Mid-seasonwedstrijden 2022

Ja hebben zich zwaar in de luren laten leggen met die groep van 11 hé. Dan heel hun team achterin moeten opofferen. Tja, te vaak bij hun, zeker in BKs.

Rijden ze niet dan komt De Lie niet aan sprinten toe. Zij zijn het grootste blok dus zij moeten wel werken om terug te komen.

Philipsen zag het gevaar en probeerde Meeuws nog te hinderen. Maar dat mislukte. (Raakte wel nog zijn wiel nadat Meeuws al zo goed als over de finish was)

Had Meeuws iets vlugger beginnen sprinten had hij gewonnen.
Als Nys daar niet in de weg komt rijden wint Meeus. En wat kwam Nys daar uberhaupt doen? Die werd daar afgezet en zakte onmiddelijk terug het pak in :unsure:

Rijden ze niet dan komt De Lie niet aan sprinten toe. Zij zijn het grootste blok dus zij moeten wel werken om terug te komen.

Ze zijn ten eerste niet het grootste blok (Alpecin met voorsprong) en ja natuurlijk moeten ze rijden, omdat ze maar 1 man in een groep van 11 hebben natuurlijk. Daar zit de fout.

Als Nys daar niet in de weg komt rijden wint Meeus. En wat kwam Nys daar uberhaupt doen? Die werd daar afgezet en zakte onmiddelijk terug het pak in :unsure:
Ja eigenlijk zijn we nu bezig met 'als als als ..' :tongue:
T'is allemaal niet zo, Merlier is BK en al de rest is praat na de vaak. :)

Karl toch nogmaals getoond dat hij een ondermaatse live commentator is. Gelukkig is er nog zo'n godsgeschenk als José.

Blijkbaar wordt live commentaar voor de tour gewoon in Brussel gegeven, zal wel een overblijfsel zijn van de corona maatregelen en nu verder wordt gezet als besparing. Wel jammer voor José en Renaat eigenlijk, is toch andere beleving denk ik (niet meedraaien in het circus, geen laatste km verkenning etc.).

Karl toch nogmaals getoond dat hij een ondermaatse live commentator is. Gelukkig is er nog zo'n godsgeschenk als José.

Blijkbaar wordt live commentaar voor de tour gewoon in Brussel gegeven, zal wel een overblijfsel zijn van de corona maatregelen en nu verder wordt gezet als besparing. Wel jammer voor José en Renaat eigenlijk, is toch andere beleving denk ik (niet meedraaien in het circus, geen laatste km verkenning etc.).
Ben al blij dat Carl geen commentaar doet voor de tour 😊

Al dat geld gaat dan naar Karl en zijn 'vive le velo' wss?

Al dat geld gaat dan naar Karl en zijn 'vive le velo' wss?
Hij mag daar zelfs commentaar zitten geven in een polo'ke van Vive le Velo.
Misschien moeten we eens massaal naar de VRM beginnen mailen of dat soort productplaatsing wel toegelaten is?

Roodhooft ziet er wel heel gelukkig uit met zijn Belgische kampioen. :laugh:
Is toch wel een beetje jammer natuurlijk. Hij moet nog een half jaar voor de ploeg rijden, heeft gereden voor de ploeg uiteindelijk.
Ik stoor mij vooral aan het feit dat Tim zelf zijn transfer wilt stilhouden, maar dat Christoph hier gewoon droogweg zegt dat hij naar PatLef trekt.

Terug
Bovenaan