belvedere86
Well-known member
Ze wisten niet dat hij dat kon zo een solo! Anders hadden ze hem nooit laten rijden. Ajaaa 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jaren bezig over hoe de Tour renners hier door supercompensatie een voordeel hebben en nu Evenepoel wint zijn de Tour renners plots moe![]()
Een Bettiol, Uran, Martinez, Pogacar, Mollema, Velasco, ...Waarom zouden Yates, Sivakov, Rodriguez, Almeida, Valverde, Hindley,.. allemaal moe zijn?
Zoals steeds is Mollema wel fris. Niet iedereen komt helemaal sjoco uit de Tour. Sommigen hebben zich ook niet volledig kapot gereden zoals een Mollema, Uran,...Een Bettiol, Uran, Martinez, Pogacar, Mollema, Velasco, ...
Gaan alvast niet super fris aan de start staan. Ik geloof overigens ook geen drol dat je beter hier aan de start zou staan als je de tour hebt gereden.
Dat is 6 dagen geleden dat je volledig uitgewrongen aan de finish op de champs stond.
De decompressie zal groot geweest zijn, u opladen naar deze zal niet evident geweest zijn.

Onnozele reactie hé, is al jaren een koers waarbij een groot deel van de Tourtoppers hier echt compleet door het ijs zakken, een ander kleiner deel heeft inderdaad supercompensatie.
Maakt volgens mij ook niet echt uit met een Remco die ergens naartoe leeft (want ja, dit was een doel). Hij is bij de sterkste, misschien zelfs de sterkste renners voor dit soort zware eendagskoersen.
Jama dat was den tijd dat iedere prof de naam waardig de Tour reed he!Voor Evenepoel van dit jaar was het van 2019 geleden dat iemand San Sebastian won zonder Tour. Dat was toen ook Evenepoel. Daarvoor was het van 2007 geleden dat de winnaar niet uit de Tour kwam met Bertagnolli. Enige probleem is dat die later geschorst en geschrapt werd. In 2006 won Florencio en die reed ook de Tour niet ervoor.
Maar goed ik snap het wel dat sommige weer de prestatie van Evenepoel moeten kunnen minimalisern.
Altijd hetzelfde clubje zeveraars. Moeten pijnlijke weken zijn met WVA en nu Remco![]()
Ik ga mijzelf toch even moeten quoten want verder dan we moeten eerlijk zijn geraken de meesten precies nietZoals steeds is Mollema wel fris. Niet iedereen komt helemaal sjoco uit de Tour. Sommigen hebben zich ook niet volledig kapot gereden zoals een Mollema, Uran,...
Soit Remco wint en de excuses zijn er weer![]()
we moeten ook gewoon erkennen dat 45km solo en de rest op 2min+ rijden grandioos in de overtreffende trap is.
Dit was gewoon genieten, verdiend gewonnen en ik hoop dat hij die malle hoed combineert met een smile van ear-to-ear!
Respect!
Dat had ik idd gelezen maar door die fait divers die je persee wilt vernoemen zwak je al het voorgaande weer af want hij is maar grandioos,... omdat de rest niet fris was volgens u. Wat dan nog niets eens volledig waar is maar soitIk ga mijzelf toch even moeten quoten want verder dan we moeten eerlijk zijn geraken de meesten precies niet![]()
Je leest de woorden “grandioos”, “overtreffende trap”, “verdiend gewonnen” en “respect”.
Hoe je dat minimaliseren kan noemen is mij toch een raadsel.
Dat sommige niet fris aan de start stonden is in feite een fait divers, maar dat maakt nog niet dat het wel een feit is het vernoemd mag worden.
Hoezo die heeft deze week 3 koersen gewonnen!Stel je voor dat je dan terzelfder tijd ook nog eens aan vDP-idolatrie zou leiden, treurnis troef!
Voorlopig wel nog. Laat Remco 1 of meer etappes winnen en een top 10 in de vuelta en het zal beginnen overhellen naar hem. Veel zal nog afhangen van het WK. Als daar een van de 2 een trui pakt wordt dat de renner van het jaar.Ik denk dat we Van Aert zijn jaar toch hoger mogen inschatten![]()
Altijd hetzelfde clubje zeveraars. Moeten pijnlijke weken zijn met WVA en nu Remco![]()

dus zijn zege vandaag is niets waard als hij de Vuelta niet uitrijdtOprecht blij dat de man uit Schepdaal won, maar het zal voor mij pas waarde hebben als hij de Vuelta uitrijdt.

Mollema: Ik had krampen! Anders had ik Remco kunnen volgen.Soit Remco wint en de excuses zijn er weer![]()

Wat is er mis met eendagsrenners?Koers kan mij überhaupt kan niet heel veel schelen, maar geef de mannen die de Tour hebben gereden eens wat rust en je zal toch wat anders zien. Remco is altijd goed in zo van die ééndagskoersen, een Tour kan hij simpelweg niet.
Ik zie Remco graag winnen, maar hij komt nog niet aan de enkels van Wout.![]()
Zelfs al zou hij de vuelta niet uitrijden, maakt dat uit?Oprecht blij dat de man uit Schepdaal won, maar het zal voor mij pas waarde hebben als hij de Vuelta uitrijdt.