Metaaldraad

Staat hier sinds vrijdag op repeat. Gewéldig album!
Maar 1 minpunt, tis enkel te krijgen via zijn US store (of bandcamp maar dat is ook US shipping) dus ik ga mij blauw betalen aan die vinyl als ik em zou aankopen. Hij gaat dus enkel digitaal in mijn collectie komen tot ik een EU store vind die hem heeft.
Inderdaad! Had online gelezen dat je incl verzending etc tegen de 90€ moet betalen voor de plaat :oink: .

De eerste heb ik besteld bij Neuropa records, maar dat blijkt (nog?!) niet mogelijk te zijn voor de nieuwe plaat ☹️
 
zonet dag ticket gekocht voor Alcatraz voor de vrijdag.
Blijkbaar krijg je maar je ticket vlak voor het event om fraude te voorkomen.
hm beetje wierd...

Ik ga voor Terror, luister eigenlijk wekelijks nr de band, is een beetje m'n uitlaatklep in de auto naar en van het werk/tijdens het joggen/.... .
Dan nog I am Morbid (morbid angel) meepikken en dan enkele deathmetal achtige zaken mee pikken gelijk Dismember, Possessed,...
Powerwolf en Michael Shenker ook eens bekijken op afstand.
 
Laatst bewerkt:
zonet dag ticket gekocht voor Alcatraz voor de vrijdag.
Blijkbaar krijg je maar je ticket vlak voor het event om fraude te voorkomen.
hm beetje wierd...

Ik ga voor Terror, luister eigenlijk wekelijks nr de band, is een beetje m'n uitlaatklep in de auto naar en van het werk/tijdens het joggen/.... .
Dan nog I am Morbid (morbid angel) meepikken en dan enkele deathmetal achtige zaken mee pikken gelijk Dismember, Possessed,...
Powerwolf en Michael Shenker ook eens bekijken op afstand.
Vrijdag kan je ook Kludde zien! Van onze @Cerulean :love:
 
Sta op het punt om een elektrische gitaar te kopen. Aanraders?
Luister uiteraard naar heavy metal en metalcore, dus zoek dat ook wel te kunnen spelen.
 
Sta op het punt om een elektrische gitaar te kopen. Aanraders?
Luister uiteraard naar heavy metal en metalcore, dus zoek dat ook wel te kunnen spelen.
Dat is wel wat weinig info :p qua budget kun je van 100 tot 10.000 euro gaan, + wil je iets van versterker, etc
 
Uuuhm.. 200euro ?
Zie op bol.com zo'n duo packs staan, zijn dat goeie spullen? Zijn er go to merken?
Als absolute beginner kun je dat wel kopen, maar je gaat al snel iets beter willen als het je bevalt. Qua instrumenten is de tweedehandsmarkt vaak wel interessanter dan dingen aan de nieuwprijs kopen. Zo zou je met dat budget tweedehands iets kunnen vinden dat dubbel zo goed is.

Qua beginners gitaren zou ik denken aan LTD ofzo. Pro tip: koop niks met een floyd rose of ander tremolo systeem. Dat is de grootste vijand van elke beginnende gitarist.
 
Als absolute beginner kun je dat wel kopen, maar je gaat al snel iets beter willen als het je bevalt. Qua instrumenten is de tweedehandsmarkt vaak wel interessanter dan dingen aan de nieuwprijs kopen. Zo zou je met dat budget tweedehands iets kunnen vinden dat dubbel zo goed is.

Qua beginners gitaren zou ik denken aan LTD ofzo. Pro tip: koop niks met een floyd rose of ander tremolo systeem. Dat is de grootste vijand van elke beginnende gitarist.
Waarom is dat een grote vijand?

Thanks alvast.
 
Deze week Rammstein en eerste keer in het Koning Boudewijnstadion voor mij.
Het gaat precies wel redelijk slecht weer zijn☹️.
Iemand tips om er goed te geraken? Komende van de E19 en moet blijkbaar via Marathonlaan omdat we op het middenplein staan.
Weet niet goed aan welke drukte ik me moet verwachten…
 
Bon, heb dus nog één ticket voor Rammstein morgen (3 augustus) voor op het middenplein.
Moest hier iemand geïnteresseerd zijn?

EDIT: Rammstein 😍
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan