Naar welk evenement ga jij dit weekend?

D

Deleted member 451

Guest
Ik weet niet of al soortgelijke thread bestaat of niet?

In elk geval, vind ik dit wel een leuk idee om te sharen met elkaar.
Want stel dat er nog een BG-er aanwezig is, wie weet kan er afgesproken worden indien beide partijen dat wensen.

Of gewoon om ideetjes op te doen.

In elk geval, ik trap af:
Dit weekend ga ik naar : https://www.amazingasiafestival.be/gent
 

Ik ga hiernaar. Op een 15 km van de deur. Maar een locale band "Preuteleute" is hier wel erg goed bekend en overal gesmaakt. Zorgen altijd voor plezier.
Van "dikke" en Average Rob al gehoord, maar nog niet gezien. Hier dus eventjes verandering in brengen.
 

Ik ga hiernaar. Op een 15 km van de deur. Maar een locale band "Preuteleute" is hier wel erg goed bekend en overal gesmaakt. Zorgen altijd voor plezier.
Van "dikke" en Average Rob al gehoord, maar nog niet gezien. Hier dus eventjes verandering in brengen.

Wees maar braaf daar. (best nog een paar ploegen extra inzetten dus)

Ik mss zondag naar thof van Commerce, maar ik twijfel nog. Heb ze een paar jaar geleden nog maar gezien en 40€ vind ik toch wel veel geld daarvoor.
 
Wees maar braaf daar. (best nog een paar ploegen extra inzetten dus)

Ik mss zondag naar thof van Commerce, maar ik twijfel nog. Heb ze een paar jaar geleden nog maar gezien en 40€ vind ik toch wel veel geld daarvoor.
Jep thof is ook altijd leuk maar misschien afwachten tot een dag of 2 ervoor.. Dan goedkopere tickets te vinden op ticketswap.
40 voor een belgische hiphop band is idd overpriced.
 

Ik ga hiernaar. Op een 15 km van de deur. Maar een locale band "Preuteleute" is hier wel erg goed bekend en overal gesmaakt. Zorgen altijd voor plezier.
Van "dikke" en Average Rob al gehoord, maar nog niet gezien. Hier dus eventjes verandering in brengen.
Rost goed, poept goed :bow: lang geleden dat ik die groep nog iemand heb horen noemen.
 
Terug
Bovenaan