Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Dat afweren lukt me dus van geen hol hè 😅 meestal ben ik in de lucht of aan het ontwijken wanneer ik dat moet doen en mislukt dat dus volledig.

Heerlijk spel wel, hoewel helemaal niet vernieuwend. Eerder meer van hetzelfde met weer een heel goed verhaal.
Speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en zit na 17 uur op 56% op mij save. Snap ni goed waar mensen het halen dat dit kort zou zijn.. Doe ook geregeld de zij-activiteiten, vind die redelijk ok als je ze er zo wat tussendoor doet. Het webswingen en de combat maakt dat gwn allemaal goed. Alleen die Mysteriums vind ik maar niets.
 
Ik heb ondertussen 8u op de teller en denk wel dat ik bijna halfweg met het verhaal zit. Speelt hier top op de fidelity setting + 120hz. Nog geen enkele bug of crash tegengekomen. De webwings zijn echt een leuke toevoeging, traversal int algemeen, het 'surfen' is ook wel leuk gedaan. Nu wat focussen op de side quests. De extra outfits zijn soms wel leuk maar ik verkies toch ook hun originele suit 😊
Is de fidelty mode dan 30 fps? Maakt de 120 hz setting het dan vlotter?
Ik vind die 40 fps modes wel top :)
 
Hoeveel resoluties zijn er? Hier op performance maar kan ook op 120hz maar wil niet te veel inboeten op detail
 
Ik speel ook performance en 120Hz, maar volgens mij blijft dat wel 60fps…

Iedereen die de game niet speelt weet niet wat gij mist. Nader het einde en het is echt wel goed. Enkel de gezichtsuitdrukkingen zijn mss af en toe wat flets.
 
Hier ook op de 40 fps modus aan het spelen. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat de meeste games dat niet hebben.
 
Uitgespeeld en Platinum gehaald. Tegen het einde toe kon het mij minder boeien en heb ik er me maar ineens door gesleurd.
Na de dood van Kraven kon het verhaal mij absoluut niet meer boeien.
Ik vond de vorige twee games sowieso beter.
 
kheb het zaterdag gekocht nadat ik het in carrefour zag voor 65 euro.
Heb dus zaterdag en zondag veel gespeeld, game ziet er prachtig uit speel op fidelity en heb de 120Hz optie aangezet. speelt zeer vlot dus denk dat het effectief boven 30 fps zit.

ik ben de game begonnen op amazing difficulty maar heb het gisteren moeten zetten op friendly, deed die missie van black cat met Miles maar er kwamen daar keiveel enemies, en ik moest constant ontwijken waardoor je bijna niets van aanvallen kon doen en als ik wou aanvallen werd ik geraakt door kogels of andere dingen.
Herinner mij niet dat het bij Spider-man 1 zo was, hier zitten er soms echt veel vijanden bij zo'n grote gevecht.

Maar voor de rest amuseer ik mij ermee, en het beste vind ik dat je die puzzles kunt skippen like fuck that :laugh:
 
kheb het zaterdag gekocht nadat ik het in carrefour zag voor 65 euro.
Heb dus zaterdag en zondag veel gespeeld, game ziet er prachtig uit speel op fidelity en heb de 120Hz optie aangezet. speelt zeer vlot dus denk dat het effectief boven 30 fps zit.

ik ben de game begonnen op amazing difficulty maar heb het gisteren moeten zetten op friendly, deed die missie van black cat met Miles maar er kwamen daar keiveel enemies, en ik moest constant ontwijken waardoor je bijna niets van aanvallen kon doen en als ik wou aanvallen werd ik geraakt door kogels of andere dingen.
Herinner mij niet dat het bij Spider-man 1 zo was, hier zitten er soms echt veel vijanden bij zo'n grote gevecht.

Maar voor de rest amuseer ik mij ermee, en het beste vind ik dat je die puzzles kunt skippen like fuck that :laugh:
Ik heb het op het gemakkelijkst gezet want ik frustreerde me mateloos aan de overpowered enemies. En dan zit je bij de laatste gevechten nog kweetnihoelang aan een gevecht omdat ze 3 health bars hebben.
 
Uitgespeeld en Platinum gehaald. Tegen het einde toe kon het mij minder boeien en heb ik er me maar ineens door gesleurd.
Na de dood van Kraven kon het verhaal mij absoluut niet meer boeien.
Ik vond de vorige twee games sowieso beter.
Persoonlijk vond ik het verhaal stuk beter opworden na …. (Uw spoiler)
Voor mij de beste vd 3 games
 
Story ook uitgespeeld.

Enige nadeel vond ik dat
Sommige zijmissies of die collectibles wel een beperkt einde of reward hadden, bv dat van sandman.

De story vond ik goed, maar het tweede deel misschien net iets teveel focus op boss-fights.
 
Ook uitgespeeld! Vond het een zalige game, van lengte net lang genoeg, had zeker niet langer moeten duren. De zijmissies ook allemaal uitgespeeld, enkel ga ik de moeite niet meer doen voor alle spiderbots en outfits 😊
de missie dat je met venom speelt was ook wel leuk, de missies met MJ vond ik wel wat minder
 
Ook uitgespeeld! Vond het een zalige game, van lengte net lang genoeg, had zeker niet langer moeten duren. De zijmissies ook allemaal uitgespeeld, enkel ga ik de moeite niet meer doen voor alle spiderbots en outfits 😊
de missie dat je met venom speelt was ook wel leuk, de missies met MJ vond ik wel wat minder
Spiderbots zijn easy hoor, je hebt een upgrade dat je ze kan zien op uw mini map.
 
Terug
Bovenaan