Metaaldraad

Hypocrisy, Horrendous, Ulcerate, Black Curse, Grave Miasma, Teitanblood, Tomb Mold, Ascended Dead, Atrae Bilis, Ghastly, Incantation, Aborted, Benighted, Undeath, Frozen Soul, Bolt Thrower, Necrot, Triuvir Foul, Lunar Chamber, Hooded Menace, Ulthar, VoidCeremony, Qrixkuor, Gosudar, Malignant Altar, Perilaxe Occlusion, Asphyx.

Beetje vanalles wat random door elkaar :unsure:

Tech death en melo death ben ik niet zo in thuis.
Bedankt nog voor het lijstje!

Eentje waar ik zeker nog naar uit kijk is de nieuwe Vomitory :love:
 
Ben eindelijk mee met de Sleep Token hype. Eerst kon ik die non-metal stukjes in hun nummer precies niet echt smaken maar met nu hun recentste album in het geheel te luisteren komt het beter tot zijn recht.
 
‘Bijval’ is een understatement. Album hoort bij mijn favoriete albums ever! 😍😍😍
Als iemand die zelden black metal luisterde was ik meteen mee met dat album, en deze twee nummers beloven weer veel goeds. Vooral Moss covered bones... komt verdomd goed binnen!
 
Dani Filth die op FB vakantiekiekjes deelt van zijn gezinsvakantie in Thailand, haha. De tijd dat al die metalbands kvlt en evil leken is toch ook gedaan. Die mannen schuiven uiteindelijk ook 's zondags aan bij de bakker voor hun pistoletjes.
 
Dani Filth die op FB vakantiekiekjes deelt van zijn gezinsvakantie in Thailand, haha. De tijd dat al die metalbands kvlt en evil leken is toch ook gedaan. Die mannen schuiven uiteindelijk ook 's zondags aan bij de bakker voor hun pistoletjes.
Dani Filth is geniaal om te volgen op FB
2 maanden geleden is hij nog gaan eten met Ed Sheeran :ROFLMAO:

De meest wholesome mens om te volgen op socials is wel George - Corpsegrinder - Fisher.
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Dan moet je eens Finnhakonrodland volgen op Instagram
Die zit diep mee in de Noorse scene en dat lijken me allemaal enorm vriendelijke mannen. tr00, evil en kvlt zijn wat uitgestorven me dunkt.
 
Deze knallers hier ook eens posten:

Cannibal Corpse die maar blijven gaan;

Asinhell (nieuwe band met Michael Poulsen van Volbeat)
 

Dit nummer blijft toch wel één van de meest epic intro nummers van een album dat ik in jaren heb gehoord :drool:
Lorna Shore dat niet in een tent speelt is een ervaring die ik nog niet heb meegemaakt. Gaat toch wat magie aan verloren denk ik zo overdag.

Maar idd topnummer en topplaat en topband.
 

Tweede album van Blackbraid. Gezien de debuutplaat BlackBraid I met kop en schouders mijn AOTY was, is Blackbraid één van mijn favoriete artiesten ooit geworden!

Met Blackbraid II doet ie het gewoon opnieuw! Vanaf de eerste noot hoor je dat het Blackbraid is, wat tegenwoordig, zeker in het BM landschap, toch vrij uniek is.
Blackbraid I was imo soms wat vlakker of eentoniger. Blackbraid II is toch nog iets anders, met ook wat trashy stukken.
:love: :love: :love:
 

Tweede album van Blackbraid. Gezien de debuutplaat BlackBraid I met kop en schouders mijn AOTY was, is Blackbraid één van mijn favoriete artiesten ooit geworden!

Met Blackbraid II doet ie het gewoon opnieuw! Vanaf de eerste noot hoor je dat het Blackbraid is, wat tegenwoordig, zeker in het BM landschap, toch vrij uniek is.
Blackbraid I was imo soms wat vlakker of eentoniger. Blackbraid II is toch nog iets anders, met ook wat trashy stukken.
:love: :love: :love:
Staat hier sinds vrijdag op repeat. Gewéldig album!
Maar 1 minpunt, tis enkel te krijgen via zijn US store (of bandcamp maar dat is ook US shipping) dus ik ga mij blauw betalen aan die vinyl als ik em zou aankopen. Hij gaat dus enkel digitaal in mijn collectie komen tot ik een EU store vind die hem heeft.
 
De nieuwe Avenged Sevenfold btw, van een geschift meesterwerk gesproken
:crazy:
Vind jij dat? de meeste reviews en meningen die ik lees zijn enorm bedroevend.
Idem hier trouwens, hun vorige cd vond ik trouwens ook afschuwelijk.

En dat zeg ik, als fan van vrijwel het eerste uur. Deze band was +10 jaar mijn favoriet, maar na hun Hail to the king eigenlijk afgehaakt. Deze kon er nog net door, maar de laatste 2 zijn helemaal mijn ding niet meer.

sums it up for me:

Avenged Sevenfold, once a powerhouse of modern metal, has stumbled down a dark and misguided path with their latest album, "Life Is But a Dream..." What was once a band known for their captivating blend of aggressive riffs, soaring melodies, and infectious hooks has now devolved into a mess of experimental pretentiousness that reeks of self-indulgence. Their attempt at a progressive and avant-garde direction falls flat on its face, leaving listeners bewildered and disappointed.

From the opening track, it becomes painfully evident that the band has lost touch with what made them great. The once tight-knit chemistry between the musicians has been sacrificed in favor of convoluted song structures and disjointed arrangements. Instead of delivering hard-hitting riffs that grab you by the throat, "Life Is But a Dream..." drowns in a sea of unnecessary complexity, making it difficult to discern any memorable moments within the album.
 

Grindcore spreekt me zelden aan, maar dit heb ik de laatste tijd toch vaker beluisterd, voldoende afwisselend en ook qua stem geen "cookie monster is aan de pitch shift knop blijven hangen" gedoe :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan