NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hm, ik zit vanuit NL te kijken, maar ik heb geen commercials tijdens de SB Preview Show… jullie wel?? Laten we hopen dat ze de commercials niet weer gaan knippen…
Via Gamepass? Dan geven ze die sowieso hoor. Is misschien omdat de PS op verschillende kanalen te zien is, dan is dat wel vaker zo.
 
Via Gamepass? Dan geven ze die sowieso hoor. Is misschien omdat de PS op verschillende kanalen te zien is, dan is dat wel vaker zo.
Yes, GamePass! Ik herinner me een jaar dat ze reclames hadden weggeknipt, maar wrs alleen preseason. Maar dit zal idd wel zijn door die PS Show. Die zal streamen vanaf NFL Network of zo… hopelijk :D
 
Rams D heel seizoen ondermaats voor hun kunnen (obv namen), zal doorslaggevend zijn vanavond.
Stafford wel sterker tegen rush D, dus Bengals zouden hem wel moeten liggen in principe.

Gun het Burrow en Stafford allebei, maar as we all know: D# wins Superbowls :D Maar net als Wahlerg zeg ik hier: brain = Rams, heart = Bengals. LFG!
 
Allez, we kunnen er aan beginnen.

Nu hopen dat de Russen van de gelegenheid ni gebruik maken om keet te schoppen.
Ik wil zien wie er wint, verdekke.

Hoewel ik denk dat het de Rams gaat worden, supporter ik voor de Bengals... na 33 jaar mag het wel eens lukken.
 
Spannende SB, maar al bij al vond ik het geen overdonderende wedstrijd.
Q1 lag de Bengals D te slapen, dubbele cover op Kupp en daardoor kreeg OBJ alle ruimte van de wereld.
Q2 kwam Burrow er wat door en begon de D wat strakker te spelen, mede door de blessure van OBJ, toch wel een aderlating voor de Rams.
Q3 geweldig begin van de Bengals, maar de TD had niet mogen doorgaan door een toch wel duidelijke face mask. Daarna meteen interception en stonden de Bengals enorm snel op voorsprong.
Q4 de stress was duidelijk af te lezen en die holding op 4th was imo belachelijk licht, daar hadden ze echt niet mogen tussenkomen. Dan hadden de Bengals het uitgespeeld. In het slot toch wel twee zwakke plays van Taylor en dan uitgerekend Donald, wie anders, die het flikt. Zou hij nu echt op pensioen gaan?

Ik vond Stafford ondermaats, zet Burrow bij de Rams en de Bengals kwamen er niet aan te pas.
Het was een gevecht tussen de D's en de Rams hebben die strijd gewonnen. Al 8ste maal op rij dat de ploeg die de toss verliest, wint!

Toch twee heel discutabele fases, zowel TD van Bengals als holding in 4th.

De halftime show was wel heel tof!
 
Terechte winnaars imo, wel een beetje zure nasmaak door die gemiste facemask call op ramsey, die heeft echt wel heel de wedstrijd bepaald.
Volgens mij ook de reden waarom de refs op het einde zo aan het compenseren waren.
 
Yes!!
Miljaar dit was veel te spannend eerlijk gezegd. Ik dacht echt dat McPherson ze naar overtime ging kicken maar Taylor's brainfart kwam op het best mogelijke moment voor de Rams.
Als OBJ niet uitvalt wordt het volgens mij een walkover want zolang die op het veld stond had de Bengals D geen antwoord op de Rams offense. Daarna serieus moeten aanpassen en dat heeft veel te lang geduurd voor dit niveau eigenlijk. Hij mag dan wel de jongste coach zijn die een SB wint, ik ben nog altijd geen grote fan van McVay.

Een beetje zuur dat ze die holding vlaggen ter compensatie van die belachelijke facemask wel maar dat herinneren zich enkel nog Bengals fans en wat verzuurde 49'ers binnen afzienbare tijd. Uiteindelijk was het naar mijn, toegegeven biased, mening wel verdiend voor de Rams. En oververdiend voor Kupp om MVP te halen. Hij had het imo ook voor de regular season mogen zijn maar ja, hij is geen QB.

Ik vond het in elk geval een aangename match. Halftime show was zoals verwacht mijn ding niet en ik had er eerlijk gezegd ook gewoon meer flash van verwacht dan gewoon een stage in de vorm van een paar huizen en Snoop in zijn pyama...

Hopen dat de Bengals nu in de draft hun O-line deftig versterken en iets gaan doen aan hun secondary. Dan kan Burrow zijn SB toch nog omhoog steken in zijn carrière. Als zit hij misschien wel in de verkeerde conference om nog vlot in die finale te geraken want het loopt daar vol jonge, talentvolle gasten in die AFC. En ik gun het een Josh Allen bv ook enorm.

De Rams hebben geoogst en kunnen nu stillaan aan een volledige rebuild beginnen zeker? De helft van dat team gaat op pensioen binnen dit en 2 seizoenen vrees ik.
 
Leuke SB gezien. Rams toch wel de verdiende winnaars zeker op basis van hun seizoen.

Als we de logica volgen, winnen de Cardinals hem volgend seizoen! :unsure:
 
Ik ben een occasionele Football kijker (voorbije 10 super bowls gezien en meestal wel nog een hoop finals), en ik vond deze wedstrijd kwalitatief erg ondermaats. Deze half time show was mogelijks wel de beste die ik al zag, samer met Katy Perry hare :unsure:
 
Idd niet echt heel erg hoog niveau, met Burrow die ook een negatief sack record neerzet in de play offs.

Op zich wel verdiend voor de Rams, enerzijds die touchdown voor de Bengals die had moeten geannuleerd worden, anderzijds ook de Bengals die het imo toch een paar keer weggeven, zeker met die laatste drive.

Wel, tot het einde, heel weinig flags on the play. Die laatste 2 holdings of pass interference was er ene correct en ene compensatie volgens mij.

Ook best hard toch wel, Beckham Jr én bijna de 2 QB's eruit met blessure.

En idd, één van de beste halftime shows ooit. Het moment dat Eminem opkomt. :love:

Edit/ Hoe fcking belachelijk is dat eigenlijk dat de eigenaar die trofee in ontvangst mag nemen? Fuck zeg, money money money, enige dat toch telt daar in the US of A.
 
Laatst bewerkt:
Het mocht niet zijn voor mijn Cincinnati Bengals. Nu ja, ik had ook geen Super Bowl finale verwacht dit jaar. Hopelijk lukt het de komende jaren wel voor de Bengals met Joe Burrow maar dat gaat dan toch serieus wat geven gezien de verzameling van talent in de AFC.

Die facemask call missen is onbegrijpelijk. De holding of pass interference call op het einde tegen de Bengals was al even belachelijk. Ik vond beide teams niet echt op niveau. Onze O-line..., Q1 en Q2 ging dat nog maar in Q3 en Q4 lieten ze toch heel wat steken vallen. En dat is een probleem als je Aaron Donald tegenover je hebt staan. Ik had liever gehad dat de Bengals hadden gewonnen maar het zij zo. Hopelijk pakken we één van de komende jaren toch eens de hoofdprijs na 3 verloren finales.

Nu weer enkele maanden zonder American Football tot College Football terug is en begin september de NFL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan