NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cooper is nu echt één van de spelers waar ik graag voor supporter. Ben dan ook blij dat hij weg is bij de Cowboys :) Maar dat is echt zo'n smoothe receiver. Beetje zoals Keenan Allen. Komt heel vaak gewoon vrij puur door z'n route running, maar is ook nog eens heel sterk.
Die is fantastisch qua route running idd.
Daarom dat ik het zo jammer vind dat hij juist naar de Browns gaat. Ik had graag zo'n goeie receiver bij 1 van de rookies van vorig seizoen gezien. Zo'n Lawrence of Wilson wil ik wel eens zien gooien naar een deftige WR die zich effenaf vrij kan lopen.

Ik denk wel dat die het goed kan doen. Ik hoop vooral dat Mayfield wel een beetje meer het vertrouwen gaat krijgen. Ze zeggen dat hij stilaan vertrouwen begint te verliezen van de locker room, maar dat begint voor mij bij de front office, die hem ook telkens nét een steek verkoopt.
Baker wordt idd een beetje in de steek gelaten door zijn front office. Nu ook he, ze halen dan Cooper maar ze vertellen daar onmiddellijk bij dat Landry een deal mag zoeken. Je had eens de kans om met 2 echt goeie WR's te spelen zodat er quasi altijd wel eentje open is voor Baker en dan verknoei je het weer vanaf dag 1.
Hij is natuurlijk geen top QB maar tis nu niet dat het zo'n sukkelaar is he. Er lopen ergere figuren rond in de NFL imo.
 
Na dat nieuws van Brady kan ik alleen maar concluderen dat hij een enorme aandachtshoer is. Na nog geen 2 maand ineens al terug uit retirement komen lijkt me heel straf, tenzij ge het vooraf zo plant…

Precies toch ook al wel wat grotere namen gecut voor capspace te krijgen. Ben benieuwd wat er nog gebeuren zal voor woensdag…
 
Na dat nieuws van Brady kan ik alleen maar concluderen dat hij een enorme aandachtshoer is. Na nog geen 2 maand ineens al terug uit retirement komen lijkt me heel straf, tenzij ge het vooraf zo plant…

Precies toch ook al wel wat grotere namen gecut voor capspace te krijgen. Ben benieuwd wat er nog gebeuren zal voor woensdag…
Ik denk dat je niet moet onderschatten in wat voor een gat die valt. Dat gaat op voor alle topsporters, maar zéker voor hem. Die mens leeft 20 jaar als een pater, alleen voor zijn vak. Football is het enige wat telt, want hij wil de oudste speler ooit worden. Als je die dingen leest, dat is echt ongelofelijk. Al 20 jaar geen ijscrème, geen tomaat zeker ook? Absurd hoe strikt. En dan ineens naar niks? Ook geen vooruitzichten meer van het leiden van een team, al je pijntjes zijn hersteld, teams beginnen weer samen te komen... Ik kan me dat wel voorstellen :D
 
Ook wel: Gezien het nieuws van de andere teams heeft hij ook quasi een vrijgeleide gekregen naar (minstens) een conference finale als hij zijn team wat bij mekaar kan houden he. Dan moet je het ook afgelopen weekend aankondigen want met de FA die nu begint mogen de goeie spelers niet allemaal weg zijn of je mooie kans is terug weg.
 
En nu bedacht ik me net, dan worden de tickets voor de wedstrijd in Duitsland meteen een pak aantrekkelijker (en duurder :unsure: )! Voor het internationale Brady-afscheid. Toch iets om over na te denken :thinking:

De Chargers zijn ook wel goed op weg, zeg: Khalil Mack voor naast Joey Bosa, en JC Jackson erbij. Chandler Jones gaat naar de Raiders, en met het contract van Christian Kirk bewijzen de Jaguars dat ze nog altijd niet helemaal mee zijn met hoe het werkt :D Enfin, als de cap room er is...
 
Adams naar de Raiders oO
Nu staan ze daar met hun MVP met zijn gigantisch contract en niemand om naar te gooien...
Landry zal dan wel naar GB komen gok ik, is ongeveer nog de enige FA WR nog op de markt gezien mijn Rams gisteren Robinson gesigned hebben (en daar ben ik best blij mee gezien OBJ pas voor november gaat zijn wss).
Tenzij ze zot doen en een trade opzetten, maar voor wie dan? Tis niet dat de Vikings Jefferson naar GB gaan laten gaan he...

Trouwens, hoe compleet gestoord wordt die AFC West dit jaar niet?
Mahomes
Wilson
Herbert en die stacked defense
Carr - Adams

Ik denk dat ik die 4 ploegen hun matchen toch geregeld ga willen volgen...
 
Adams naar de Raiders oO
Nu staan ze daar met hun MVP met zijn gigantisch contract en niemand om naar te gooien...
Landry zal dan wel naar GB komen gok ik, is ongeveer nog de enige FA WR nog op de markt gezien mijn Rams gisteren Robinson gesigned hebben (en daar ben ik best blij mee gezien OBJ pas voor november gaat zijn wss).
Tenzij ze zot doen en een trade opzetten, maar voor wie dan? Tis niet dat de Vikings Jefferson naar GB gaan laten gaan he...

Trouwens, hoe compleet gestoord wordt die AFC West dit jaar niet?
Mahomes
Wilson
Herbert en die stacked defense
Carr - Adams

Ik denk dat ik die 4 ploegen hun matchen toch geregeld ga willen volgen...
AFC West is crazy... en dan ook nog Chandler Jones en Khalil Mack die erheen gaan, Randy Gregory en DJ Jones naast Chubb bij de Broncos. Ze zetten daar duidelijk in op passers en pass rushers :D

En de Browns hebben het toch echt wel weer fameus verkakt, hè... Hoe kan dat toch? Eerst openlijk jagen op Deshaun Watson (de seriemisbruiker) en dan zeggen dat ze in plaats van Baker een "volwassen quarterback" willen. Watson schiet hen af, hij wil naar de Saints of de Falcons. En natuurlijk wil Baker nu een trade. Die ze uiteraard weigeren, want nu iedereen weet dat Baker niet wil spelen voor de Browns gaat zijn waarde kelderen. Echt zo fout op alle vlakken!
 
AFC West is crazy... en dan ook nog Chandler Jones en Khalil Mack die erheen gaan, Randy Gregory en DJ Jones naast Chubb bij de Broncos. Ze zetten daar duidelijk in op passers en pass rushers :D
Als 6 van je matchen tegen de offense is van die andere 3 AFC West teams zou ik ook inzetten op de pash rush hoor :D

En de Browns hebben het toch echt wel weer fameus verkakt, hè... Hoe kan dat toch? Eerst openlijk jagen op Deshaun Watson (de seriemisbruiker) en dan zeggen dat ze in plaats van Baker een "volwassen quarterback" willen. Watson schiet hen af, hij wil naar de Saints of de Falcons. En natuurlijk wil Baker nu een trade. Die ze uiteraard weigeren, want nu iedereen weet dat Baker niet wil spelen voor de Browns gaat zijn waarde kelderen. Echt zo fout op alle vlakken!
Los van het feit dat ze een punt hebben met die "volwassen qb" opmerking zijn er daar idd een gigantische shitshow van aan het maken. Baker zijn liefdesbrief aan Cleveland vond ik er ook wel wat over, toch zeker qua timing, maar ik begrijp hem wel 100% dat hij een trade wil nu. De Colts zouden geïnteresseerd zijn. Tzou hem waarschijnlijk nog af gaan... Ook run heavy en met een grote WR zodat hij minder kans heeft om die te overthrowen :D
Ik denk dat Cooper al spijt heeft dat hij bij de Browns zit eerlijk gezegd.

Ik ben persoonlijk wel blij dat mijn team niet achter Watson zit. Hij mag dan wel vrijgesproken zijn, het feit dat hij the fifth gebruikt heeft wil toch zeggen dat het niet allemaal kosjer is he. Zo'n gast hoef ik niet in mijn team eerlijk gezegd. Hij zal uiteindelijk nog wel een schorsing krijgen ook veronderstel ik? Natuurlijk, vrouwen misbruiken is minder erg dan gokken terwijl je kilometers verwijdert bent van je team dus een heel seizoen zal hij wel niet krijgen...
 
Adams naar de Raiders oO
Nu staan ze daar met hun MVP met zijn gigantisch contract en niemand om naar te gooien...
Landry zal dan wel naar GB komen gok ik, is ongeveer nog de enige FA WR nog op de markt gezien mijn Rams gisteren Robinson gesigned hebben (en daar ben ik best blij mee gezien OBJ pas voor november gaat zijn wss).
Tenzij ze zot doen en een trade opzetten, maar voor wie dan? Tis niet dat de Vikings Jefferson naar GB gaan laten gaan he...

Trouwens, hoe compleet gestoord wordt die AFC West dit jaar niet?
Mahomes
Wilson
Herbert en die stacked defense
Carr - Adams

Ik denk dat ik die 4 ploegen hun matchen toch geregeld ga willen volgen...
Hoezo niemand om naar te gooien? Lazard, cobb, tonyan, waarsch MVS terug…
Rodgers had targets genoeg vorig jaar. Voorbije 2 jaar tijd ook telkens bewezen wanneer Adams niet mee deed de passing game beter was. Uiteraard niet omdat adams niet goed genoeg is, maar als ge iemand als adams hebt wordt er bijna verwacht dat Rodgers naar hem gooit en is adams alstijd eerste keuze. Adams werd dan vaak ook gecoverd door 2 of 3 man. Als hij niet mee deed werd er vaker gewisseld van 1st target en liep dat vlotter. Heel spijtig dat Adams weg is maar ergens ben ik wel blij, voor die 20 miljoen kunnen ze een paar ander goeie spelers signen en werken ze zich niet in de nesten met hun capspace voor de komende jaren.
 
Rodgers had idd targets genoeg maar hij gebruikte ze nooit... Dat is ook een van de redenen dat je uit de PO's geknikkerd werd. Een aantal keer liever naar een Adams in double coverage gooien terwijl een andere wide open stond.
Het is mogelijk dat het nu vlotter loopt maar Rodgers is wel zijn maatje kwijt en gezien zijn mentale rust toch wel heel belangrijk is ben ik toch erg benieuwd naar de impact van het vertrek van Adams op hem en het spel van Green Bay.

Ondertussen is de shitshow in Cleveland wel compleet zeker? 230M fully guaranteed :D
 
Rodgers had idd targets genoeg maar hij gebruikte ze nooit... Dat is ook een van de redenen dat je uit de PO's geknikkerd werd. Een aantal keer liever naar een Adams in double coverage gooien terwijl een andere wide open stond.
Het is mogelijk dat het nu vlotter loopt maar Rodgers is wel zijn maatje kwijt en gezien zijn mentale rust toch wel heel belangrijk is ben ik toch erg benieuwd naar de impact van het vertrek van Adams op hem en het spel van Green Bay.
Net wat ik zeg dus…
Enkel was Rodgers blijkbaar op de hoogte dat Adams niet terug zou komen, zelfs toen Rodgers terug gesigned heeft. Het feit dat de packers het bod can de raiders gematched hebben en Adams weg wou bevestigd dat die beslissing al langer gemaakt was bij Adams.

Dus targets genoeg en hopelijk ne first round receiver waar Rodgers al langer om vraagt.
Aangezien de defense hetzelfde is gebleven (en zeker niet flauw was vorig jaar) is een reden te meer voor Rodgers om te blijven/ervoor te gaan lijkt me.

Blijkbaar willen de Falcons de Ryan traden, ook onverwacht niet?
 
Net wat ik zeg dus…
Enkel was Rodgers blijkbaar op de hoogte dat Adams niet terug zou komen, zelfs toen Rodgers terug gesigned heeft. Het feit dat de packers het bod can de raiders gematched hebben en Adams weg wou bevestigd dat die beslissing al langer gemaakt was bij Adams.
Ik denk dat ze het verkloot hebben door hem eerst te taggen en hem niet meteen dat contract te geven. Al kan het natuurlijk zijn dat hij al eerder weg wou om met Carr te gaan spelen.
Het is best mogelijk dat Rodgers er al van wist en er nog een aantal voorwaarden in zijn contract zitten (zoals die 1st round WR) die wij nooit gaan weten.

Dus targets genoeg en hopelijk ne first round receiver waar Rodgers al langer om vraagt.
Aangezien de defense hetzelfde is gebleven (en zeker niet flauw was vorig jaar) is een reden te meer voor Rodgers om te blijven/ervoor te gaan lijkt me.
Campbell is toch weg? En, hoewel ik me kan vergissen, dat leek me toch wel een van de leiders van de defense te zijn dus dat valt ook nog af te wachten of die D even sterk gaat zijn.
Soit, ze zitten in elk geval in de juiste division en conference om een gooi te doen naar die SB. Ik zie van heel die NFC North geen enkel team buiten Green Bay meer doen dan 9-8, en zelfs dat wordt al een prestatie. Allez ze mogen me altijd, Bengals gewijs, verrassen :)

En ook in de PO's lijken de grotere teams uit de conference niet zoveel sterker. De grootste tegenstand zal terug uit Californië komen denk ik, al mag je Brady natuurlijk nooit onderschatten. Rams hun offense lijkt minstens even sterk dan vorig jaar (als ze Withworth deftig kunnen vervangen op de lijn) maar mist enkele jongens op de D. Dat kan opgelost geraken in de draft (en ik zie Bobby Wagner nog altijd naar LA komen tbh) En de 49'ers zijn toch ook niet te veel sterke jongens kwijt maar het is afwachten hoe goed Lance dat daar gaat doen.

Blijkbaar willen de Falcons de Ryan traden, ook onverwacht niet?

Nog altijd? Ik dacht enkel als ze Watson konden krijgen? Ryan leek daar ook mee akkoord gezien hij zijn roster bonus zelfs wou uitstellen tot Watson gekozen had. Ik kan zelf nooit echt goed aan die cap uit maar ik weet dat hij enorm doorweegt dit seizoen. Dat wordt waarschijnlijk dan toch ook een enorm aantal miljoenen dead cap? Of werkt dat anders met een trade?

Momenteel ben ik vooral benieuwd waar Baker gaat landen :) En er zijn nog wel een paar grote namen in de FA die nog geen deal hebben ook.
 
@Sond campbell is extended en Douglas ook.
Enige die weg is is zadarius smith, jammer maar vorig seizoen heeft die 1 of 2 matchen gespeelt en zonder hem ging het ook uitstekend.
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met de defense van de packers (ik ben 2 jaar na hun laatste sb pas beginnen kijken).

En idd, wat er allemaal in dat contract staat weet niemand. Ik denk wel dat hij nu iets meer te zeggen gaat hebben bij de draft. Toch op z’n minst over hun 2 1st round en 2 2nd round picks.

Benieuwd waar Baker gaat eindigen, en of de Browns daar een trade candidaat voor gaan vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Hill naar de Dolphins...
Wat een carousel dit seizoen!

Tua krijgt dan ook nog eens Armstead op tackle en heeft dus wel een aantal heel sterke wapens gekregen me dunkt. Benieuwd of hij het kan waarmaken komend seizoen.
 
9ACC660C-7CD7-4098-864C-77FB44A1A860.jpeg


Eindelijk.
 
Beetje belachelijk dat het enkel in de PO's is maar ik ben al lang blij dat scenario's zoals Chiefs-Bills dit seizoen niet meer kunnen idd.
 
Die is broodnodig, die verandering. Maar in de ATN Podcast hebben ze eens uitgelegd waarom deze specifieke verandering net de verliezers van de coin toss bevoordeeld. Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar daar was iets mee. Ik ga het nog eens opzoeken :D

Maar de vorige was onzin, natuurlijk. Ik snap dan weer wel dat het alleen PO's is, omdat ze gewone wedstrijden net proberen in te korten. Niet alleen voor de kijkers, maar ook voor de spelers. Straks moeten die 2 wedstrijden op dezelfde dag spelen, en met hoe hard football gaat, en hoe lang ze het seizoen maken, is dat echt een recept voor zware problemen.
 
Die is broodnodig, die verandering. Maar in de ATN Podcast hebben ze eens uitgelegd waarom deze specifieke verandering net de verliezers van de coin toss bevoordeeld. Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar daar was iets mee. Ik ga het nog eens opzoeken :D

Maar de vorige was onzin, natuurlijk. Ik snap dan weer wel dat het alleen PO's is, omdat ze gewone wedstrijden net proberen in te korten. Niet alleen voor de kijkers, maar ook voor de spelers. Straks moeten die 2 wedstrijden op dezelfde dag spelen, en met hoe hard football gaat, en hoe lang ze het seizoen maken, is dat echt een recept voor zware problemen.
Kzou toch ook deferren, want het risico dat je niet aan de bal komt is volledig weg. Als je kan stoppen is een FG voldoende. Bij een TD van de eerste ploeg heb je ook alles in de hand. Als ze kicken voor een extra punt kan je voor 2 gaan om te winnen bij jou TD, als de eerste ploeg voor 2 gaat en mislukt kan je gewoon kicken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan