[MCU] The Marvel Cinematic Universe

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
eaeG8Ww.jpg


All things Marvel go here!

7c57d1dee3b877f383789e33ee356bab.png

 
Laatst bewerkt:
Disney heeft vandaag "enkele" nieuwtjes gelost ivm de toekomst van het MCU.

Guardians of the Galaxy Holiday Special

Guardians of the Galaxy Vol. 3 will be arriving in theaters in 2023, but before that, James Gunn is writing and directing The Guardians of the Galaxy Holiday Special, a live-action program that will be coming exclusively to Disney+.

thor love and thunder villain

Christian Bale has lived long enough to see himself become the villain. Bale will be playing Gorr the Butcher in Taika Waititi‘s upcoming Thor: Love and Thunder.

she-hulk-logo.jpg

Tatiana Maslany will portray Jennifer Walters/She-Hulk and Tim Roth returns as the Abomination and Hulk himself, Mark Ruffalo, will appear in the series.

Eo6vtg9U0AAjBV9

Samuel L. Jackson is back as Nick Fury and Ben Mendelsohn from Captain Marvel returns as the Skrull Talos.

Eo6km4nW8AEIFG7

Dominique Thorne is genius inventor Riri Williams in Ironheart, an Original Series about the creator of the most advanced suit of armor since Iron Man.

Eo6wABsU0AAURWH

Don Cheadle returns as James Rhodes aka War Machine in Armor Wars. A classic Marvel story about Tony Stark’s worst fear coming true: what happens when his tech falls into the wrong hands?

Eo6k2GeXMAACYnY

cuz why not?

New-Fantastic-Four-Movie.jpg

Yep another reboot, this time within the marvel universe

ant-man-3-title.jpg

Will feature Kang The conqueror; In the comics, Kang is a 30th-century scholar named Nathaniel Richards. He’s also a possible descendant of Reed Richards, AKA Mr. Fantastic of The Fantastic Four, and since Marvel also announced a new Fantastic 4 movie today, that might end up being relevant.

latest

Bilal & Adil still confirmed to direct.

hawkeye-disney-logo-sdcc.jpg

On Disney+ in Q2

marvel-studios-moon-knight-h7-2048x1152.jpg

Release on Disney+ in Q3

Doctor Strange in the Multiverse of Madness fonts? - forum | dafont.com

will tie in to both the upcoming Wandavision and Sony and Marvel’s third Spider-Man movie. The studio also confirmed that Benedict Cumberbatch’s Doctor Strange will be appearing in the still unnamed Spider-Man sequel.




😅
 
Laatst bewerkt:
Dayum.

En eigenlijk het enige dat ik concreet wil weten is wanneer ze de laatste twee seizoenen van Agents of Shield gaan vrijmaken op Disney+ bij ons :unsure:
 
Amai! Die blijven bezig! Ben benieuwd wat in de cinema geraakt en wat op Disney plus komt
 
Opsparen zodat ik het kan binchen 😋
Absoluut doen. Net de eerste twee afleveringen gezien, en deze serie zou zich toch beter lenen aan een binge dan wekelijkse release.

Je moet wel een absolute fan van de MCU zijn, voor mensen die gewoon de films 1 keer eens kijken en na een uur vergeten is er niet veel aan moet ik zeggen.
 
Waarom is er dan niet veel aan als ik vragen mag ?
Moet je kennis hebben van het Marvel universum ?
Tgoh, met alles dat met de MCU te maken heeft is tegenwoordig toch enige voorkennis nodig. Maar ik bedoel eerder dat als je niet meeleeft met de personages en de films niets meer zijn dan een toffe 2 uur op zaterdag avond met de kameraden ga je er niet veel aan hebben. Allé, dat is mijn mening eh. De afleveringen duren maar een half uur dus het is nu ook niet dat je veel tijd kwijt bent moest jet toch niet uw ding zijn.

De spoiler geeft geen specifieke plotpunten of gebeurtenissen weg.

De eerste 2 afleveringen zijn gewoon een 50’s sitcom waar hooguit 2 minuten echt met het plot achter Wandavision te maken heeft. Verwacht momenteel geen MCU actie ofzo. Maar kijk zeker de 2 afleveringen, je kan nooit weten dat je het toch smaakt.
 
De sitcom-setting zal niet iedereen bevallen, ik vraag me af hoeveel afleveringen dit zal duren of mss helemaal tot einde van het seizoen? Ik las dat het een miniseries was, dus een terugkeer volgend jaar lijkt niet direct in de kaarten te liggen.
 
Elke week 1 aflevering van nog geen half uur....Spijtig, ik zal de serie dan maar in maart bekijken als ik alle afleveringen heb.
 
De sitcom-setting zal niet iedereen bevallen, ik vraag me af hoeveel afleveringen dit zal duren of mss helemaal tot einde van het seizoen? Ik las dat het een miniseries was, dus een terugkeer volgend jaar lijkt niet direct in de kaarten te liggen.
Deze serie is de setup voor de Spider-Man 3 film, die dan zal overlopen in Doctor Strange 2. Het gaat dus met 1 seizoen blijven. Net zoals alle andere Marvel-series op Disney+.
Ik dacht dat enkel Loki werd ontwikkeld als een serie met mogelijk meerdere seizoenen.
 
9 afleveringen in totaal en ik verwacht dat
de sitcom na 2 afleveringen gedaan is aangezien het eindigt in kleur.
 
Absoluut doen. Net de eerste twee afleveringen gezien, en deze serie zou zich toch beter lenen aan een binge dan wekelijkse release.

Je moet wel een absolute fan van de MCU zijn, voor mensen die gewoon de films 1 keer eens kijken en na een uur vergeten is er niet veel aan moet ik zeggen.

Mijn vriendin valt onder die noemer en zat langs me (op haar GSM) tijdens de eerste ep. Een paar uur later vroeg of die zonder veel voorkennis Wandavision kon kijken, want dat stond haar wel heel hard aan.

9 afleveringen in totaal en ik verwacht dat
de sitcom na 2 afleveringen gedaan is aangezien het eindigt in kleur.

Ze gaan gewoon
verder in de 70's/80's/90's eerst. Is ook zo gecommuniceerd. We gaan bvb een knipoog krijgen naar Full House
 
Ik had beter gewacht voor Wandavision tot alle afleveringen uit zijn. Die eerste twee episodes waren boring as fuck en ben zelfs in slaap gevallen halverwege de tweede... Disney+ had deze reeks beter in zijn geheel gereleased ipv een aflevering per week. Ik ga dus gewoon wachten tot de laatste 7 uit zijn en dan bingen. Dit is echt geen reeks om elke week 1 aflevering te zien. Hopelijk is de volledige reeks beter als de eerste twee (onnodig uitgerekte) episodes.
 
Terug
Bovenaan