Mid-seasonwedstrijden 2022

Is toch wel een beetje jammer natuurlijk. Hij moet nog een half jaar voor de ploeg rijden, heeft gereden voor de ploeg uiteindelijk.
Ik stoor mij vooral aan het feit dat Tim zelf zijn transfer wilt stilhouden, maar dat Christoph hier gewoon droogweg zegt dat hij naar PatLef trekt.

Omdat Tim dat niet mag zeggen, én QS ook niet.

Natuurlijk houdt hij zijn transfer stil. Dat mag pas officieel vanaf 1 augustus volgens mij, dus hij kan nu niet zeggen: "Ik rijd volgend jaar voor QS".

Interview met Roodhooft was wel echt tenenkrullend trouwens, de teleurstellend spatte er vanaf.

Dat is toch je reinste flauwekul dat dit een titel voor QS zou zijn. Merlier rijd nog een half jaar voor Alpecin waaronder veruit de grootste koers van het jaar. Als ze de BK trui in de Tour wilden hadden ze maar een betere Tour selectie moeten maken.

Blijkbaar wordt live commentaar voor de tour gewoon in Brussel gegeven, zal wel een overblijfsel zijn van de corona maatregelen en nu verder wordt gezet als besparing. Wel jammer voor José en Renaat eigenlijk, is toch andere beleving denk ik (niet meedraaien in het circus, geen laatste km verkenning etc.).
Ik begrijp dat dat als commentator zeker interessant is om ter plekke aanwezig te zijn, maar de meerwaarde voor de kijker is toch eerder beperkt. Als ze door zo'n besparing wat budget overhouden om wat kleinere koersen op het scherm te houden, heb ik daar geen problemen mee.

Aan de andere kant, de VRT heeft al zotter geld uitgegeven (ahum, Karl). :unsure:

Mooie overwinning. Ik gun het Merlier eigenlijk zeer hard.

Had ook wel knap geweest voor Meeus natuurlijk. Die gaat de sprint nog wel een paar keer opnieuw rijden in zijn hoofd.

Dat is toch je reinste flauwekul dat dit een titel voor QS zou zijn. Merlier rijd nog een half jaar voor Alpecin waaronder veruit de grootste koers van het jaar. Als ze de BK trui in de Tour wilden hadden ze maar een betere Tour selectie moeten maken.
Dit... hij gaat nu wel niet naar de Tour (bij QS 9/10 ook niet :unsure:) maar dat is inderdaad de koers waar die trui veruit het meeste exposure heeft voor zo'n Merlier. Tis nu niet dat Merlier de grote man is in het voorjaar dus de enige koersen waar hij die trui voor QS gaat kunnen laten zien is de Giro? en eventueel koersen als Kuurne, Wevelgem en Scheldeprijs. Niet verkeerd natuurlijk maar 2022 is ook nog niet voorbij.

Ik heb alleen wel een flauw vermoeden dat Merlier ook wel eens geweerd zou kunnen worden uit de Vuelta want ik heb de indruk dat het water met zijn huidige ploeg al vrij diep is.

Kans is groot dat Merlier volgend jaar naar de Giro trekt, tour is normaal voor Jakobsen. Ze moeten Merlier trouwens eerst nog langer dan een week leren rijden.

Januari/februari tot eind juni is veruit langer dan hetgeen nu nog komt. Veel meer koersen. Na de Vuelta gebeurt er niet veel meer hoor. Benelux tour is gecancelled. In het voorjaar heb je nog koersen als PN en alle belangrijke (Belgische) voorjaarskoersen voor QS.

Natuurlijk is Patje blij met deze trui, terecht. Kampioenen hebben is altijd leuk. En logisch dat Roodhooft teleurgesteld is.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat dat als commentator zeker interessant is om ter plekke aanwezig te zijn, maar de meerwaarde voor de kijker is toch eerder beperkt. Als ze door zo'n besparing wat budget overhouden om wat kleinere koersen op het scherm te houden, heb ik daar geen problemen mee.
Als journalist je tussen de renners en ploegleiders kunnen begeven levert toch net een schat aan informatie op. Zeker zo'n José De Cauwer, die kan weleens een interessant weetje opscharrelen in de lift van het hotel.

Cav pakt em! Wat een wedstrijd rijdt die vandaag. Quasi op alle aanvallen moeten reageren en sprint makkelijk geregeld.

Als journalist je tussen de renners en ploegleiders kunnen begeven levert toch net een schat aan informatie op. Zeker zo'n José De Cauwer, die kan weleens een interessant weetje opscharrelen in de lift van het hotel.
Er zal wel iemand aanwezig zijn zeker?

Er zal wel iemand aanwezig zijn zeker?
Chris Pivacet ofzo. Daar gaan Renaat en José niet veel info van krijgen vrees ik.
Gaan ze voor het wk voetbal de matchen dan ook vanuit Brussel doen? Of gaan ze dan wel 5 commentatoren naar Qatar sturen?

Chris Pivacet ofzo. Daar gaan Renaat en José niet veel info van krijgen vrees ik.
Gaan ze voor het wk voetbal de matchen dan ook vanuit Brussel doen? Of gaan ze dan wel 5 commentatoren naar Qatar sturen?

5 commentatoren en de rest. Ruben en Eddy zullen ook wel meemogen om dan elke dag verslag uit te brengen van uit het trainingskamp.

Terug
Bovenaan