Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Topgame, heel veel plezier mee gehad, geen enkele bug tegengekomen. Was natuurlijk een beetje een standaard open wereld game, maar het webslingeren is gewoon zo leuk, bijna nooit gebruik gemaakt van de fast travel. Heel leuke en makkelijke platinum om te halen ook. De stukken met MJ waren wel het minste van de game vond ik.
 
Heb het spel nu ook uit. Gelukkig een pak beter in de 2de helft qua verhaal. :)
Ik heb hem gisteren uitgespeeld en geplat en inderdaad, deel twee is beter. Ik kon me echt niet vinden in de bad guy en zijn kompanen in de eerste helft van de game. Als ook zijn persoonlijk verhaal was echt niet meeslepend en voelde echt als een sleur om door te geraken voor het echte verhaal deftig op gang komt. Al bij al gezien beter eindigen op een goeie nooit dan er mee starten en zwak eindigen. Hierdoor heb ik het spel nu wel geëindigd met een goed gevoel en ben ik alsnog blij dat ik hem gespeeld heb. Het spel doet sommige dingen heel goed ( Game world en traversal ) en andere zijn dan net iets te cliché, casual en repetitief ( sommige side content = Zzzz ) waardoor het voor mij toch net iets minder is, maar ik begrijp dat voor de grote massa dit geen issue is en zeker een top game van het jaar kan zijn.
 
als er een prijs voor most fun zou zijn, dan is het voor mij deze toch.
BG3 is imo een lichte teleurstelling, maar heeft wel recht op de prijzen vind ik.
te subjectief eigenlijk voor prijzen.
 
Der zit een bug in de patch waardoor ge een dev menu kunt raadplegen en heel de NG+ game kunt skippen xD

Als ook hebben mensen blijkbaar al info gevonden over mogelijks DLC content.

430471104_921852786393890_3279943513870087717_n.png
 
Ik heb daar dus van gebruik gemaakt en die klote NG+ trophy rap binnengehaald... dat ze daar zelf nog eens hun spel uitspelen. 1x is genoeg voor mij (de eerste game is nog steeds beter). En nu maar wachten op die spoiled DLC...

Beetle is nu ook geen echt interessante keuze... ik moest zelfs googlen om te weten wie dat was.

En also, voor de mensen die het niet weten de access tot dev console is ondertussen al gepatcht.
 
Terug
Bovenaan