TV Lost (2004-2010)

Baldarich

Active member
De eerste aflevering van Lost, nog nooit gezien 🤔
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten eigelijk. Net of ik naar Jurassic Park aan het kijken ben ofzo..
 
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten eigelijk.
Stelt u een gesprek voor met die zagerige doch sexy buurvrouw aan de overkant. En telkens net wanneer je denkt al staand in slaap te gaan vallen van haar blablabla, geeft ze zo net genoeg cleavage en flirterige blikken, dat uw domme kloten er in geloven en je de volgende keer weer aanwezig bent.

Vanaf seizoen 3 heeft ze wel een boerka of 5 aan en herkent ge ze enkel nog aan haar kreunerige stem die nu wel heel erg haar best doet, maar tegen dan zijt ge al lang vergeten hoe ze er uit zag.
 
Laatst bewerkt:
Aan degene die het nog niet gezien hebben: niet geloven, het is de nostalgie die spreekt :unsure:
Hater!

Los van de nostalgie blijft Lost echt wel een intrigerende serie als je wil blijven kijken én wat opzoekwerk wil doen nadien :p
Veel goede personages ook imo.

Ik langzaam verder aan het kijken naar The Sopranos maar ik heb de indruk dat in S1 niet zo heel veel gaande is.
 
Hater!

Los van de nostalgie blijft Lost echt wel een intrigerende serie als je wil blijven kijken én wat opzoekwerk wil doen nadien :p
Veel goede personages ook imo.

Ik langzaam verder aan het kijken naar The Sopranos maar ik heb de indruk dat in S1 niet zo heel veel gaande is.
Het beste van die serie vond ik toch de rivaliteit tussen Jack en Sawyer., het mysterie van de eerste twee seizoenen om dan na s3 compleet ongeloofwaardig te worden door te ver gezochte antwoordenen en verhaallijnen
 
Het beste van die serie vond ik toch de rivaliteit tussen Jack en Sawyer., het mysterie van de eerste twee seizoenen om dan na s3 compleet ongeloofwaardig te worden door te ver gezochte antwoordenen en verhaallijnen
Het enige dat mij stoorde aan Lost is dat er niet op alles een antwoord kwam :p
Nu kriebelt het om nog eens te kijken :love:
 
Hater!

Los van de nostalgie blijft Lost echt wel een intrigerende serie als je wil blijven kijken én wat opzoekwerk wil doen nadien :p
Veel goede personages ook imo.

Ik langzaam verder aan het kijken naar The Sopranos maar ik heb de indruk dat in S1 niet zo heel veel gaande is.

Lost zal eeuwig één van mijn absoluut favoriete series allertijden zijn.
Was ook in een periode dat ik echt de tijd had om er diep op in te gaan en talloze messageboards af te gaan en dergelijke.
Ik denk echt dat ik zoiets nooit meer ga meemaken.
 
Lost zal eeuwig één van mijn absoluut favoriete series allertijden zijn.
Was ook in een periode dat ik echt de tijd had om er diep op in te gaan en talloze messageboards af te gaan en dergelijke.
Ik denk echt dat ik zoiets nooit meer ga meemaken.
Same, was echt een obsessie met al mijn maten er hele dagen over babbelen en 's nachts opstaan om de Amerikaanse release te zien :D
En dan telkens die cliffhanger en dat lange wachten ^^
 
Hier nog 4 afleveringen en de 4de rewatch van lost zit er op, vriendin had deze nooit gezien. Blijft voor mij toch ook 1 van de beste series ooit en ok s6 is wel wat minder, maar vind die side flashes dan weer supergoed gedaan.

Is het nostalgie, ik denk mss een beetje, maar mn madam is toch ook heel de serie volledig hooked geweest. En weet zeker dat ik deze serie in de toekomst met plezier nog ga herbekijken.

Jammer dat er niet op alles een antwoord is gekomen, maar vind het mysterie, hoe alles aanheen hangt, hoe de personages hun flashbacks soms kruisen met elkaar geniaal gedaan. Na al die rewatches blijf ik nieuwe dingen zien, wat het zo leuk maakt. Die afleveringen rond Desmond die zijn toch ook top gedaan, 1 van mn favo afleveringen zowiezo!

Tegenwoordig zijn de meeste series slechts 10 afleveringen per seizoen en steken die al tegen na 5. Bij lost zijn het de eerste seizoenen 24 afleveringen, er zit soms eens ne filler tussen, maar mij blijft het steeds boeien 😁

Vroeger bij de wekelijkse release van een aflevering was het wel leuk om te denken van wat gaat er nu gebeuren, ik zat een hele week er mee in mn hoofd en das nu me die in 1 stuk te bingen wel wat minder. Mn madam ging het allessinds nie hebben aangekund om soms een jaar te wachten na een seizoensfinale 🤣
 
Same, was echt een obsessie met al mijn maten er hele dagen over babbelen en 's nachts opstaan om de Amerikaanse release te zien :D
En dan telkens die cliffhanger en dat lange wachten ^^

In het laatste seizoen was de ep altijd op woensdag te downloaden en ik had met een vriend van mij de vaste afspraak dat we woensdag na het zien van de ep samenkwamen aan een café en daar buiten gingen staan pintjes drinken, peukjes roken en ALLES bespreken. En dan kwam ik redelijk gaar thuis en keek ik de ep voor het slapengaan nog eens :D

Een aantal jaar geleden ook gekeken met mijn vriendin en ik had schrik voor wat ze ervan ging vinden, maar ook zij is fan en heeft al een keer of drie aangegeven dat ze het opnieuw wil kijken. Dat gaan we dan ook doen met onze jongen thuis die pas 11 geworden is. Maar misschien toch nog een jaartje of max. twee wachten, want het is echt een schrikschijterke en momenteel zou die niet kunnen slapen van de smoke monster en de whispers :D
 
Plus één voor het Lost fanboy kamp! Toch dik van genoten destijds. Was ook één van de eerste series die ineens iedereen gezien had, ook was ze hier nog niet op tv. Ja, de serie heeft z'n gebreken en voor mij zijn dat voornamelijk te veel episode's in een seizoen. Niet alles was even boeiend.
Maar de goeie stukken waren ook wel écht goed. Ik heb dat met plezier uit gekeken.

Dat niet alles mysteries worden uitgelegd, daar kan ik me ook in vinden. Imo is dat net cooler dan alles proberen uit te leggen.
Dat is dan ook ineens mijn tweede grootste punt van kritiek: sommige zaken hadden ze beter zo gelaten in plaats van uit te leggen. Het is een beetje als een goocheltruck: eens die is uitgelegd en je weet hoe het in elkaar zit, is er geen bal meer aan.
 
Ik heb indertijd (initieel) even hard van Lost genoten als jullie in ieder geval :p zoals voor velen is Lost voor mij de echte gateway geweest naar series van dergelijke omvang, en was ik totaal in de ban van het mysterie.
Ja, ik geef toe dat ik gewoon nog altijd gigantisch butthurt ben door hoe het geëvolueerd is, dat de makers niet echt een langetermijnvisie hadden en dat het improviseren VOOR MIJ geen succes is geweest. Er zijn weinig dingen in het leven die ik zo slecht kan verdragen als onbeantwoorde vragen, dus Lost is de hel op dat vlak (teehee). Ik hou enorm van mysterie, maar ik hou er eveneens van om het mysterie te ontrafelen en alles op zijn plaats te zien vallen.
On that note: Inception, zeg mij toch gewoon of die fucking tol valt of niet.
 
Ik snap dat, hoor. Ik wil zo dingen principieel ook altijd weten :biglaugh: Maar bij Inception deed het nu wel niets af aan mijn plezier.

En qua Lost? Zowat alles waar ik antwoord op wilde hebben, is beantwoord. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen onbeantwoorde vragen zijn uiteraard. Maar ik weet nog dat indertijd na de finale de site collegehumor een document had geuploadet met 108 onopgeloste vragen. Ik heb dat document toen in Word gezet en ben beginnen antwoorden. Ik denk dat ik echt zeker 80% van die onbeantwoorde vragen kon antwoorden toen.
 
Terug
Bovenaan