Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Ik heb die remaster ook nog gespeeld op de 5, ik zie wel verschil eigenlijk.
Echt wonderen nog boven die remaster kunt ge niet van verwachten van (huidige) console denk ik.
Ligt misschien ook aan de TV die ge gebruikt, als die niet beter eruit krijgt of bepaalde functies niet heeft buh geen idee.
Denk op mijn TV boven dat ik ook geen verschil zou zien.

Op Fidelity vond ik de bewegingen er niet heel scherp/vloeiend misschien zelfs beetje clippend tegenover de achtergrond.
Zou dan 40 frames aimen op mijn TV kreeg ik melding.
Performance ziet er perfect uit voor mij, niks op aan te merken.
Bij Hogwarts vond ik die 40 frames precies beter te doen.

Eerste missie is inderdaad wel drek lekkere actie!
Geluid met Atmos is ook goed gedaan.
 
Beklim/loop world trade center 1 komt zo realistisch een vliegtuig overvliegen,
Graphics zijn wel nice
20231021-123903.jpg

Dit is dan nog een een foto van de tv Getrokken
 
Top, deze morgen die verhaallijn mogen doen in die school. Zo veel details, ga hier toch mijn tijd voornemen.
 
Verhaal uitgespeeld, 't was ça va en redelijk voorspelbaar.
Game is één keer gecrasht en had dikwijls (visuele) bugs: Spider-Man model dat niet laadt, Miles dat enkel een zwevend hoofd is, knoppencombinaties die niet werken waardoor je niet verder kunt...
 
Ik heb de indruk dat er meer bugs in deze game zitten dan in de eerste. Ik ben nu al meermaals opnieuw vanaf een checkpoint moeten beginnen omdat de volgende cutscene/onderdeel van de missie niet wou inladen.

Ook precies meer last van modellen die niet deftig inladen, bewegingen die glitches, personages die met hun middel in een wagen staan, etc.

Ook tijdens de high speed chase, in de eerste game moest/kon je alle passagiers uit de wagen halen en moest je meermaals op vierkantje drukken om de wagen te stoppen. Als ik nu random op vierkantje druk haalt hij de chauffeur eruit (ook al hang ik aan de rechterkant van de wagen) en stopt hij de wagen vanzelf, ik moet niks meer doen.

Nu pas op, ik amuseer me zeker en vast. Maar het lijkt me dat hier toch wel wat meer bugs zijn ingeslopen dan in de eerste.
 
Terug
Bovenaan