Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Zit al aan 20 uur en 40% complete.
Hoe doen mensen dat hier om deze in 20 uur uit te spelen? :p

Ok, ik slinger regelmatig voor de fun wat door de stad zonder missies te doen en ik heb nog geen enkele keer fast travel gebruikt, maar heb toch ook niet het gevoel dat ik er zo traag door aan het gaan ben.

Geweldige game in ieder geval.
Zoals hierboven aangehaald inderdaad wel pak meer bugs dan de vorige, heb al enkele checkpoints moeten herladen, maar deze doen niets af van de fun.

Die web wings zijn de beste toevoeging aan een Spider-Man game sinds het PS1 tijdperk!
Zo zalig hoe je door de hele stad kan slingeren/vliegen zonder ook maar ergens te stoppen.
 
Zit al aan 20 uur en 40% complete.
Hoe doen mensen dat hier om deze in 20 uur uit te spelen? :p

Ok, ik slinger regelmatig voor de fun wat door de stad zonder missies te doen en ik heb nog geen enkele keer fast travel gebruikt, maar heb toch ook niet het gevoel dat ik er zo traag door aan het gaan ben.

Geweldige game in ieder geval.
Zoals hierboven aangehaald inderdaad wel pak meer bugs dan de vorige, heb al enkele checkpoints moeten herladen, maar deze doen niets af van de fun.

Die web wings zijn de beste toevoeging aan een Spider-Man game sinds het PS1 tijdperk!
Zo zalig hoe je door de hele stad kan slingeren/vliegen zonder ook maar ergens te stoppen.
in 23u het verhaal uit met sidemissions gedaan.
tussendoor ook wat slingeren en wat random crimes zitten doen, dus ik denk dat jij dat gewoon nog meer doet?
ik vind dat de story vaak vereist om de main missions in reeksen achter elkaar te doen, om de pacing goed te houden. meer sense of urgency te creeeren.

qua bugs, hier 2 noemenswaardige gehad: een spark die in het character bleef steken en een toetsencombinatie die niet triggerde.


geweldige game anyway.
 
Die web wings zijn de beste toevoeging aan een Spider-Man game sinds het PS1 tijdperk!
Zo zalig hoe je door de hele stad kan slingeren/vliegen zonder ook maar ergens te stoppen.

Met de windtunnels zijn fast travels ook overbodig vind ik. Je kan echt wel snel door de map zweven.
 
Ben ik de enige die de normale suits de beste vind? De andere zijne soms spuug lelijk of hebben niks met Spiderman te maken
Ja heb ik momenteel ook wel.
Die deluxe suits waren niet zo speciaal en was nog niet echt beu gekeken op de eerste.

Heb nog niet alle suits maar momenteel vind ik bij Peter Scarlett Spider wel oke, maar niet per se echt beter dan gewone.
Bij Miles is die 2020 suit ook wel ok en ik zie die bodega in schaduw die zal ook wel oke zijn.

Speel met beide nog op de standaard suit.
 
Install van 50 minuten, en dan een 36GB patch beginnen downloaden. Kan dat nu niet gedownload worden al terwijl de install loopt… :sarcastic:
 
Hopsa, weeral een crash...
Topgame, maar de bugs en sporadische crash verpesten het wel.
 
Heb toch ook al wat bugs gehad, vast zitten in de map al paar keer. Verhaal is top he maar die extras vind ik toch niet zo heel leuk
 
Install van 50 minuten, en dan een 36GB patch beginnen downloaden. Kan dat nu niet gedownload worden al terwijl de install loopt… :sarcastic:
Ook jammer dat je dat niet manueel kan preloaden als je weet dat je de disc gaat kopen.

Qua bugs valt het bij mij wel mee. 1 crash gehad en dan hier en dan daar wat kleinere glitches.
 
Ik heb ondertussen 8u op de teller en denk wel dat ik bijna halfweg met het verhaal zit. Speelt hier top op de fidelity setting + 120hz. Nog geen enkele bug of crash tegengekomen. De webwings zijn echt een leuke toevoeging, traversal int algemeen, het 'surfen' is ook wel leuk gedaan. Nu wat focussen op de side quests. De extra outfits zijn soms wel leuk maar ik verkies toch ook hun originele suit 😊
 
Damn, net de missie van Howard gedaan, vond ik echt een goeie!
Nicely done Insomniac.

Howard de duivenman (sidemission)? Wel een andere wending dan je initieel denkt...

Ben iets over halfweg, al veel gedaan, nog veel te doen.
Ben wel ook al level 50 gepasseerd, per percentage completion komt er een level bij... Doe wel zowat elke misdaad, hoort bij spiderman. Doe niet aan fast travel om collectibles tegen te komen enzo.
Maakt nu wel dat ik bij de mysteriums eigenlijk overpowered ben en zowat alles in een flits wegvaag... Maar ook dat is leuk :p.
 
Terug
Bovenaan