Mid-seasonwedstrijden 2022

Jose het was altijd al Rodrigues hoor. Daarom dat ze nu wat dichter bij komen zitten gewoon 2 ploegmaats alleen vollebak achter hem aan nu.

Rijdt gewoon weg van die 2 van Ineos. Sterk.

Legt de lat wel heel hoog voor de Vuelta op die manier. Hopelijk niet te snel in topvorm

Ongelofelijk toch hoe je ziet hoe bij eerst Martinez eraf knalt en dan Yates gewoon ter plaatse laat.
Gewoon even solo zegt hij, niet te geloven!

De vuelta gaat plezant worden als hij geen off-day kent :P

Met Luik-Bastenaken-Luik én Classica San Sebastian is zijn seizoen volgens mij al geslaagd.
Je zou dat denken maar ik denk dat mocht hij niet goed zijn in de vuelta hij toch niet zo tevreden zou zijn.
En terecht zou ik zeggen. Hij deed het in Luik, doet het nu weer dus het is zeker geen eenmalig geluk. Dan moet je ook in staat zijn in de vuelta op zijn minst een rit te winnen.

Laatst bewerkt:
Dat een pogacar weinig ging uitrichten vandaag zag je al mijlenver aankomen,
ma dat ie de vuelta mannen genre Yates er zo uitjast is toch wel sterk !

Eerst de Vuelta uitrijden. Top-10 rijden = Geslaagd met grote onderscheiding. De rest zien we wel zeker?
Ik zie persoonlijk wel een mogelijkheid in het jongerenklassement hoor.
McNulty, Sivakov en Hayter lijken mij de enige die hem iets in de weg zouden kunnen leggen daarvoor.

Maar het klopt dat hij moet uitrijden. Maar als hij niet valt of ziek wordt dan zie ik daar geen probleem in.

Terug
Bovenaan