NFL Fantasy Football

Sorry habibis... Ik zit momenteel in Egypte met shitty internet. Ik kan BG met moeite openen. Maar gelukkig is de trade nog gelukt.
 
TE Andrew ook uit voor het seizoen. I hate this game. :(
En Burrows ook injured. Niet al te zwaar vermoed ik, maar toch benieuwd hoe lang die uit gaat zijn.
 
Dacht dat het nog een nipte ging worden met Eagles D vs Mahomes, maar dan toch nog wel een duidelijke win.
Nochtans mijn beide RB's die tegenvielen (Jones uitgevallen en Etienne ondermaats met 6 pts).
 
Ik weet niet of jullie en onze commish @Remi akkoord gaan om de trade van mij en @The_Floyd vandaag al te laten doorgaan?
Want Reed speelt vandaag al, anders gaat het misschien een soepje worden :)
 
Ik heb hier geen ijzer in het vuur, maar voor mij is het prima. Het zal dan wel voor 18u30 moeten...
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik dénk wel dat Remi uiteindelijk achteraf ook nog kan aanpassen wie er in je active roster stond.

Ik kan wel op de knop "approve" drukken, als iedereen het ermee eens is en Remi nog op vakantie is (geen idee).
 
Ik heb hier geen ijzer in het vuur, maar voor mij is het prima. Het zal dan wel voor 18u30 moeten...
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik dénk wel dat Remi uiteindelijk achteraf ook nog kan aanpassen wie er in je active roster stond.

Ik kan wel op de knop "approve" drukken, als iedereen het ermee eens is en Remi nog op vakantie is (geen idee).
Voor mij ook in orde hoor
 
Kupp last minute benchen voor Williams is een uitstekende keuze gebleken, anders had dat een zure L geweest 😅
@Remi, deze week kloppen de matchups nog niet zeker? Anders moet ik voor de 3de keer tegen Stekene
 
Terug
Bovenaan