Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we Van Aert zijn jaar toch hoger mogen inschattenSubiet is Van Aert toch nog niet zeker van zijn titel "Renner van het jaar"![]()

Euhm dit is geen monument ehKnappe aanval van Remco.
Ik vind de datum van Classica San Sebastián echt slecht gekozen eigenlijk. Zwakkere bezetting en vermoeide renners komende vanuit de toer. Wat mij betreft het monument met minste glans. Prestatie in LBL vond ik indrukwekkender.

Als het een monument was dan wel ja, ma soit ... heb het ook lang verwisseld met Lombardije.Knappe aanval van Remco.
Ik vind de datum van Classica San Sebastián echt slecht gekozen eigenlijk. Zwakkere bezetting en vermoeide renners komende vanuit de toer. Wat mij betreft het monument met minste glans. Prestatie in LBL vond ik indrukwekkender.
Oei, my bad inderdaad. LBL vond ik sterker dusEuhm dit is geen monument eh![]()

is het seizoen al gedaan?Ik denk dat we Van Aert zijn jaar toch hoger mogen inschatten![]()

sjans dat Carl Berteele is vandaag danVandegoor is toch echt ongelofelijk slecht voor op tv. Mirakel dat mijn ogen nog open zijn.
sjans dat Carl Berteele is vandaag dan

Remco is ruim 5 jaar jonger. Je kan pas de rekening maken na het einde van beide hun carrières.Wel grappig dat Remco zijn beste prestaties tot nog toe haalt in de 1-dags wedstrijden en dat Wout zijn seizoen heeft gemaakt in rondes![]()
het ging dus over dit seizoen ;-)Remco is ruim 5 jaar jonger. Je kan pas de rekening maken na het einde van beide hun carrières.
En je mag VA toch ook niet onderschatten hoor. Hij rijdt even goed (of zelfs beter) bergop dan Thomas en die heeft 4 jaar geleden, de ronde van Frankrijk gewonnen.
Welke tegenstand?We gaan niet weer de tegenstand beginnen minimaliseren als Remco wint he, rijdt ze begot op TWEE minuten met de vingers in de neus.

Ja, inderdaad.. Welke tegenstand? Door Remco.Welke tegenstand?
We moeten ook eerlijk zijn dat hij wel tegen enkele renners hier rijdt die moe zijn. Maar goed niet allemaal, en we moeten ook gewoon erkennen dat 45km solo en de rest op 2min+ rijden grandioos in de overtreffende trap is.
Dit was gewoon genieten, verdiend gewonnen en ik hoop dat hij die malle hoed combineert met een smile van ear-to-ear!
Respect!
Waarom zouden Yates, Sivakov, Rodriguez, Almeida, Valverde, Hindley,.. allemaal moe zijn?Welke tegenstand?
We moeten ook eerlijk zijn dat hij wel tegen enkele renners hier rijdt die moe zijn. Maar goed niet allemaal, en we moeten ook gewoon erkennen dat 45km solo en de rest op 2min+ rijden grandioos in de overtreffende trap is.
Dit was gewoon genieten, verdiend gewonnen en ik hoop dat hij die malle hoed combineert met een smile van ear-to-ear!
Respect!