NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat er aan te komen natuurlijk.
Chapeau dat hij het doet voor hij deel 2 van zijn premie casht. Hij zelf heeft dat geld toch bijlange na niet nodig.

Brady heeft een knappe carrière achter de rug, stopt voor het verval en er staat al een hele generatie jonge talentvolle QB's te wachten om zijn rol over te nemen dus ik vind het niet eens zo erg tbh. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt, tijd voor de nieuwe lichting om het over te pakken :)
Ik denk dat er wel kan gepraat worden over die bonus :) Veel van die incentives worden toch uitbetaald als ze bijna gehaald worden.
 
Zit hier naar de herhaling te kijken van Bengals tegen Chiefs, ondertussen in overtime, samen met mijn zoontje van 7 die de eerste keer een NFL wedstrijd ziet. Hem even snel de meeste basisregels uitgelegd, die is helemaal mee en zit nu compleet mee te volgen en commentaar te geven. :love:

Geen idee waarom maar hij supportert voor de Bengals, chance, dan is hij blij sebiet.

En tis morgen geen school btw, anders lag hij al in bed. :wink:
 
Laatst bewerkt:
Owwww shit. Brian Flores klaagt de Giants aan voor racisme. Dat zat eraan te komen, hé. Centraal staat een sms van Belichick die hem feliciteert met de job, terwijl hij nog moet gaan interviewen. De blanke Brian Daboll heeft dan al geïnterviewd, en de job is blijkbaar al vergeven.

Ongeveer hetzelfde zou hem in 2019 bij de Broncos overkomen zijn. Da’s toch wel weer stuitend…
 
Owwww shit. Brian Flores klaagt de Giants aan voor racisme. Dat zat eraan te komen, hé. Centraal staat een sms van Belichick die hem feliciteert met de job, terwijl hij nog moet gaan interviewen. De blanke Brian Daboll heeft dan al geïnterviewd, en de job is blijkbaar al vergeven.

Ongeveer hetzelfde zou hem in 2019 bij de Broncos overkomen zijn. Da’s toch wel weer stuitend…

Triest indien het waar is. Ik vraag me dan wel af hoe Belichick het dan al wist, terwijl die in sé niets te maken heeft met de Giants?
 
Triest indien het waar is. Ik vraag me dan wel af hoe Belichick het dan al wist, terwijl die in sé niets te maken heeft met de Giants?
Belichick heeft altijd wel een boontje gehad voor de Giants. Hij is er nog HC geweest.
Half Reddit lijkt te denken dat Bill de verkeerde Brian in zijn adressenboekje heeft geselecteerd op basis van die berichten. Het is wel een pakje waarschijnlijker dat Bill had gehoord dat "Brian" de job ging krijgen, en hij uitging van Brian Flores. Want anders heeft Bill ook geen reden om Daboll te feliciteren, lijkt me.

Er komt nog wel een stoelendans aan qua coaches. Maar nu hoop ik toch dat Flores nog een kans krijgt. Ik vond hem een geniale coach en één van de beste defensive coaches van het moment. Er was op het eind van dit jaar het gerucht dat hij al een half seizoen niet meer sprak met zijn staff en onmogelijk is om mee te werken. Zo te horen kan het weleens zijn dat de Dolphins dat gerucht hebben verspreid om hem te torpederen.

Want er is nog meer uitgekomen: De eigenaar van de Dolphins zou hem 100k hebben willen betalen per verloren wedstrijd, maar hij heeft geweigerd. Hem ook gedwongen tot tampering (waarvan hij schriftelijke bewijzen heeft). Dat ziet er allemaal heel slecht uit, maar vooral dat geld dat hij kreeg om te verliezen, aangezien de eigenaar van het team aandelen bezit in een gokkantoor (of zo?).
 
Belichick heeft altijd wel een boontje gehad voor de Giants. Hij is er nog HC geweest.
Half Reddit lijkt te denken dat Bill de verkeerde Brian in zijn adressenboekje heeft geselecteerd op basis van die berichten. Het is wel een pakje waarschijnlijker dat Bill had gehoord dat "Brian" de job ging krijgen, en hij uitging van Brian Flores. Want anders heeft Bill ook geen reden om Daboll te feliciteren, lijkt me.

Er komt nog wel een stoelendans aan qua coaches. Maar nu hoop ik toch dat Flores nog een kans krijgt. Ik vond hem een geniale coach en één van de beste defensive coaches van het moment. Er was op het eind van dit jaar het gerucht dat hij al een half seizoen niet meer sprak met zijn staff en onmogelijk is om mee te werken. Zo te horen kan het weleens zijn dat de Dolphins dat gerucht hebben verspreid om hem te torpederen.

Want er is nog meer uitgekomen: De eigenaar van de Dolphins zou hem 100k hebben willen betalen per verloren wedstrijd, maar hij heeft geweigerd. Hem ook gedwongen tot tampering (waarvan hij schriftelijke bewijzen heeft). Dat ziet er allemaal heel slecht uit, maar vooral dat geld dat hij kreeg om te verliezen, aangezien de eigenaar van het team aandelen bezit in een gokkantoor (of zo?).

Ja ik las het ook. Het zal Bill dan via via ter oren zijn gekomen waarschijnlijk.
Geld om te verliezen waarschijnlijk om 1ste draft pick te kunnen krijgen? Die was dat jaar Burrows dus ge ziet dat dat af en toe toch wel kan helpen :)
 
Triest indien het waar is. Ik vraag me dan wel af hoe Belichick het dan al wist, terwijl die in sé niets te maken heeft met de Giants?
Flores en Daboll komen allebei uit zijn coaching staff als ik me niet vergis? Misschien daardoor?

Inderdaad triest verhaal. Snap uiteindelijk zelfs niet waarom Flores is buiten gegooid bij de Dolphins. Die zet daar op het einde een reeks neer waardoor ze bijna nog de PO's halen en dan mag hij beschikken?
edit: hierboven staat het dus uitgelegd, merci!

Soit, die haalt normaal nog wel een job binnen hoor. Is een te goeie coach om geen job te krijgen. Tenzij hij zichzelf nu persona non grata heeft gemaakt door die rechtzaak natuurlijk. Ik zou me als eigenaar ook precies minder geneigd voelen om hem nog een interview te geven want dan ben je al bijna verplicht om hem aan te nemen.
 
Totaal iets anders:
Washington Football team heeft eindelijk een nieuwe naam,
arn-VDP0-700b.jpg

Ik had toch gehoopt dat ze zich "Sentinels" zouden noemen
 
Als ik me niet vergis hebben ze niet veel keus gehad omdat een of andere slimme jongen de rechten had opgekocht voor een 50-tal namen (waaronder Red Wolves, Redtails en zo nog een aantal dingen die circuleerden) en er geschifte bedragen voor vroeg.
Geen idee of het waar is natuurlijk.

Ik word in elk geval ook niet warm van de naam of het logo. Het zijn wel heel mooie jerseys!
 
Als ik me niet vergis hebben ze niet veel keus gehad omdat een of andere slimme jongen de rechten had opgekocht voor een 50-tal namen (waaronder Red Wolves, Redtails en zo nog een aantal dingen die circuleerden) en er geschifte bedragen voor vroeg.
Geen idee of het waar is natuurlijk.

Ik word in elk geval ook niet warm van de naam of het logo. Het zijn wel heel mooie jerseys!
HTTWC vind ik wel iets minder :D
 
Superbowl pass €0,99 (31 dagen)
Pro pass : €26,99 (31/7/22) en ge kunt daar ook de draft zien

wat een keuzes :D
 
Aftellen naar zondag voor mijn Cincinnati Bengals. Na jaren Andy Dalton te hebben moeten aanschouwen en van het ene play-off loze seizoen in het andere te vallen (of toch de play-offs halen en niet winnen) staan we in het 2e seizoen met Joe Burrow in de Super Bowl. De droom was om het ooit eens te mogen meemaken maar ik had het in de verste verte niet verwacht voor dit seizoen. Onze 3e Super Bowl finale (laatste in 1988 NFL season) en laat ons voor één keer eens winnen.

Onze O-line is zondag hopelijk op post want met Aaron Donald gaan ze hun werk hebben. Voor de rest hoop ik natuurlijk op een overwinning van de Bengals en dan breek ik hier figuurlijk het kot af :woohoo:.
 
Al een jaar of 16 kijk ik naar de super bowl. En steeds opnieuw zeg ik na de match, volgend jaar ga ik het meer volgen.

Dit jaar lukte dat voor het eerst. En wat een seizoen om dit te beginnen doen. Spanning tot het einde, upsets in de playoffs. Laatste seizoen van The GOAT.

Had al snel een zwak voor de Cardinals, vooral door Murray. Vind dat echt een heel coole QB.

Maar vervolgens konden de Bengals mij wel bekoren. Coole truitjes, coole helmen. En het duo Burrow - Chase. Was dan ook heel blij dat ze de Super Bowl bereikten.

Dat ze het dan nog eens opnemen tegen de ploeg van OBJ maakt het voor mij een Super Bowl om naar uit te kijken. Heel veel zin in zondag!
 
Wat heb ik mij vergist in de persoon OBJ (en in het team van Cleveland)
Die gast is echt gegroeid bij de Rams tot zijn oude niveau. Ik dacht dat hij gewoon voor de bling kwam en eerder de kleedkamer om zeep ging helpen maar hij is gewoon goed. Werkt goed samen met Kupp ook vind ik persoonlijk.

Wilt toch ook wel zeggen dat het daar bij de Browns zeker niet alleen aan hem lag he? En tis nu niet dat ze daar zo dik lopen met goeie WR's.
 
Zenden ze ergens super bowl uit op een gratis zender die bij telenet zit? Streamen ga ik niet doen want ik wil het de dag erna bekijken.
 
Zenden ze ergens super bowl uit op een gratis zender die bij telenet zit? Streamen ga ik niet doen want ik wil het de dag erna bekijken.
BBC en RAI zenden live uit, maar ik weet dat ze bij proximus de uitzending van bbc in het verleden al geblokkeerd hebben omdat de rechten in België in principe bij Eleven zitten. Geen idee of dat nog steeds zo is.
Ik kijk zelf ook nooit live, ik zoek me wel een torrent maandagmorgen.
 
Hm, ik zit vanuit NL te kijken, maar ik heb geen commercials tijdens de SB Preview Show… jullie wel?? Laten we hopen dat ze de commercials niet weer gaan knippen…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan