NFL Fantasy Football

Erm, klopt het dat ik 2x na elkaar tegen dezelfde moet? Vorige week is het net gelukt, maar nu heb ik wel meer schrik :D
 
Erm, klopt het dat ik 2x na elkaar tegen dezelfde moet? Vorige week is het net gelukt, maar nu heb ik wel meer schrik :D
neen, ik moet de komende weken nog klaarzetten... daar ben ik nu mee bezig ;)

edit: ondertussen staat alles in orde voor de rest van het seizoen.
Ballen maar !!!
 
Laatst bewerkt:
Spalbeek, ik weet niet wat precies de bedoeling is van je trade maar gewoon top tier running backs wisselen om er een TE uit te halen die niet beter is dan wat ik al heb, dat zie ik toch niet zitten. Als ik één van mn top 3 RB's trade dan zal het voor een surefire WR1 moeten zijn.
 
Spalbeek, ik weet niet wat precies de bedoeling is van je trade maar gewoon top tier running backs wisselen om er een TE uit te halen die niet beter is dan wat ik al heb, dat zie ik toch niet zitten. Als ik één van mn top 3 RB's trade dan zal het voor een surefire WR1 moeten zijn.
De bedoeling was exact dat: twee RB1’s wisselen, en een redelijke TE erbij om het smakelijker te maken. Maar ik denk nog wat na dan!
 
De bedoeling was exact dat: twee RB1’s wisselen, en een redelijke TE erbij om het smakelijker te maken. Maar ik denk nog wat na dan!
Moest 't een trade zijn waaraan ook een upgrade op WR voor mij in zit (pak nu bvb Bijan en Evans voor Ekeler en gelijk welke van mijn WR's) dan zou 'k misschien nog plooien, maar ik vertrouw de ATL offense nie genoeg om dat gewoon straight up te doen.
 
@Remi help 😭
Ossendrecht en ik hadden een trade, maar die is niet doorgegaan, omdat ik over roster limit kom dan... ik had wel gedacht dat ik de optie ging krijgen om iemand te droppen voordat de trade gewoon gecancelled zou worden :eek:

Als dat niet meer gaat, kan ik daar zeker ook wel mee leven, hoor. Maar is dat nog in orde te brengen voor zondag?
 
@Remi help 😭
Ossendrecht en ik hadden een trade, maar die is niet doorgegaan, omdat ik over roster limit kom dan... ik had wel gedacht dat ik de optie ging krijgen om iemand te droppen voordat de trade gewoon gecancelled zou worden :eek:

Als dat niet meer gaat, kan ik daar zeker ook wel mee leven, hoor. Maar is dat nog in orde te brengen voor zondag?
Liefst wel, kheb em ook nodig voor zondag met Higgins questionable 😅
 
Ik neem aan dat niemand er iets op tegen heeft als we hem door deze omstandigheid versneld doorvoeren? Allee, geen erg als dat is, hé, zeg maar dan!
 
Geen probleem voor mij. Maar als 1 van jullie 2 de SB wint mogen we dit moment wel tot in den treure aanhalen als valsspelerij.
 
@Remi help 😭
Ossendrecht en ik hadden een trade, maar die is niet doorgegaan, omdat ik over roster limit kom dan... ik had wel gedacht dat ik de optie ging krijgen om iemand te droppen voordat de trade gewoon gecancelled zou worden :eek:

Als dat niet meer gaat, kan ik daar zeker ook wel mee leven, hoor. Maar is dat nog in orde te brengen voor zondag?
@Remi 🙏🏻 pretty desperate met Higgins officieel Out nu 🥹😂
 
Terug
Bovenaan