Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoontje van KarlWelk broekventje hebben ze opgetrommeld voor dat interview zeg![]()

![]()
2022 Giro Next Gen
The 6th Stage of 2022 Giro Next Gen was won by Lennert Van Eetvelt of Lotto Soudal Development Team.firstcycling.com
Sterk resultaat weer van de Belgen in de Baby Giro. Van Eetvelt is degene die vorig jaar nog Thibau Nys aan de zege op het EK hielp.
Wat een monster ook die Colle Fauniera.
2480m? wtf daar is toch weinig Baby aan die Giro precies. Ik volg het jongeren wielrennen niet maar ik dacht toch altijd dat dat iets minder was korter en vlakker.
Wat deden ze dan wel?Live Quinten Hermans zien winnen! Fenomenaal gewoon!
Dries De Bondt stond bijna stil op de slotklim, die toch verdomd stevig was me dunkt.
Mij wel serieus geschaamd over enkele randdebielen op het parcours, als je u niet kunt gedragen en renners met respect kunt behandelen blijf dan thuis.
Misschien vond iemand het niet passen hier en in het sporza-ergernissen-topic passen, maar daar is het ook niet terug te vinden.Ik dacht dat ik een kritische post over Sven Nys had gepost.
Ik dacht echt dat dit was gebeurd.
Ik dacht echt dat ik hierover had gepost en dat ik mijn onvrede over oa. Sven Nys & co kenbaar had gemaakt.
Als hij dit al enkele dagen op een rij aan kan, dan ziet het er goed uit voor de TdF.Wellens kan precies al beter tegen de hitte.