Mid-seasonwedstrijden 2022

Wel een monsterlijke klim. Constant tussen de 8 a 10%. Laatste 3km vlakt het af, leg u maar plat Remco!
 
T'is 'maar' de ronde van Noorwegen, maar je moet het nog altijd doen. Deze beklimmingen zijn toch niet min.
De eindwinst geeft hij nu toch niet meer af? Weer een ronde erbij op zijn palmares. :tongue:

Tao Hart valt me wel een beetje tegen. Nadat hij de ronde van Italië won 2 jaar geleden heeft hij toch moeite om te bevestigen ..

Jay Vine, kon Remco nog het langste volgen. Dat is toch die gast van Swift die door het WK daarvan te winnen, een profcontract mocht tekenen?
Volgens mij gaat die toch beroepsrenner blijven. Dat is echt gene slechte coureur. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Jay Vine, kon Remco nog het langste volgen. Dat is toch die gast van Swift die door het WK daarvan te winnen, een profcontract mocht tekenen?
Volgens mij gaat die toch beroepsrenner blijven. Dat is echt gene slechte coureur. :tongue:

Idd, was ook nog 2x 2e in het algemeen klassement van de ronde van Turkije (dit en vorig jaar).
 
Vine had voor dat WK al enkele mooie resultaten neergezet bij de profs in Oceanië. Komt niet plots uit de lucht gevallen
 
Jay Vine, kon Remco nog het langste volgen. Dat is toch die gast van Swift die door het WK daarvan te winnen, een profcontract mocht tekenen?
Volgens mij gaat die toch beroepsrenner blijven. Dat is echt gene slechte coureur. :tongue:
Is zeker een heel goeie renner.
Had gewoon de pech om op het verkeerde continent geboren te zijn. Dankzij zwift academy heeft hij toch exposure gekregen en heeft hij een kans gekregen.
 
Veel beloftevol jong volk aanwezig.
Cian was ook wel sterk. Niet ver achter Johannessen en vóór Chaves. Dat gaat smullen worden in de toekomst.
 
Jay Vine, kon Remco nog het langste volgen. Dat is toch die gast van Swift die door het WK daarvan te winnen, een profcontract mocht tekenen?
Volgens mij gaat die toch beroepsrenner blijven. Dat is echt gene slechte coureur. :tongue:
Jay Vine heeft een prof contract gekregen door het winnen van Zwift Academy 2020 (voor oa Lionel Vujasin). Hij heeft pas dit jaar het WK gewonnen voor Australië. Die twee dingen stonden dus wel los van elkaar.
Reed vorig jaar ook al goed in de Vuelta. Goeie renner, geen wereldtop maar wel meer dan degelijk. Kan met een beetje geluk wel eens een rit scoren in de Vuelta of de Giro denk ik.
 
Geen top deelnemers uiteraard, ma 3 belgen top tien in een bergrit, van respectievelijk 22,23 & 19.
Toch wel redelijk ongezien.

Uijtdebroeks toch ook wel redelijk indrukwekkend eerste seizoen bij de profs.
Een Huys, minder adelbrieven, maar als Kristoff zijn kas leeg rijdt er voor, dat wilt toch ook iets zeggen..
 
Net de beelden gezien.
Ze sprinten nog met 4-5 man en hij wijkt compleet van zijn lijn af zodat die andere stopt om niet te vallen.

Ook hier was een DQ op zijn plaats geweest
 
Net de beelden gezien.
Ze sprinten nog met 4-5 man en hij wijkt compleet van zijn lijn af zodat die andere stopt om niet te vallen.

Ook hier was een DQ op zijn plaats geweest

Wat? Hij volgt gewoon de ideale lijn. Grootste fout ligt hier net als gisteren bij de organisatie weer die geen 2 bochten in de laatste 200m leggen. Als je een rechte laatste lijn heb kun je zeggen of iemand afwijkt of niet maar als je een bocht heb kun je niet anders dan afwijken hé als je daar rechtdoor rijd rij je de nadar in.

"Ik hoop dat ze me daar niet voor diskwalificeren", zegt Evenepoel met een grimmig lachje. "Ik heb nog aan Luke Plapp gevraagd of hij vond dat ik hem had gehinderd en hij zei dat hij gewoon zelf als eerste de bocht had moeten aansnijden."

Zelfs Plapp vind het geen DQ. Was gewoon wat gefrustreerd dat Evenepoel deed wat hij wilde/moest doen.
 
Net de beelden gezien.
Ze sprinten nog met 4-5 man en hij wijkt compleet van zijn lijn af zodat die andere stopt om niet te vallen.

Ook hier was een DQ op zijn plaats geweest

Daar is nu toch echt weinig aan hoor. Er is naast nog meer dan plaats genoeg om er voorbij te gaan maar dan moet hij wel meters meer afleggen door die bocht. Hij komt er gewoon niet genoeg naast en steekt het dan in eerste instantie op Remco. Achteraf gewoon toegegeven dat er niets aan de hand was.
 
Wat? Hij volgt gewoon de ideale lijn. Grootste fout ligt hier net als gisteren bij de organisatie weer die geen 2 bochten in de laatste 200m leggen. Als je een rechte laatste lijn heb kun je zeggen of iemand afwijkt of niet maar als je een bocht heb kun je niet anders dan afwijken hé als je daar rechtdoor rijd rij je de nadar in.



Zelfs Plapp vind het geen DQ. Was gewoon wat gefrustreerd dat Evenepoel deed wat hij wilde/moest doen.
Nee dit is niet de ideale lijn dit is gewoon uitwijken naar de buitenkant
 

Daar is nu toch echt weinig aan hoor. Er is naast nog meer dan plaats genoeg om er voorbij te gaan maar dan moet hij wel meters meer afleggen door die bocht. Hij komt er gewoon niet genoeg naast en steekt het dan in eerste instantie op Remco. Achteraf gewoon toegegeven dat er niets aan de hand was.
Komaan dat is van helemaal links naar helemaal rechts gaan maw compleet van de lijn afwijken.

Die groep daarachter blijft wel mooi links.
 
Terug
Bovenaan