Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Heb er hier gisteren ook veel gezocht zonder die upgrade. Oh well, gelukkig dat het rondslingeren plezant is :laugh:
Straks maar eens verder het verhaal doen dan ( en hopelijk dat het beter gaat worden).
Ik heb het hier nog niet te veel durven zeggen, maar ik vind het een behoorlijk saai spel xD
De side content vond ik momenteel het leukste omdat je dan gewoon inderdaad wat vrij kan rondslingeren en doen in de echt wel mooie stad en map. Maar als ik dan kijk naar de main story en alles er rond... dat is een verdomd saai verhaal seg en zo repetitief alles. ( zit nu 18/31 ik hoop dus ook dat het nog betert, maar ik hoor overal dat het begin het beste is dat belooft. )
 
Ik vond het halverweg beter worden eens je die symbiote krachten krijgt. Naar het einde toe heb je dan ook weer wa meer boss battles. Het begin voelde soms wat traag aan. Qua verhaal heb ik er persoonlijk wel van genoten.
 
Moeilijken mens :p
Hoezo? :p

Voor mij persoonlijk is dit het minste verhaal van de 3 spellen tot dusver, en ik hoop gewoon echt dat het nog een beetje betert naar het einde toe, is dat dan echt zo raar? Ik ben wel fan van de wereld en zo, die vind ik er echt op verbeterd en grafisch is alles prachtig en super smooth. Ik vind ook de side content beter dan de eerst twee games. Dus tis niet dat ik het spel niet goed vind of zo, maar ja ik vind het verhaal so far echt tegenvallen. Ik heb in het spel al net iets te veel op ne fiets gezeten en random dingen moeten doen waarvan ik me de meerwaarde af vroeg :p
 
Voor mij is deze by far de beste Spiderman game tot nu toe. Op elk vlak, gameplay, verhaal,... Zo zie je maar, smaken verschillen nu éénmaal 😄.
 
Voor mij is deze by far de beste Spiderman game tot nu toe. Op elk vlak, gameplay, verhaal,... Zo zie je maar, smaken verschillen nu éénmaal 😄.
Ja, kan perfect eh, tis niet omdat ik dat vind dat het daarom in general zo is natuurlijk. Misschien was het voor mij gewoon te vroeg of een beetje te veel op een te korte tijd. Ik merk ook los van de game dat in general zo story driven games minder en minder men ding worden. Waarbij ik denk dat dit soort games net meer jouw ding zijn uit vorige dingen dat ik ooit al las van u ( wat dus perfect kan eh dat twee mensen andere dingen leuk vinden ) Maar again, ik vind het geen slechte game eh, ik denk echt gewoon dat het veel te maken heeft met dat ik het gewoon een beetje gezien heb nu na 3 games en het me daarom minder boeit of zo. Des al niet te min ga ik hem zeker uit spelen hoor, tis niet dat ik hem slecht vind, ik had gewoon gedacht dat hij mij meer zou mee sleuren zoals de eerste game.

Je MOET het niet spelen hè. ;-)
Dat weet ik, maar ik wil hem wel spelen, het is toch niet omdat hij iets onder mijn verwachtingen is ( kan aan mezelf liggen ) dat ik hem daarom moet droppen toch?
 
Ik vind het ook een stuk minder dan deel 1.

Combat voelt zoveel stroefer aan dan deel 1 dat ik me erin frustreerde.

Het verhaal vond ik te emo en te serieus tegenover deel 1( dat leuk was om te spelen.)


Waar is de tijd dat je een superheldenspel kon spelen zonder depresief en negatief overladen hoofdverhaal.
 
Dat verhaal vind ik best oke, zeker naar het einde toe, de game in zijn geheel vind ik wat minder. naast hoofd verhaal te weinig te doen.
 
Ja, het spel speelt wel leuk met de combat en rondslingeren in een mooie wereld maar het verhaal kan mij helemaal niet boeien deze keer.
De vorige 2 keren was ik wel helemaal mee.
Heb hier toch al een 10tal keren het spel moeten herstarten omdat missies/items niet laden of mijn karakter zit vast. Heb ook het gevoel dat de controls gewoon iets minder strak is tegenover de vorige games.

Maar ik moet ook bekennen dat ik heel het superhelden gedoe wel beu ben. Meestal is dat toch maar slappe kak qua verhaal bij superhelden maar is het de actie die het tof maken.
Wolverine kijk ik wel nog naar uit maar al het andere superhelden gedoe.. :sleep:
 
Heb hier toch al een 10tal keren het spel moeten herstarten omdat missies/items niet laden of mijn karakter zit vast.
Dit was ik zelf vergeten vermelden, SM2 heeft ech veeeeel meer bugs, ik heb ook echt al vaak moeten reloaden of chapters herdoen omdat er iets foorde: Ik die vast zit, iets dat niet laad, vijanden in de muur, etc etc..
 
Maar ik moet ook bekennen dat ik heel het superhelden gedoe wel beu ben.
Echt 100% agreed. Volgens mij is het bij mij een combo van ik die het gegeven wat beu gezien ben en bepaalde zaken die me daardoor meer en sneller irriteren als in de eerste games toen het allemaal nog "nieuwer" was.

Dit maakt het geen slecht spel, maar voor mij persoonlijk wel een tegenvaller.
 
Ik ben gelukkig gespaard gebleven van bugs, heeft hier gene enkele keer moeilijk gedaan 😊

Nu snap ik jullie mening wel qua superhelden. Vroeger volgde ik da ook allemaal meer, maar tis altijd wa teveel van hetzelfde. Ook qua films ben ik dr helemaal niemeer in mee me de MCU. Enkel spiderman films zou ik wel nog bezien en naar die nieuwe wolverine game kijk ik ook wel uit.
 
Idem, ik hoop dat ze Spider-Man even laten voor wat het is en hun tijd steken in Wolverine en mss later een Venom spin-off om zo toch eens op zen minst een jaar 5 geen SM meer te hebben. Misschien dat het dan ook terug wat frisser aan voelt als het zo ver is. We hebben uiteindelijk op 5 jaar tijd drie Spider-Man games gehad... Voor mij is dat echt wel wat teveel van het goeie. Tijd voor ademruimte zou ik zo zeggen.
 
Klopt, en er zullen wel plannen zijn voor een vervolg. Maar dan zit ik met de vraag van wat kunnen ze nu nog allemaal toevoegen om de gameplay vernieuwend en leuk te houden. Kzou nie weten wat ze nu nog kunnen uitvinden.
 
Opzich moeten ze niks heruitvinden, het systeem werkt en is leuk, het is meer kwestie van hoe kunnen ze de story nog uitbreiden en/of nog meer en beter doen samenvloeiing met de side content. Ook als het wat langer geleden is voelt het sowieso weer nieuwer.
 
vond het op alle vlakken beter. combat was een pak vloeiender, zeker eens die parries goed gingen.
animaties top en venom krachten top.
laten we zeggen dat ik fiets missie heerlijk vond en die kermis ook, maar dat is voor iedereen anders.
 
Terug
Bovenaan