Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dus...Zien die nu niet dat dat Mollema niet is maar de Spaans kampioen op een Pinarello...
Remco is een goeie klassieke renner aan het worden. Dit wordt overwinning nummer 3.44.5km nog amai als hij dit tot een goed einde brengt.
Ook gelukkig dat ze geen steile bergen doen want dat kan hij niet aan hé /s

Dat was toch Molema? Ja toch? Ja toch?Zien die nu niet dat dat Mollema niet is maar de Spaans kampioen op een Pinarello...

Met Luik-Bastenaken-Luik én Classica San Sebastian is zijn seizoen volgens mij al geslaagd.Rijdt gewoon weg van die 2 van Ineos. Sterk.
Legt de lat wel heel hoog voor de Vuelta op die manier. Hopelijk niet te snel in topvorm
Je zou dat denken maar ik denk dat mocht hij niet goed zijn in de vuelta hij toch niet zo tevreden zou zijn.Met Luik-Bastenaken-Luik én Classica San Sebastian is zijn seizoen volgens mij al geslaagd.
Eerst de Vuelta uitrijden. Top-10 rijden = Geslaagd met grote onderscheiding. De rest zien we wel zeker?De vuelta gaat plezant worden als hij geen off-day kent![]()
En de comments hier!!Zal ook wel geprikkeld zijn door prestaties van Wout in de Tour denk ik
Ik zie persoonlijk wel een mogelijkheid in het jongerenklassement hoor.Eerst de Vuelta uitrijden. Top-10 rijden = Geslaagd met grote onderscheiding. De rest zien we wel zeker?