Obi Wan Kenobi
Well-known member
De Ganna van den ALDIZalig, Zana gewonnen in Italië
Was wel sterk vandaag !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Ganna van den ALDIZalig, Zana gewonnen in Italië
Ja hebben zich zwaar in de luren laten leggen met die groep van 11 hé. Dan heel hun team achterin moeten opofferen. Tja, te vaak bij hun, zeker in BKs.
Als Nys daar niet in de weg komt rijden wint Meeus. En wat kwam Nys daar uberhaupt doen? Die werd daar afgezet en zakte onmiddelijk terug het pak inPhilipsen zag het gevaar en probeerde Meeuws nog te hinderen. Maar dat mislukte. (Raakte wel nog zijn wiel nadat Meeuws al zo goed als over de finish was)
Had Meeuws iets vlugger beginnen sprinten had hij gewonnen.

Als Nys daar niet in de weg komt rijden wint Meeus. En wat kwam Nys daar uberhaupt doen? Die werd daar afgezet en zakte onmiddelijk terug het pak in![]()
Wind zat rechtsvoor hé, Merlier rijdt tot de laatste 25 zo goed als uit de wind.Valt wel mee hoor. Meeuws gewoon lang uit de wind. Merlier ging al van ver om die man van Vlaanderen terug te halen.
Rijden ze niet dan komt De Lie niet aan sprinten toe. Zij zijn het grootste blok dus zij moeten wel werken om terug te komen.
Ja eigenlijk zijn we nu bezig met 'als als als ..'Als Nys daar niet in de weg komt rijden wint Meeus. En wat kwam Nys daar uberhaupt doen? Die werd daar afgezet en zakte onmiddelijk terug het pak in![]()

Om het met ne Karl one-liner te zeggen: als mijn tante kloten had was 't mijn nonkelJa eigenlijk zijn we nu bezig met 'als als als ..'![]()

Om het met ne Karl one-liner te zeggen: als mijn tante kloten had was 't mijn nonkel![]()
Mijn tante heeft wieltjes maar dat noemen ze bij ons een rolstoelMijn favoriet komt van Renaat. Als mijn tante wieltjes had was ze een karretje.

Ben al blij dat Carl geen commentaar doet voor de tourKarl toch nogmaals getoond dat hij een ondermaatse live commentator is. Gelukkig is er nog zo'n godsgeschenk als José.
Blijkbaar wordt live commentaar voor de tour gewoon in Brussel gegeven, zal wel een overblijfsel zijn van de corona maatregelen en nu verder wordt gezet als besparing. Wel jammer voor José en Renaat eigenlijk, is toch andere beleving denk ik (niet meedraaien in het circus, geen laatste km verkenning etc.).

Al dat geld gaat dan naar Karl en zijn 'vive le velo' wss?Karl toch nogmaals getoond dat hij een ondermaatse live commentator is. Gelukkig is er nog zo'n godsgeschenk als José.
Blijkbaar wordt live commentaar voor de tour gewoon in Brussel gegeven, zal wel een overblijfsel zijn van de corona maatregelen en nu verder wordt gezet als besparing. Wel jammer voor José en Renaat eigenlijk, is toch andere beleving denk ik (niet meedraaien in het circus, geen laatste km verkenning etc.).

Hij mag daar zelfs commentaar zitten geven in een polo'ke van Vive le Velo.Al dat geld gaat dan naar Karl en zijn 'vive le velo' wss?
Yup. Zijn ploeg heeft dan wel niet gewonnen, echt rouwig zal hij niet zijn. Volgens jaar rijdt Merlier voor hemHahahaha Patje heeft de kampioen

Is toch wel een beetje jammer natuurlijk. Hij moet nog een half jaar voor de ploeg rijden, heeft gereden voor de ploeg uiteindelijk.Roodhooft ziet er wel heel gelukkig uit met zijn Belgische kampioen.![]()