NFL Fantasy Football

Wat zijn de division records momenteel van iedereen? En/of andere tie breakers die van belang zijn.
Kan bv Brecht mijn #1 seed nog afsnoepen bij verlies van mij en winst van hem? Heb het onderlinge duel in mn voordeel maar heb geen idee of er nog een andere tie breaker in het spel is 😁 alvast bedankt!
Onderlinge duels is de eerste tiebreaker. Als je daar als beste uitkomt, zijn er geen andere tiebreakers. Als de eerste tiebreak ook een "gelijk spel" oplevert, dan telt de totaal score van de onderlinge wedstrijden.
 
Onderlinge duels is de eerste tiebreaker. Als je daar als beste uitkomt, zijn er geen andere tiebreakers. Als de eerste tiebreak ook een "gelijk spel" oplevert, dan telt de totaal score van de onderlinge wedstrijden.
Ok thanks! En met een ploeg van een andere conference en zonder onderlinge duel?
 
Ok thanks! En met een ploeg van een andere conference en zonder onderlinge duel?
Dat maakt niet uit. Er zijn 4 plekjes voor de SFC en 4 voor de NFC. 1telkens 2 voor de divisiewinnaars en de overige twee gaan naar de hoogst gerangschikte in de algemene lijst
 
Ben ik de enige bij wie Fantasy raar doet?
Op 2 spelers na krijgt niemand projected points te zien.
1702552892681.png
 
Ik heb echt wel ongelofelijk veel geluk dit seizoen… een omgekeerde Spalbeek Curse?? Ik word er zelfs ongemakkelijk van :D Sommige zaken dwing je zelf af, zoals de Broncos die het nu goed doen. Al de rest wel écht niet… ik wissel Keenan Allen weg, Herbert en daarna Allen zelf uit. Bij de draft pik ik Montgomery met tegenzin op, omdat hij te hoog stond om nog te laten liggen, maar meh. Misschien mijn beste speler. LaPorta als Mr Irrelevant, maar ik wou eigenlijk Kincaid. Echt bizar.

Nu goed, genoeg dingen die ook niet goed zijn gegaan, of die wel goed gegaan zijn, maar gepland waren. Mijn hele bank plus een paar starters zijn andere spelers dan ik had bij de start van het seizoen. Maar het is toch een raar spel ook :D
 
Neen, je bent wel gezakt naar plaats 3 op de overal ranking.
Die (5) is je positie in de playoffs: 4 divisiewinnaars en dan ben jij het als hoogst geplaatste niet-divisiewinnaar.
Merci voor uw overwinning in de laatste week!
 
staan de playoff spots goed nu? Ik weet dat dat vorig jaar wat discussie rond was met Tie-breaker. Alleja de app gaf aan dat ik on de playoffs zat en in de werkelijkheid niet. Ik hoop nu op het omgekeerde 😂
 
staan de playoff spots goed nu? Ik weet dat dat vorig jaar wat discussie rond was met Tie-breaker. Alleja de app gaf aan dat ik on de playoffs zat en in de werkelijkheid niet. Ik hoop nu op het omgekeerde 😂
Play-offs = divisiewinnaars + 2x de hoogst genoteerde ploegen per conference
NFC = Ossendrecht (2) & Brecht (4) als divisiewinnaars + Brasschaat (7) & Stekene (8)
SFC = Spalbeek (1) & Deinze (5) als divisiewinnaars + Salt (3) & Sint Teunis (6)

In de playoffs speelt de hoogst genoteerde divisiewinnaar tegen de laagst geplaatste ploeg uit de conference.
en de overige twee tegen elkaar.
Dat wil zeggen:
Ossendrecht vs. Stekene en Brecht vs. Brasschaat in de NFC
Spalbeek vs. Sint Teunis en Deinze vs. Salt in de SFC

Helaas voor jou zijn er nog 2 conference ploegen die hoger genoteerd staan.
 
Play-offs = divisiewinnaars + 2x de hoogst genoteerde ploegen per conference
NFC = Ossendrecht (2) & Brecht (4) als divisiewinnaars + Brasschaat (7) & Stekene (8)
SFC = Spalbeek (1) & Deinze (5) als divisiewinnaars + Salt (3) & Sint Teunis (6)

In de playoffs speelt de hoogst genoteerde divisiewinnaar tegen de laagst geplaatste ploeg uit de conference.
en de overige twee tegen elkaar.
Dat wil zeggen:
Ossendrecht vs. Stekene en Brecht vs. Brasschaat in de NFC
Spalbeek vs. Sint Teunis en Deinze vs. Salt in de SFC

Helaas voor jou zijn er nog 2 conference ploegen die hoger genoteerd staan.
Klopt deze post niet helemaal, of klopt de app nog niet, Remi? Maakt mogelijk nogal een stevig verschil uit 🙈
 
Klopt deze post niet helemaal, of klopt de app nog niet, Remi? Maakt mogelijk nogal een stevig verschil uit 🙈
De post klopt, de settings van de play offs niet :S
Die site doet echt weer achterlijk, want mijn wijzigingen waren blijkbaar niet doorgevoerd.
Ik heb het rechtgezet naar wat het moest zijn, wat dus jammerlijk is voor sommige ploegen die nu hun winst in rook zien opgaan 😩

Mijn excuses vooral aan Ossendrecht, die verliezen nu 0.24 punten van Stekene.
 
Terug
Bovenaan