PS5 BE Games - Spiderman 2
Mag weg wegens uitgespeeld, 2 copy's. (bol.com aangekocht) Min 55 inc/ 53 exl; meeneem 60 inc/58 exl
Cool spel, uitgespeeld dit weekend, wel stevig doorgetrokken. Verkoop mn versie, fyi
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt die er eigenlijk?net door het verhaal. wat een einde.
hoop op nog wat DLC.

in 23u het verhaal uit met sidemissions gedaan.Zit al aan 20 uur en 40% complete.
Hoe doen mensen dat hier om deze in 20 uur uit te spelen?
Ok, ik slinger regelmatig voor de fun wat door de stad zonder missies te doen en ik heb nog geen enkele keer fast travel gebruikt, maar heb toch ook niet het gevoel dat ik er zo traag door aan het gaan ben.
Geweldige game in ieder geval.
Zoals hierboven aangehaald inderdaad wel pak meer bugs dan de vorige, heb al enkele checkpoints moeten herladen, maar deze doen niets af van de fun.
Die web wings zijn de beste toevoeging aan een Spider-Man game sinds het PS1 tijdperk!
Zo zalig hoe je door de hele stad kan slingeren/vliegen zonder ook maar ergens te stoppen.
Die web wings zijn de beste toevoeging aan een Spider-Man game sinds het PS1 tijdperk!
Zo zalig hoe je door de hele stad kan slingeren/vliegen zonder ook maar ergens te stoppen.
Je bent niet de enigeBen ik de enige die de normale suits de beste vind? De andere zijne soms spuug lelijk of hebben niks met Spiderman te maken

Ja heb ik momenteel ook wel.Ben ik de enige die de normale suits de beste vind? De andere zijne soms spuug lelijk of hebben niks met Spiderman te maken
Ook jammer dat je dat niet manueel kan preloaden als je weet dat je de disc gaat kopen.Install van 50 minuten, en dan een 36GB patch beginnen downloaden. Kan dat nu niet gedownload worden al terwijl de install loopt…![]()

Vreemd, bij mij zijn die samen gestart dacht ik... Download duurde uiteindelijk wel een stuk langer dan de install van disk, maar het begin liep gelijk.Install van 50 minuten, en dan een 36GB patch beginnen downloaden. Kan dat nu niet gedownload worden al terwijl de install loopt…![]()
Damn, net de missie van Howard gedaan, vond ik echt een goeie!
Nicely done Insomniac.
.