Mid-seasonwedstrijden 2022

Vandaag de podcast van de tribune beluisterd. Blijkbaar ligt het vooral aan het feit dat aso die commentaarcabines zo duur maken en dat de VRT daar geen geld wil insteken. Voor de radio kost het blijkbaar minder/geen geld.
Ik vind het ook wel jammer dat ze niet terplaatse zijn. Nu kunnen ze enkel afgaan op het roadbook en in het verleden klopte dat nooit 100%. In de Dauphiné was er daar ééns een goed voorbeeld van laatste klimkilometer was valsplat maar in het roadbook stond afdaling ofzo. Indien terplaatse kun je alles checken en zie je en hoor je natuurlijk veel meer.

Alec Segaert Europees kampioen tijdrijden bij de beloften. Toch ook echt een serieus talent. Was vorig jaar al EK bij de junioren door Uijtdebroeks voor te blijven. Vervenne, een andere Belg, daar ook mooi 4e, maar iedereen daar echt op enorm ruime afstand van Segaert.

Laatst bewerkt:
Zijn aanwezigheid alleen is genoeg om hier het kot in lichterlaaie te zetten:laugh:

Ben eens benieuwd wat hij kan maar ik vrees als Tadej nog wat jus over heeft na de TdF dat niemand hem zal stoppen.
Het kan, maar ik acht de kans toch groter dat Pogacar vandaag de vermoeidheid en decompressie gaat voelen.

Al weet je met hem nooit natuurlijk.

Ik verwacht hier toch frissere mannen die naar voren gaan komen, zoals een Evenepoel idd

De kleine van Schepdaal nog eens met die malle hoed zien?

500c92b8-f115-11eb-aa71-601bf086bee2_web_scale_0.0780183_0.0780183__.jpg

Ik denk dat Tadej nog eens vol aan zijn remhendels trekt om ons dat moment toch niet te ontnemen!

44.5km nog amai als hij dit tot een goed einde brengt.

Ook gelukkig dat ze geen steile bergen doen want dat kan hij niet aan hé /s

Ja dat was toch geen goed teken van Hindley. Tenzij die net van een berg komt of zo heeft die toch weinig tijd om nog in orde te komen voor de Vuelta, wat toch een doel was dacht ik.

Iets wat ik in al die jaren koers kijken heb geleerd is dat als er één koers is waar je geen conclusies aan mag vasthechten is het San Sebastian :D
Daar zie je elk jaar vreemde dingen. Tourtoppers die ofwel super zijn, maar vaak heel slecht. Mannen die in aanloop zijn naar de Vuelta die ofwel super zijn ofwel super slecht, mannen die je een heel jaar niet ziet die hier opeens een top 5 of top 10 kunnen rijden, etc.

Er zit wel nog een vrij grote groep samen op een dikke minuut ofzo, maar nee zonder pech pakken ze hem echt niet terug. Remco valt nooit stil.

Terug
Bovenaan