[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Spiderman: Far from home eindelijk kunnen zien. Had er iets meer van verwacht, door hem nu pas te zien wist ik helaas ook al de plottwists al.

Holland blijft wel de leukste incarnatie van Spidey neerzetten imo.
 

mjoah. Kan niet zeggen dat de trailer mij veel doet.


The-Eternals-Concept-Art-Marvel-Celestials.jpg


Eternals-Concept-Art-Celestial.jpg


Die concept art deed mij denken dat deze een stuk vreemder ging worden.
 
De reviews van Loki komen uit. De eerste afleveringen lijken leuke verhalen te zijn met tijdreizen. 1 Twitter reactie spreekt over "a new direction" maar aan de recensies te zien is het "typisch Loki" wat dan lijkt te wijzen op het vertrouwde.

Woensdagochtend vanaf 09:00 kunnen de fans beginnen kijken.
 
Ja leuke aflevering 😀 maar

de tva controleert tijd maar ze controleren hun eigen organisatie niet hoe is het hun dan al die tijd gelukt om de heilige tijdlijn te beschermen?

Hoe wist loki van de infinity stones af?
 
Wel benieuwd wat die nieuwe Black Panther wordt, zo zonder Black Panther zelf (rip). Verder vooral interesse in de nieuwe Thor film. De vorige Spiderman vond ik niet echt denderend. Wel gewoon leuk.

Ik ga vandaag Black Widow kijken op disney+. Ik zag ook de serie van Falcon en Winter Soldier staan, iemand die die al gezien heeft?
 
Shang-Chi de enige die mij momenteel weinig zegt, zeer benieuwd naar de rest.

@norae Ja, er is daar ook een topic van. Begint sterk, maar over de hele lijn toch eerder teleurstellend. Vooral een origin-story voor de nieuwe Captain America. WandaVision en Loki zijn wel absolute aanraders, vind ik.
 
Shang-Chi de enige die mij momenteel weinig zegt, zeer benieuwd naar de rest.

@norae Ja, er is daar ook een topic van. Begint sterk, maar over de hele lijn toch eerder teleurstellend. Vooral een origin-story voor de nieuwe Captain America. WandaVision en Loki zijn wel absolute aanraders, vind ik.
Bedankt voor de link. Ah, jammer. :( Loki ben ik inderdaad al aan het volgen, vind ik heel tof! Loki was sowieso wel een van m'n favoriete characters. WandaVision heb ik nog niet gezien.
 
Er zitten zeker goeie momenten in. Production value is hoog, zeker in de eerste aflevering, de chemie tussen de twee hoofdpersonages is om van te smullen en Zemo is fantastisch. Maar het plot rommelt langs alle kanten en de bad guys zijn volstrekt ongeloofwaardig.
 
Ik ga vandaag Black Widow kijken op disney+. Ik zag ook de serie van Falcon en Winter Soldier staan, iemand die die al gezien heeft?
FYI: The end-credit-scene van Black Widow heeft een halve tie-in met Falcon en Winter Soldier. Dus als die scene niet zo duidelijk is, weet je waarom. ;)
 
FYI: The end-credit-scene van Black Widow heeft een halve tie-in met Falcon en Winter Soldier. Dus als die scene niet zo duidelijk is, weet je waarom. ;)
black widow moest normaal eerst uitkomen , twas de bedoeling dat valentina eerst daar werd geintoduceerd.
 
Beide gezien maar het is mij niet echt duidelijk 😝
Leg eens uit.
In FATWS heeft Valentina (Julia Louis-Dreyfus) John Walker 'gerekruteerd' voor een geheim team. In de end-credit-scene van Black Widow zien we dat Yelena Belova blijkbaar ook voor haar werkt, dus ook een deel zal zijn van dat team. Dit geeft me Amanda Waller/Suicide Squad-vibe(/SPOILER]
 
Het zal heel ingewikkeld zijn.

Voor Black Widow neem ik aan dat er geen series moeten gezien worden, al is dat nu niet echt een film waar ik naar uitkijk. De universums van Dr. Strange, Thor en GoTG en Black Panther vind ik leuker. Bij Dr. Strange en Panther hebben we enkel de originele film gezien. Wel benieuwd hoe ze de dood van Boseman gaan aanpakken, kan ervoor zorgen dat de film minder clichè is, maar tegelijkertijd dat ze voorzichtiger gaan zijn los van wat ze doen met de exit van T'Chalia. Ik vind het echt doodzonde want ik denk dat ik Boseman misschien wel de beste acteur vind uit het MCU samen met Hiddlestone [Loki].

Ik denk er nu wel over als ik binnenkort (pak een jaar of twee jaar de films weer bijhaal), dat ik wel loki zal zien, want hij is boeiend genoeg. Wandavision twijfel ik over, maar op zich duurt dat niet zo lang. Maar ja er komen nog zoveel series [what if... zal wel niet essential canon zijn, maar lijkt me dan wel weer leuk...].

Probleem is gewoon, ik heb ook wel andere dingen te zien, als ik enkel superheldenfilms of blockbusterfilms en -series keek, dan was dat natuurlijk geen probleem. Maar ik moet en wil nog zoveel zien, en marvel staat toch echt op een laag pitje. Is het enige van mainstream / blockbusteruniversums waar ik gewoon mee ben tot op de laatste film en voor de essentiele series begonnen.

Lijkt me wel dat de series van nu wel leuker zijn dan hetgeen ervoor kwam (agents of shields en dat soort dingen).
 
Terug
Bovenaan