Metaaldraad

Deze EP staat al een paar dagen op repeat.
Morbid Angel riffing/solo's anyone? Met Malte Gericke van Necros Christos op bas/stem.
 
Alkerdeel zou binnen enkele dagen een nieuw album uit hebben.
Op spotify staat al een single ervan.
Klinkt zoals Alkerdeel moet klinken imo, lekker vuil

 
Deze EP staat al een paar dagen op repeat.
Morbid Angel riffing/solo's anyone? Met Malte Gericke van Necros Christos op bas/stem.
De grens tussen worship/rip-off is wel heel dun hier :D
Verre van slecht! De tragere stukken klinken iets te leeg vind ik persoonlijk ma vanaf het gaspedaal wordt ingedrukt ist wel echt dik in orde.
 
Alkerdeel zou binnen enkele dagen een nieuw album uit hebben.
Op spotify staat al een single ervan.
Klinkt zoals Alkerdeel moet klinken imo, lekker vuil

Alles kapot. 😁

Heb ze ooit gezien tijdens de Gentse Feesten om 3 uur 's nachts in de Kinky Star. Het was hittegolf en hun wc was overgelopen waardoor heel de ruimte naar kak rook... Memorabel optreden, was geweldig.
 
Alles kapot. 😁

Heb ze ooit gezien tijdens de Gentse Feesten om 3 uur 's nachts in de Kinky Star. Het was hittegolf en hun wc was overgelopen waardoor heel de ruimte naar kak rook... Memorabel optreden, was geweldig.
de Stinky Kar bedoel je?
 

Er zijn nog zekerheden in het leven :)
Wel een van de weinige bands waarbij ik de nieuwere albums interessanter vind dan de oudere.
 
Precies de oma van Mileena.

Ik geef nog steeds de voorkeur aan de eerste albums met Barnes.
Over Barnes gesproken, heb eens 2 nummers gecheckt van de laatste SFU. Hoe abominabel slecht was dat niet?
 
Precies de oma van Mileena.

Ik geef nog steeds de voorkeur aan de eerste albums met Barnes.
Over Barnes gesproken, heb eens 2 nummers gecheckt van de laatste SFU. Hoe abominabel slecht was dat niet?
Barnes zijn stem is al jaren weg, die zijn screams klinken de laatste jaren alsof er op een hamster wordt getrapt ofzo.
 
Barnes zijn stem is al jaren weg, die zijn screams klinken de laatste jaren alsof er op een hamster wordt getrapt ofzo.
Dank u om mijn interesse aan te wakkeren om dit eens op te zoeken.

Scroll even door naar deze comment en klik op de time stamps:



Ik vraag mij af hoeveel hamsters daar gesneuveld zijn. Dit kan toch niet serieus zijn 😂 😂
 

Tjah, dit zat er natuurlijk aan te komen... Maar wel nog steeds geen officieel woord van het label :thinking:
 
Terug
Bovenaan