
Had er al rekening mee gehouden ✌🏻 2x dat ik verlies van Stekene met minder dan een half punt 😅 anders zat hij niet in de playoffs en nu wipt hij mij er uit met de 49ers die 3x beslissen te passen op de 1 yard lijn met MVP Cmc in de backfield, verklaren wie verklaren kan .. sack en int later en ik lig eruit met mn hoogste score van het seizoen, zeer frustrerend 😂 maar congratz aan de halve finalisten 💪🏻
Ik hoop nog op een miraculeuze stat correction 🤣🤣
 
Amari Cooper onverwacht inactive en de Jets met een monsterscore. De eerste finalist is al bekend 😅
Volgende week hopelijk toch nog een W om te kunnen zeggen dat ik 3 seizoenen op rij in de top 3 zat 😂
 
Laatst bewerkt:
Christus, @Booka Shade :D offday voor mij (tweede op rij), maar niks wat ik had gedaan had iets uitgemaakt. Superteam! Oververdiend in de SB.

Eeuwig zonde van mijn team, denk mijn beste fantasy team ooit. Maar met het reguliere seizoen koop je niets!
 
Christus, @Booka Shade :D offday voor mij (tweede op rij), maar niks wat ik had gedaan had iets uitgemaakt. Superteam! Oververdiend in de SB.

Eeuwig zonde van mijn team, denk mijn beste fantasy team ooit. Maar met het reguliere seizoen koop je niets!
Ik durfde u niks sturen of taggen, want ik vond het echt zo erg voor u. Maar gisteren hadden ze allemaal vrij haalbare tegenstanders en was er niks aan te doen.

Zelf uiteraard blij, 2de maal op rij SB 😍
 
Succes Booka!

Ik mis al zeker cmc en ook nr 2 rb Mosterd is geen zekerheid 🥴

Als underdog naar 2e finale na gewonnen SB in 2019.. letssgoo 💪💪
Ja, ik zag het van cmc.
Komt mij zeker niet ongelegen.

Hopelijk passen ze wel snel die 0 projection points aan bij Stroud, Schultz en Robinson.

Wat wel al zeker is, voor het eerst ooit gaat er iemand zijn met 2 SB's op zak in de NineFL.
Veel succes!
 
Ik sta mijn plek voor volgend jaar af. Ik kan er echt niet meer naar kijken met al die vreselijke blessures… Stuiptrekkingen na een tackle zijn echt de druppel. Ik was toch al te weinig actief.
 
Spannend...
Zoals reeds gezegd, gaat er iemand voor het eerst in 11 seizoenen een 2de SuperBowl pakken in de 9FL
Moeten de Lions van de Bandits opzouten of schrijven ze dubbele geschiedenis met een back to back SB?

Even spannend is het onderaan. Wie wint er de ToiletBowl?
Laat Roeselare de tegenstander een poepje ruiken, of sjassen de Beavers toch zelf liever door?

We komen het dra te weten.. stay tuned.
 
Man, hoe spannend was dit.. Een degelijke prestatie van Stroud werd overschaduwd door de non-prestaties van Etienne en de Browns.

Ik had mezelf al zo goed als afgeschreven, maar toen kwam Jones en wie anders dan Lamb nog de meubelen redden, andermaal 😍

@sten.dw had het zeker zoveel verdiend en had mij mits het wisselen van Goff voor Fields met huid en haar opgegeten. Helaas komt het op dat soort details aan.

Back to back, had het nooit durven dromen. Blij dat het seizoen erop zit, dit bezorgt mij echt teveel stress 😂
 
Tussen 19u en 22.25 beetje in de waan geweest dat de Jets me konden redden..

Maar toen de Packers begonnen met Fields op te eten en Jones zowat elke bal in zijn handen kreeg ben ik maar gaan slapen, bang 😂

Proficiat Booka, welverdiend!

Laat volgend jaar maar komen, eerste namen zijn al genoteerd of geschrapt 😬
 
Spannend boeltje! Mooie Super Bowl, niks gemerkt van dat het de laatste speeldag was! Brecht die echt op het juiste moment aan het pieken was en in het latere deel zijn hoogste scores haalde, en Booka die vanaf het begin domineerde en toch nog een paar bijstellingen heeft gedaan. Proficiat alle twee, maar de ene iets meer dan de andere :D

Kut dat mijn ploeg nu wel kan presteren, maar goed. Rotspel :D
 
Proficiat @Booka! De meest consistente over heel het seizoen heeft gewonnen. Zeer spannende super bowl wel 💪🏻

Kga toch ook niet ontkennen dat ik licht aant balen ben, op 0.24 punten van super bowl gestaan maar goed, da's fantasy 🤷🏻‍♂️ volgend jaar nog een run 💪🏻
 
Proficiat @Booka! De meest consistente over heel het seizoen heeft gewonnen. Zeer spannende super bowl wel 💪🏻

Kga toch ook niet ontkennen dat ik licht aant balen ben, op 0.24 punten van super bowl gestaan maar goed, da's fantasy 🤷🏻‍♂️ volgend jaar nog een run 💪🏻
Gaat niet lang duren of jij wint hem. Al 2de jaar op rij sterk team.
 
Terug
Bovenaan