Mid-seasonwedstrijden 2022

Yates weer gewonnen vandaag, zeker in orde, wordt een leuke Giro :cool:

Renaat en Jose trouwens ?
 
Als ge denkt dat ze in Eritrea alleen maar Girmay kennen, dan kent ge niets van (mondiaal) wielrennen en welke sport waar populair is.
Dat wielrennen populair is in Eritrea dat is geen geheim.
Maar dan vooral de het eigen volk en de eigen sporters, het eigen circuit.
Maar of ze bekend zijn met veel Europese atleten en bij uitbreiding WT-atleten dat weet ik zo niet. Misschien hebben ze daar een africasport waar 40x per dag ze Froome een berg zien oplopen zonder fiets. En spreken ze daar ook vol lof over Eddy Evenepoel. Maar misschien ook totaal niet natuurlijk.
 
Wat een valpatij in Duinkerke, zonder de val had De Lie gewonnen denk ik. Op het randje of net erover van de winnaar. Op zich wijkt hij niet zo veel uit, maar hierdoor veroorzaakt hij wel de valpartij.
 
Welshford voelt de lie komen en zet zijn ellebogen wijd open. Wijkt niet van zijn lijn af. Was wel klein gaatje
 
Ik snap het ook niet.
Op Wielerflits blamen ze ook allemaal De Lie. Hebben wij nu echt zo'n gekleurde bril op?
 
Het is dus een DQ, hoe meer je er naar kijkt hoe meer het lijkt op de val van Jacobsen. Zeker het bovenaanzicht. Hopelijk zijn de gevolgen een pak minder, maar zou de UCI nu niet consequent moeten zijn en straffen in dezelfde richting uitspreken?
 
Ik snap het ook niet.
Op Wielerflits blamen ze ook allemaal De Lie. Hebben wij nu echt zo'n gekleurde bril op?

Nee hoor, Welsford rijdt gewoon voor een Nederlandse ploeg...

Als dat Groenewegen of Bouhanni is, eist iedereen een schorsing van een jaar.
Groenewegen werd hier nog bijna de gevangenis in gestuurd. Die week niet meer van zijn lijn af hoor. Jakobsen ging toen ook voor een klein gat en hield niet in.

Achja wat maakt het uit. Het is ritje in Duinkerke. Het erge is dat De Lie waarschijnlijk zwaar geblesseerd is en Lotto hun seizoen (en toekomst?) dus nog meer om zeep is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan