Action PS5 Marvel's Wolverine

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wolve.png


release: TBA
genre: action-adventure
dev: Insomniac Games

Ook Logan krijgt z'n eigen game.

Marvel’s Wolverine is a standalone game being directed by Brian Horton (creative director) and Cameron Christian (game director), who recently led the creative efforts on Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, a game we’re extremely proud of at Insomniac. In the vein of our Spider-Man games, our goal here is to not only respect the DNA of what makes the character so popular, but also look for opportunities to make it feel fresh and truly reflect the Insomniac spirit. Even though Marvel’s Wolverine is very early in development, from what I’ve seen of its emotional narrative and cutting-edge gameplay (see what I did there?), the team is already creating something truly special.

 
Dat deze maar R-rated word!
Vond die wolverine game dat uit is gekomen met X-men origins: wolverine wel goed dus benieuwd naar.
Hoewel ik hoop dat het niet Spiderman met een andere skin is :)
 
Imsoniac is toch een studio die de ene AAA titel na de andere uitpoept, ongeloofelijk.
Heb nu niets echt iets met Wolverine, maar voor de fans gaat het wss wel awesome worden.
 
Feit dat insomniac een wolverine game maakt (en niemand had dit zien aankomen) maakt deze aankondiging kick ass. En belangrijk, R rated! Naughty dog heeft hun r rated spel met the last of us en nu heeft insomniac hun met wolverine.
 
Imsoniac gewoon 1 van mijn lievelings uitgevers geworden Resistancce, Ratchet and Clank, Spider-man... ben nu niet de aller grootste wolverine fan maar ga deze zeker in de gaten houden.
De marvel films komen me ondertussen de strot uit maar een goede game mag er altijd bij.
 
Imsoniac gewoon 1 van mijn lievelings uitgevers geworden Resistancce, Ratchet and Clank, Spider-man... ben nu niet de aller grootste wolverine fan maar ga deze zeker in de gaten houden.
De marvel films komen me ondertussen de strot uit maar een goede game mag er altijd bij.
Ik heb geen ps5. Maar dit game zou me wel kunnen overhalen.
 
Imsoniac gewoon 1 van mijn lievelings uitgevers geworden Resistancce, Ratchet and Clank, Spider-man... ben nu niet de aller grootste wolverine fan maar ga deze zeker in de gaten houden.
De marvel films komen me ondertussen de strot uit maar een goede game mag er altijd bij.
En Spyro!!! Tenzij je geen fan bent van Spyro.. maar wie krijgt die woorden nu uit zijn mond...
 
Ik ben geen fan van Spyro. There, I said it.
It just doesn’t speak to me. Maar ik zie wel de appeal. Dus ik snap dat het een classic is en helemaal terecht dat er een remake van gekomen is.
Hehe, to each there own eh ;) ik durf dan anderzijds met moeite uit te spreken dat ik niet echt fan ben van Crash Bandicoot...
Om mezelf daar over te verduidelijken, ik vind die games best ferm, maar speel ze gewoon zelf niet graag. Ik heb hetzelfde met Sonic trouwens.

Ik zie beide games graag gespeeld worden door anderen, zeker speed runs zijn cool van deze franchises, maar ik vind ze zelf maar niks. Grootste reden is dat ik niet zo goed ben in van die heel exacte platformers. Ik speel graag eens een platformer, maar hij mag niet te moeilijk zijn. Ik know,... best bizar te horen van iemand die niet anders speelt dan Souls games, Roguelites/likes en metroidvania games dat hij platformers die moeilijk zijn niet leuk vind. Harde combat is geen issue, harde jumps wel en daar frustreer ik me te snel in. Vandaar, Crash, Sonic en 2D Mario games.... not my cup of thea.

Zal daarom zijn dat ik zo fan ben van Spyro en R&C. Die zijn rete simpel allemaal en de focus ligt ook niet alleen op platforming, maar ook op combat.
 
Er is een enorm lek bij Insomniac, inclusief volledige roadmap voor het komende decennium bij de developer. Alle games die ze gaan maken de komende jaren zijn plots bekend. Scripts ook. Ook énorm veel details gelekt van Wolverine. Voor de mensen die dit niet willen zien, uiteraard niet klikken. Het internet staat er wel ondertussen vol mee. De link hieronder is een Reddit-post met links naar alle videogame-leaks van de studio. Moet wel echt vreselijk zijn voor Insomniac. Dat is echt een gigantische opdoffer. Er zijn zelfs persoonlijke details opgedoken, inclusief paspoort/ID-gegevens. Uiteraard zijn die hier niet gelinkt.

 
Terug
Bovenaan