Dat fietsen was grappig de eerste keer, de 3de keer dacht ik wel why...laten we zeggen dat ik fiets missie heerlijk vond en die kermis ook, maar dat is voor iedereen anders

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat fietsen was grappig de eerste keer, de 3de keer dacht ik wel why...laten we zeggen dat ik fiets missie heerlijk vond en die kermis ook, maar dat is voor iedereen anders

Ik doe ver alles in stealth in deze game, buiten de fights waarin ze je echt forceren in combat.Echt stealth heb je in deze game toch niet moeten doen.
Ik heb hem gisteren uitgespeeld en geplat en inderdaad, deel twee is beter. Ik kon me echt niet vinden in de bad guy en zijn kompanen in de eerste helft van de game. Als ook zijn persoonlijk verhaal was echt niet meeslepend en voelde echt als een sleur om door te geraken voor het echte verhaal deftig op gang komt. Al bij al gezien beter eindigen op een goeie nooit dan er mee starten en zwak eindigen. Hierdoor heb ik het spel nu wel geëindigd met een goed gevoel en ben ik alsnog blij dat ik hem gespeeld heb. Het spel doet sommige dingen heel goed ( Game world en traversal ) en andere zijn dan net iets te cliché, casual en repetitief ( sommige side content = Zzzz ) waardoor het voor mij toch net iets minder is, maar ik begrijp dat voor de grote massa dit geen issue is en zeker een top game van het jaar kan zijn.Heb het spel nu ook uit. Gelukkig een pak beter in de 2de helft qua verhaal.![]()
Geen verrassing, het is een leuk spel maar het heeft ook niks dat echt uitblinkt tegen over de andere games.Ouwch, geen enkele prijs gewonnen

Dat is pas een moeilijke maatstaf, want dan zou SM2 niet eens in men top 10 staanals er een prijs voor most fun zou zijn, dan is het voor mij deze toch.

blog.playstation.com
blog.playstation.com